Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 9001 til 9020 af 47924
-
Hjælp! Hvordan foregår en mundtlig matematik eksame??????
ForumindlægHvordan Skal Jeg vise mine Beviser samt det Jeg ville sige? hvad skal jeg gøre inde i fremlæggelses lokalet??? -
hjælp til teskter i Context - eksamen
ForumindlægNogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti... -
EKSAMEN 24 TIMER
ForumindlægHej .. er der nogen som kan hjælpe mig med nogle notater evt? jeg har trukket en tekst der hedder : SIE GLOTZEN MICH AN WIE EINE AUSSERIRDISCHE ? pLEASE HJÆLP . Alt nyttige notater må i gerne sende til min mail . [email protected] TAK . :d -
Jeg skal op til eksamen i morgen!
Forumindlæghvad er de kemiske og fysiske egenskaber ved carboxylsyre og ester? -
Religion C Eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal op i religion c imorgen. Nogen der har nogle gode notater om kristendommen, jødedom og islam? som vil dele det med mig. -
hjælp til dansk eksamen i 3.g ønskes.
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nongen der ligger inde med nogle gode notater til dansk hvad angår perioder m.v. jeg har kigget på dem på siden, men har brug lidt flere. håber på jeres hjælp, på forhånd tak. -
spm til AT-eksamen.
Forumindlæghey. er der nogen der har været op i AT, som måske kunne fortælle lidt om hvordan det gik osv? spørger de meget til metode-delen? jeg har personligt ret svært ved det. jeg er nervøs, fordi jeg føler at jeg ikke rigtig har styr på metoderne. nu har jeg valgt at skrive i fagene samfundsfag og... -
Matematik øvning til Eksamen, er i stå
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/2007-8-2V_Med.pdf Jeg er igang med Opgave 6, men er i stå, kan ikke finde ud af den, hvad skal jeg, og hvordan? På forhånd tak:) -
Skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers? -
eksamen under den nye reform
ForumindlægHej, jeg havde søgt lidt under uvm.dk for at finde oplysninger om hvordan 24-timers eksamen fungerer, men har ikke kunnet finde noget om det. Kender I en side, hvor jeg kan læse noget om det? -
Engelsk mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej.. Mit forberedte emne til engelsk mundtlig eksamen er Adolf Hitler.. Hvordan ville i beskrive Hitlers personlighed..?? Please hjælp.. senest i dag! p.s. vedhæftet disposition!!! -
engelsk eksamen/årsprøvi imorgen!!
Forumindlæger der noget derude der ligger inde med nogen gode fif til engelse eksamen /årsprøve?? jeg går i 2. g. og skal have engelsk til næste år. men jeg skal op til eksamen imorgen og den eksamen/årsprøve tæller 1/3del af den samlede karakter som skal stå på mit studenterbevis.så jeg ville høre om der e... -
Melde sig syg til eksamen
ForumindlægHejsa folkens Det er mit afsluttende år på gym. Mit problem er, at jeg allerede har været op til skriftlig matematik, skal op til mundtlig matematik på torsdag (kan umuligt øve mig på så kort tid) og jeg er vildt dårlig til matematik, og derfor tænkte jeg... kan man godt melde sig syg til denne e... -
EKSAMEN- MED EGNE NOTER?!
ForumindlægHey- og tillykke med huerne der snart vælter ned over os :-) ER der nogen der kan give mig et afklarende svar på hvorvidt man må have sine på forhånd lavede noter (dvs. ikke fra forberedelseslokalet noter) med ind til selve eksaminationen i matematik? Helst med en off. begrundelse. Det skal nok l... -
HJÆLPPPP PLS SVAR FYSIK OG KEMI
ForumindlægHEJSA vi har en fysik og kemi nationaltest 8 klasse imorgen og ville spørge om nogle af jer har haft den og kan sige hvad jeg skal øve mig på og hvilke emner der kommer PLSSS SVARRRRRRR -
Iodtal for solsikkeolie - Databog fysik/kemi
ForumindlægJeg kan ikke finde min databog - fysik/kemi, og jeg står virkelig og mangler iodtals tabelværdien for solsikkeolie :-( Nogler der kunne være så søde at oplyse det? Er ved at skrive eksamensopgave i Proces, levnedsmiddel og sundhed, og det skal afleveres på mandag :-( HJÆLP! -
jeg er syg og skal til eksamen imorgen !
Forumindlæghej jeg er syg og skal til eksamen imorgen i engelsk men jeg er ikke i stand til at komme op til en mundlig eksame. er der mulighed for at jeg kan komme til en syg eksame ? jeg går i 9 klasse. -
eksamen i samfundsfag på c-niveau
ForumindlægHej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens spørgesmål på c niveau er/,formuleret?. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er hvis nogle herinde evt. har deres/tidligerer eksamens spørgesmål så skriv gerne evt nogle s... -
¤¤Nogen der har læst til historie eksamen?¤¤
ForumindlægHej,jeg skal til mundt. historie eksamen snart, og ville høre om det er fuldstændig urealistisk at tro at jeg kan læse et pensum på 500 sider på 5 dage?Hvor lang tid har I brugt? (modtager gerne gode fif og kneb til denne type eksamen ;) ) -
Matematik B mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik B mundtlig eksamen idag. - Må man gerne bruge lommeregner inde til eksamen? Jeg tænkte på, hvis censor beder mig at regne noget ud må dette så godt gøres med en lommeregner, eller jeg ikke have den med inde? :)
