Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9441 til 9460 af 23765
-
Sprits massefylde(raport)
Forumindlæghejsa. der er vel ingen af jer som har en rapport ligne om sprits massefylde???....1.g stof!! -
DESIGN OPGAVE (Stole-opgave)
ForumindlægDet var meningen at jeg skulle havde haft designet en stol og lavet en rapport til den!Men jeg har hverken skrevet rapporten eller skrevet rapport til den! jeg er praktisk talt på skideren da den skal afleveres om 1 1/2 dag.. Håber der er nogen der kan hjælpe og ligger inde med en rapport eller k... -
Leoparden af Cecil Bødker
ForumindlægHej... er der nogen der har afleveret en rapport af Leoparden. Hvis der er nogen må I meget gerne skrive til mit mail. -
Amplituden i en sinuskurve
ForumindlægEr i gang med at skrive en større rapport, og har brug lidt hjælp :) Hvad karakterisere amplituden for en sinuskurve? -
poisson fordeling
ForumindlægEr der en som har lavet en rapport eller journal med poisson fordeling ved henfald....???Please...håber virkelig der er en som har. -
Refleksion og brydning af lys
ForumindlægNogen der har nogle noter osv, evt lavet en opgave/rapport om det som gerne vil sende den? -
GRP altså Grundforløbesprøver
ForumindlægKan i give nogen gode råde til GRP altså Grundforløbesprøver. Skal fremlægge et rapport -
Ca(OH)2 og NH4C1.
ForumindlægKemi - kan i hjælpe mig med hvad de to stoffer er ? kan ikke finde min bog, skal lave kemi rapport. -
Hjælp..optøjer i USA
ForumindlægHej Jeg skal lave en rapport om optøjer i USA så jeg skal bruge nogle undre til det. Kan ikke finde på så mange. -
Computerens historie
ForumindlægJeg søger en Engelsk, evt. dansk rapport om Computerens historie -
Kvinder i mellemkrigstiden
ForumindlægNogle der kender til en opgave/noter/stil/rapport der handler om: kvinder i mellemkrigstiden? -
Ville det være en fordel for en bakteriecelle at være større?
ForumindlægSpørgsmålet i rapporten lyder: Ville det være en fordel for en bakteriecelle at være større? På forhånd mange tak, hvis du kan hjælpe! -
Enzymer
ForumindlægNogen der måske har lyst til at kigge en biologi rapport igennem, og se om den er god :-)? -
Radioaktivitet
ForumindlægJeg har kemi rapport for, der står Beskriv Hvad det vil sige at et stof er radioaktivt? -
DNA
Forumindlæghvad er: Triphosphat-nukleotider, Primer, Leading strand og Lagging strand skal bruges til rapport:D -
Undersøgelse af blodtryk, puls og åndedræt
ForumindlægHej er der nogen der har lavet en rapport over "undersøgelse af blodtryk, puls og åndedræt???? -
Melbillelarver
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en rapport om melbillelarver? Selv er jeg helt håbløs og kunne godt bruge lidt inspiration. MVh. Søren -
biologiaflevering, menstruationscyklus og forsøg
ForumindlægHej, er der nogen der vil se/rette på min rapport. Omhandler menstrautionscyklus og et forsgø med ornesæd? -
Fejlkilder til vands varme fylde
ForumindlægHej allesammen, skriver en rapport om vands varmefylde, man kan overhovedet ikke komme om tanker til fejlkildler . -
diskussion
Forumindlæghey, hvordan diskuterer man sine resultater i en rapport?plzzzz har virkelig brug for hjælp
