Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9421 til 9440 af 33009
-
Dipoler
ForumindlægGør rede for hvilke af nedenstående molekyler, der er dipoler: a. I2 b. HF c. NH3 d. H2S e. CCl4 f. CHCl3 Hvordan gør man? -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ? -
Dec 09 mat c opgavesæt
ForumindlægGanske kort spørgsmål. Hvornår vil eksamenssættet for hf mat c dec 09 blive lagt op på uvm? Kan se at der er prøve i den i dag. -
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
Engelsk hjælpelære søges køge
ForumindlægHej. Jeg har brug for en dygtig lære der kan hjælpe mig igennem HF engelsk B. Du skal være god til det grammatiske og have tålmodighed ;) Jeg bor i køge og er 24. - Josefine -
bestået?
ForumindlægHej jeg har taget matematik på B . Jeg har fået 7 skriftlig og 2 mundtlig. Spørgsmålet er om jeg har bestået. Det er HF ingen årskaraktere? gennemsnit er det 7+2=9/2?? -
Su under SSO VUC
Forumindlæghej jeg går på VUC og er igang med at tage HF, er færdig her til januar, og skal så skrive SSO i uge 7. kan man få SU i feburar også, nu når man skal skrive SSO ? -
Bondelægen af Hans Kirk
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk -
Hjælp!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til optagelsesprøve på HF Jeg er rigtgi nervøs, da jeg skal kunne gøre en god samtale på engelsk. Ville jeg høre om i havde nogle gode råd til mig.? Har virkelig brug for hjælp!.. :) -
Hvordan foregår religion B eksamen?
ForumindlægHej! Kan i hjælpe hvordan eksamen religion B foregår på HF? Hvor lang tid man har til at forberede sig osv? -
Kan man tage eksamen om?
ForumindlægKan man, når man allerede har en studentereksamen (fra 2008), få lov at tage en ny eksamen, f.eks. HF, når man ikke har godt nok gennemsnit til at komme ind på den uddannelse, man ønsker? -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak -
skovareal
Forumindlæghej, jeg går på hf og har geografi på c niveau... min opgave er: analyser i hvilket omfang en reduktion af skovarealet globalt set vil påvirke den globale opvarrmning??? -
Turbo fag
ForumindlægNogen der ved hvor man kan tage psykologi på vuc som turbo fag her i sommerferien?? Dumpede psykologi. Skal ind på pædagogsemi og har bestået de 3 ud af de 4 hf enkeltfag som er adgangsgivende. -
Påvirker skriftlig eksamner mit gennemsnit?
ForumindlægJeg lige fået mine skiftlige eksamner tilbage, men jeg har lagt mærke til, at de ikke har regnet dem med ind i gennemsnittet. Skulle man ikke regne alle karakter med ind. Ps: afslutter 2årig hf denne sommer -
Vands kogepunkt
ForumindlægHej, Jeg skal sammenligne kogepunkterne for NH3, HF og H2O og foreslå en forklaring. Hvilken forklaring kan jeg give?! Vil gerne svare uddybende. På forhånd tak. -
mat b hjæælpp
Forumindlæghttp://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'( -
Drejebog idræt basketball
ForumindlægHey :) Sidder med min drejebog i basket, men jeg mangler nogle øvelser, nogle der kan hjælpe ? evt komme med bud eller eksemplar :) Det er til idræt på b i HF :) -
hjælp
Forumindlæghej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på? -
Stamfunktion
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an?
