Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 9061 til 9080 af 152757
-
I Have a Dream, Personlig eller institutionel kilde??
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og skal lave en kildekritik af Martin Luther Kings tale; I Have a Dream.. og jeg er i tvivl, om denne kilde er Personlig eller institutionel?? For på den ene side er det jo Kings ejne holdninger, der kommer til udtryk.. og på den anden side taler han for den sorte befolkn... -
A shot in the light
ForumindlægHej alle.\nSkal til at skrive eksamens-stilen fra december 2003 - A shot in the light.\nJeg ville blive mægtig glad hvis der var nogen som kune hjælpe mig med essayet.\nPå forhånd tak !\n*Stressede tyttebøvs* -
Mat. A, sommer supplering, kvalitet?
ForumindlægHej SP! Jeg overvejer at supplere mit niveau i matematik fra B til A i sommerferien. Men inden jeg beslutter mig for at gøre det, vil jeg gerne høre, om dette korte sommerkursus overhovedet er noget værd. Vil jeg med den måned, som kurset tager, overhovedet måle kunne måle mig med de elever, ... -
mundtlig eksamen på hhx - A niveau
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan mundtlig Mat A eksamen foregår på HHX?Har hørt en del forskelligt, så jeg er kommet i tvivl. Nogen siger at man trækker et bevis, hvilket undrer mig lidt da vi stort set ikke har beskæftiget os med beviser i løbet af året... -
Generelt om samfundsfag A mundtlig eksamen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i 24 timers mundtlig samf. på A niveau. Jeg søger egentlig bare noget viden om hvorledes samfundsfag mundtlig eksamen egentlig fungerer - vi har ikke rigtig fået nogle oplysninger fra vores lærer. Så nævn nogle gode råd, emner man kan trække og gerne hvad de lægger vægt på.... -
2011 August - Samfundsfag - STX A
ForumindlægHej alle.. Jeg er idag syg og skal imorgen aflevere 2011 August - Samfundsfag - STX A opgave... Problematikken ligger i at jeg ikke har fået udleveret opgaven, da jeg har været syg i en uge nu, er det muligt at der er nogle af jer, der har opgaveformuleringen eller ved hvor den kunne være til... -
Life is a bitch - Kortfilm
ForumindlægHej. Jeg har trukket kortfilm i mundtlig dansk eksamen. Jeg har valgt at snakke om kortfilmen " life is a bitch og jeg har lavet analyse og alt det der. MEN.. Så skal man jo også læse et stykke højt af et eller andet.. men da det er en kortfilm aaaner jeg ikke hvad jeg skal læse højt.... -
AT7: Biologi A og Engelsk B
ForumindlægHej, jeg har fået overskriften "Kommunikation" og mangler en underemne/sag, er der nogle af jer der sidder med nogle geniale emner og måske samt med en problemformulering, så smed det ned i kommentaret, det vil være et stort hjælp, der man sidder helt lost derhjemme og ikke helt ved hva... -
eksamensspørgsmål? dansk mundtligt A-niveau
ForumindlægHej alle sammen! Er der en venlig sjæl, der kan vedhæfte eksamensspørgsmål til dansk på A-niveau på HF? Vores temaer er litteratur, medier og sprog. Vi har været inde omkring perioderne, det moderne gennembrud, romantikken osv. Det ville være en KÆMPE hjælp, da vi aldrig i klassen har fået udleve... -
Engelsk A og Billedkunst B - ideer?
ForumindlægHer kommer lige endnu en af slagsen... Men hvis der sidder nogen derude, som skal skrive studieretningsopgaven med samme fagkombination (Altså Engelsk A & Billedkunst B) eller har ideer til emne vil det være super fedt at høre fra jer:) Evt. nogen som har en ide til en speciel kunstner, som kunne... -
Nøgletal for Fitness World A/S
ForumindlægEr jeg heldig at der er en eller flere der har udarbejdet en rentabilitetsanalyse for Fitness World A/S hvor året 2012 indgik? Jeg har MEGET store problemer med at finde ud af hvordan jeg skal udregne de regnskabsmæssige nøgletal for 2012, når virksomhedens årsrapport for dette år er delt i 2 og... -
Lektiehjælp til 2g, matematik på a-niveau
ForumindlægHej, Jeg søger en person, der kan hjælpe min niece med matematik på A-niveau. Hun går i 2g i Ishøj, og har brug for lektiehjælp til bl.a. differential-regning og vektorer i 3 dimensioner. Hvis du kan tage hjem til hende i Glostrup evt. et par gange om ugen, vil jeg gerne betale for hjælpen. Skriv... -
Tutor søges til Mat B til A
ForumindlægMej mit navn er Mads og er 28 år gammel og er skal her i Febuar starte på Matematik B til A på Adgangskursus på Uni Ålborg. Jeg søger derfor en tutor til hjælp med diverse spørgsmål der kan opstå under semestret. Er du god til matematik og er villig til at lære fra dig så kontakt mig endelig på T... -
opgave 21.1 systime niveau A
ForumindlægI arbejdshæftet International økonomi A-niveau 2.udgave, har jeg fået til opgave at lave øvelsesopgaven 21.1 (Landeanalyse). Så hvis folk ligger inde med denne opgave, vil jeg meget gerne at i kontakter mig for denne opgave bliver meget vigtig for min karakter og det vil derfor være dejligt, at... -
SRP tutor i matematik A søges!
ForumindlægHalløj studieportalen Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg søger derfor en tutor som kan hjælpe mig med nogle differentialligninger og en udledning af J.B Kellers sprint model. Jeg skriver SRP i matematik A og idræt B og emnet er 100m sprint løb. Det er selvfølgelig mod betaling -
Søger en hjælpelærer i mat a niveau
ForumindlægHej. Jeg er en fyr på 24år der har brug for hjælp til noget matematik. Jeg søger en privat lærer i sønderjylland tæt til Haderslev området, har dog mulighed for at køre længere væk. Som overskriften siger så søger jeg en lære i mat a som kan hjælper mig om aften evt weekender. Timeløn må vi finde... -
Eksamen mdt Dansk A STX
ForumindlægHey folkens! Jeg skal op i mundtlig dansk A (STX) her til sommer, og jeg er godt på røven... Jeg er usikker på, hvad der skal inddrages til en sådan eksamen (vores lærer er VIRKELIG dårlig). Er der ikke nogen som ligge inde med et analyseskema eller en systematisk måde man kan gå i krig mod en te... -
SRP i Biologi A og Psykologi B
ForumindlægHej derude :) Jeg skal lige straks til at igang med at skrive srp i fagene biologi A og psykologi B, og mit emne er euforiserende stoffer. Dog ville jeg bare lige høre om der er nogle der allerede har skrevet SRP i Biologi og psykologi, og om jeg i givet fald måtte se? det behøver ikke være samm... -
Kildekritik af 'I have a dream'
ForumindlægHeeeej, Jeg sidder og skal lave en kildekritik af Martin Luther Kings tale "I Have a Dream". Jeg er blevet i tvivl, om denne kilde er personlig eller institutionel? Han kommer jo med sine egne holdninger - men støtter også den sorte befolkning. Nogle der kan hjælpe? -
A CALL TO ACTION - LOS ANGELES
ForumindlægHej Du skal beskrive projektet A Call to Action – herunder de resultater, der blev opnået med programmet. http://www.advancementprojectca.org/sites/default/files/imce/AP%20Call%20to%20Action_LAQuest%20To%20Achieve%20Community%20Safety%20-%20EXEC%20SUMM.pdf Er der nogen herinde som har be...
