Søgning på: tysk notater. Resultater: 9341 til 9360 af 18469
-
La otra orilla de El Dorado
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal forberede en fremlæggelse omkring de første 5 kapitler af denne bog. Er der nogen der ligger inde med nogle notater, oversættelser eller andet omkring den? Det kunne være en stor hjælp :) -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Henning Ipsen - eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
kennans x-artikel
Forumindlæghej, jeg skal op i til historie eksamen på torsdag. Er der nogen der ´har nogle notater til Kennans x-artikel eller som bare kan forælle om den? Jeg håber, at I kan hjælpe.. -
Romantiken og biedermejerkulturen
ForumindlægHej... Hvad går egenlig romantikken ud på? og hvad går biedermejerkulturen ud på?. Har de noget tilfælles? Er der nogen der kan give mig en forklaring på dette. Og foresten, kan jeg godt bruge nogen notater omkring dette -
Macbeth/The music of chance
ForumindlægJeg er på spanden - er der nogle der har nogle gode notater til enten "The music of chance" af Paul Auster eller Shakespears "Macbeth"? -
Horror
ForumindlægHej Jeg har skrevet i mine notater at der 2 typer af horror: Gothic og Psycological. Hvor kan man placere forfatterne Edgar Ellen Poe og Stephen kIng? Tak :) -
Valuta politik
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig, hvad valuta politik er? Har selv skrevet nogle notater, men vil gerne høre hvad andre har at sige, for at få en bedre forklaring på hvad det er. -
Energi ?
Forumindlæger der nogen der ligger inde med nogle notater om atom-, bio-, og solenergi evt. fra Alle tiders Geografi: s. 163-169? eller som kan finde noget herinde, da jeg desværre ikk kan ;( -
Haster ...
ForumindlægEr der nogen som der kan hjælpe mig med at forklare opbygningen af et triglycerid? Skal kunne det til eksamen på fredag, men fatter ikke mine notater vi tog den gang vi gennem gik det ;/ -
hvordan er det nu lige det er??
Forumindlæghvad tid siger man Herodot nedskrev illiaden? repetere mine notater til eksamen i morgen og har flere forskellige bud kan jeg se? arkaisk? klassisk? gemetrisk? -
Hjælp
ForumindlægJeg skal til mediefags eksamen i morgen , er der nogen som kan fortælle mig noget om hvad jeg kan sige. Eller er der nogen som har nogen notater eller ligende eller modeller ? Tak. Thorbjørn F -
Herman bang - Den sidste aften - fortolkning
ForumindlægHej allesammen! Skal skirve stil om Herman Bangs, "Den sidsteaften".. Dvs. en analyse og fortolkning.. Ville høre om der var nogen der havde nogle notater om denne, da jeg ikke lige kan gennemskue den. På forhånd tak. -
er der ioner?
Forumindlægjeg skal lave en kemi rapport, det er om ioner, DEN SKAL JEG SELV LAVE! men det er ikke nogen opgave beskrivelse på¨, og jeg ved ikke rigtig hvad der skal inholde? er der nogle som har gode notater og hvad der skal være i en kemi opg??????????????? -
osmose i æg
ForumindlægNogen som kan hjælpe med osmose i æg, har lidt svært ved det uden lidt flere notater? Formål, lidt teori og osmose i hverdagen? Svar hurtigst muligt, tak :) :) -
Hjælp til Lara und Justus
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en beksrivelse af Lara og Justus fra bogen "Lara und Justus - Oder die unsichtbare grenze". Så er der nogle der har nogle notater, eller andet der kunne bruges, ville det være til stor hjælp .. -
Mogens Lykketofts tale
ForumindlægJeg skal redegøre, vudere og diskutere Mogens Lykketofts afskedstale fra 2005. Er der nogen der har haft samme opgave, så vil jeg meget gerne have et par gode råd, eller nogle notater derfra :-) -
inkommensurable tal
Forumindlæghej.. er der nogle der har notater eller opgaver liggende om inkommensurable tal.. skal skrive srp om emnet i mat-his-- og hvis der er nogle der er eksperter på området, vil jeg gerne bede om hjælp :D -
Haster! FRELS DE RASKE - SKYD EN SYG
Forumindlæger der nogen der har læst denne novelle "Frels de raske - skyd en syg"? måske sidder med nogen notater, for jeg skal analyser den og har brug for lidt inspirration, da jeg ikke kender forfatteren. På forhånd tak!
