Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 9301 til 9320 af 47924
-
Teorier om klimaændringer - eksamen
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække "Teorier om klimaændringer" i Naturgeografi på B niveau og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis og gøre klar til fremlæggelse. Har sammen med spørgsmålet: "Hvilke forskellige teorier er der om årsager og konsekvenser af klimaændringer&quo... -
Redde fejl til mundtlig eksamen?
ForumindlægHeeej Har lige opdaget at jeg har lavet to meget dumme fejl i min matematikaflevering, som jeg skal til prøve i.. Den ene er hvor jeg skriver at jeg vil finde længden af en parabel, som så er en cirkelbue.. Selve udregningen er skam rigtig nok osv. Og den dummeste... Er kommet til at skrive i... -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper? -
Hjælp historie eksamen: Den Kolde Krig
ForumindlægHej alle sammen, Sidder her og læser historie. Jeg har virkelig brug for hjælp, håber I vil hjælpe. i en tekst om forhandlingerne Potsdam, kommer de frem til følgende konklussioner. Tyskland erstatninger: 1. Erstatningskrav fra Sovjetunionen skal opfyldes ved overførsler fre den zone i Tyskland,... -
Hjælp til mundtlig eksamen i dansk!!
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder og kigger pensum igennem, da jeg skal op i mundtlig dansk i morgen, og nu dukkede der nogle begreber op, som er fuldstændig smuttet ud af mit hovedet og ud af mine noter. Kan I hjælpe? Det drejer sig om: Sociolingvistik, sociolekt, dialekt, ungdomssprog, domænetab og newss... -
Computer med til mdt eksamen?
ForumindlægHej! jeg skal til mdt engelsk A niveau STX i morgen. I den forbindelse vil jeg gerne høre om man må medbringe computer, således at man kan bruge sin elektroniske ordbog? Jeg kan ikke finde noget i bekendtgørelsen, der omfatter dette. Den siger blot at kommunikation med omverdenen er forbudt... D... -
Vurdering af min skriftlige eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan -
Hjælpemidler - Dansk eksamen
ForumindlægMin lærer har ikke svaret på min mail endnu, så jeg spørger lige her: Må man til den skriftlige eksamen bruge Studienets kompendier, hvis man downloader dem på forhånd? Må man bruge ordnet.dk eller skal man bruge et ordbogsprogram man har downloadet før eksamen? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni -
3-årig mat. eksamen i dag
ForumindlægHej allesammenSå var man til eksamen i dag og synes vi skal oprette en lille tråd om det.Jeg synes det var en af de sværere opgavesæt og var især irriteret over at første opgave var en tekstopgave og ikke en der fik en godt i gang.Men alt i alt tror jeg det gik fint selvom jeg var lidt presset me... -
Hjælp til matematik eksamen Irrationale funktioner
ForumindlægJeg sidder og kæmper med de her to spørgsmål inden min eksamen på tirsdag. hvordan logaritmeregnereglen ln?(a^x )=x·ln?(a) kan anvendes til at løse eksponentielle ligninger hvordan simple ligninger, hvori √x, e^x eller ln(x) optræder, løses. Er der nogen, som kan give en hjælpende hå... -
Forberedelse til eksamen i naturgeografi
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til eksamen i naturgeografi på mandag. Jeg har forberedt mig ved at læse hele pensummet, hvorefter jeg i morgen vil lave en lille seddel til hvert emne med en disposition, stikord, figur opgivelser, væsentlige problemstillinger osv jeg kan komme ind på, hvis jeg f.eks. komm... -
Eksamens opgave 2012
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til opgave 5 d) fra nedenstående opgavesæt, da jeg skal have regnet opgaven ifht træning frem mod sommer eksamenerne. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%2... -
Lektie hjælpe/forberedelse til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg vil hører om der er en som har tid og lyst til at hjælpe mig med mit spansk så jeg er klar til eksamen, for vil gerne være sikker på at kunne bestå. Så er der en omkring Horsens der vil hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad. Jeg vil self. gerne give nogle penge som gengæld for hjælpen. -
Eksamen spørgsmål 2
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Videoer til forberedelse af eksamens spørgsmål
ForumindlægGør rede for egenskaberne ved eksponentiel vækst. Herunder regneforskrift og hvordan man finder de indgående konstanter. </o:p>Gør rede for formlerne til beregning af fordoblingskonstant/halveringskonstant. - Er der nogen der kender nogen videoer som jeg kan studere, og på den måde besvar... -
Eksamen i mundligt dansk
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sider og skal op til eksamen her i mundligt dansk hvor jeg har trukket billedbog, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave en fortolkning eller en præsentation nogen her der kan hjælpe mig? jeg vil blive rigtig glad for hvis der er nogen der gad hælpe mig :) Mvh. den meget... -
Kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg var til skriftlig Kemi A eksamen i dag, og er ikke helt sikker på, hvordan det gik. Er det tilladt at dele opgavesættet og min besvarelse her? Hvis ja, er der så nogen kloge kemihoveder, som vil kigge min besvarelse igennem og se, om jeg har klaret det nogenlunde? -
Engelsk mundtlig eksamen(haster)
ForumindlægHej, jeg har lavet en outline til min mundtlige eksamen, og jeg har fået den godkendt, bortset fra at jeg lige mangler noget.... Jeg mangler et bilag? Hvad vil det helt præcist sige? Jeg er helt lost... Er det en artikel, eller hvad? Jeg har om school shootings. Hjælp, har liiiidt travlt:/ Tak p...
