Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 9481 til 9500 af 23878
-
Mozarts Requiem: Confutatis
ForumindlægHej, Jeg har lidt problemer med at analysere Confutatis-delen fra Mozarts Requiem, og ville høre om der er nogen der har analyseret denne der evt. kunne hjælpe? -
Græsk vasemaleri kildeanalyse
ForumindlægHej jeg skal analysere en græsk vase med maleri på. Det er i emnet oltidens grækenland. Hvad skal jeg gøre når sådan et maleri analyseres? Se vedhæftet billede Mvh -
Billedkunst - Help, i need somebody..
Forumindlæghej tænkt på om der ikke er nogen der har analyseret, eller har analyser af nogle billeder fra før 1400-tallet? og skulpture måske, eller arkitekttur? tak, det ville være en super hjælp!! -
det modsatte af in media res
ForumindlægHej hej folkens Jeg skal skrive en analyse af en novelle - og kan ikke finde ud af hvad det modsatte af in media res er, da novellen jeg analysere ikke begynder med det. Please hjælp -
Under en stålende sol
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. -
Haster =)
ForumindlægHej. Er der nogle som har analyseret Sophus Claussens digt "i en frugthave". Skal nemlig analysere den, og forstår ikke digt. Det ville være rigtigt dejlgt, hvis der er nogle som kan hjælpe mig... -
Martin Hansens Udflugt, Kjell Askildsen
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af Martin Hansens Udflugt, skrevet af den norske forfatter Kjell Askildsen? Eller bare kan oplyse temaerne for analysen? -
Nordkraft! HJÆLP
Forumindlæghej nogle som har analyseret Nordkraft af Jakob Ejersbo, kun om den første del ''Junkiehunde''. Har virkelig brug for en som har analyseret -
lib
Forumindlæghey.. Jeg leder efter et analyserende spørgsmål om liberalisme under relgionsfaget.. og et analyserende spørgsmål tilsamfundsfaget. Kunne jeg få ideeer til hvad det kunne være?? -
Hjææælp ludvig bøtcher
ForumindlægHey alle sammen . skal lave en analyse af den 6te juli skrevet af ludvig bøtcher er der evt nogle der ude , der har lavet en analyse af den , og kunne hjælpe mig lidt -
AKUT AT IMORGEN!
ForumindlægHvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen! -
Saltstraumen digtanalyse
ForumindlægVi skal analysere digtet "saltstraumen" og er helt på bar bund. Nogle der kan give et par råd eller fif, til hvordan den skal analyseres? -
Læreplads Dansk synopsis mundlig prøve
ForumindlægHej jeg har trukket kim fupz aakeson. jeg har valgt teksten Læreplads. Er der nogen som har en synopsis eller analyse af teksten. Har svært med at analysere den. -
Villy Sørensens folkeviseteori
ForumindlægHej broz og girlz, er virkelig i knibe med villy sørensens folkviseteori. Skal bruge den i sammenhæng med en analyse af Jomfruen i fugleham. Men forstår ikke rigitg hvad og hvordan jeg skal skrive ind i analysen? -
reklame hjælp
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvordan man analysere en tv reklame og måske hjælpe mig med at analysere denne her reklame http://www.youtube.com/watch?v=b9lYOKP3bM8 -
City Lovers
ForumindlægHej. Jeg ville høre, om der er nogle der har analyseret og fortolket "City Lovers" af Nadine Gordimer? Hvis du har, har du så lidt inspiration? Jeg har selv analyseret lidt, men er gået lidt i stå.. -
Komposition
ForumindlægHvor vigtig er en komposition, når man skal analysere og fortolke en tekst? Er det et emne, der altid skal gennemgås i en analyse? Afhænger det ikke af, hvordan man når frem til tekstens budskab? -
Algoritme
ForumindlægHvilken algoritmer bruges til at analysere folks adfærdsmønster på nettet. Og hvordan kan denne analyse hjælpe til at lave målrettet reklame -
Vildering kongesøn og miseri mø
ForumindlægHej jeg har virkelig burg for hjælp! Jeg skal analysere Vildering kongesøn og miseri mø. Er der en som ligger inde med en analyse eller som vil hjælpe mig med symboler, fortolkning og budskab? -
Kildeanalyse
Forumindlæghvis man har nogle avis artikler og skal analysere dem hvordan ved man det 1 hånds kilde eller 2håndskilde? eller om det primære sekundære osv hvad skal man mere være opmærksom på når man analysere?
