Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9481 til 9500 af 23765
-
osmose i kartofler
ForumindlægEr der en venlig sjæl der evt. kunne se på min rapport over osmose, og give mig noget feedback??? -
Kemii!!
ForumindlægEr der nogen af jer der har lavet en syntese af methylsalicylat, og har en rapport som inspiration?? Håber i kan hjælpe -
forklaring af ligning (haster :( )
ForumindlægEr der nogle der kan forklare denne formelll... skal bruge den i en rapport men fatter intet af den... p = m / V -
Antabus
ForumindlægNogle der har skrevet speciale eller rapport om Antabus Send mail til : [email protected] -
hjælp til idræt
Forumindlæghey alle sammen. jeg har skrevet en idræt rapport. nogen der gider rette den? -
Apartheid
ForumindlægHey Nogle der vil rette min rapport, og hjælpe mig med min indledning. -
Spytamylase
ForumindlægNoget der måske har noget en spytamylase rapport, nogle gode ting .. -
Træningsprojekt 3g
ForumindlægEvt. nogle som har lavet træningsprojekt i 3g, som har lavet en rapport om styrketræning, som vil sende den som inspiration? :) -
rettelse
ForumindlægHej en der lige hurtigti kan rette min kemi rapport om, edike , c niveau,,, -
Penicillin
ForumindlægHej Er der nogen som har arbejdet med fremstilling af penicillin. Kunne godt bruge noter og rapporter til inspiration. Skriv hvis I har. Tak -
opgave
Forumindlægnogen der vil rette min geografi rapport for stave fejl og andre små ting ? -
Hvordan opstår tryk
ForumindlægHej. Hvordan opstår tryk, er kørt fast i min rapport om tryk. Håber i kan hjælpe -
Er der ikke nok nogen?
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min rapport. Please. det er virkelig vigtigt. Det haster, for det er til i morgen. ? -
Tyngdeaccelerationen
Forumindlægskal lave en teori i min rapport og skal forklarer begraberne hastighed, acceleration og tyngdeacceleration.. hvordan ville i starte ? -
Reaktionshastighed - Landolt's forsøg
ForumindlægEr der nogen der muligevis har lavet rapport eller journal om Landolt's forsøg: -
Teoriafsnit??
ForumindlægHvad kan jeg skrive i mit teoriafsnit? Rapporten omhandler det absolutte brydningsindeks! -
AT fremlæggelse!
ForumindlægHvad er vigtigt at have med, i sin fremlæggelse. Eller retter sagt hvordan fremlægger man selve rapporten? -
Geografi
ForumindlægHej jeg har en geografi rapport om cuba der er nogen spørgsmål prøv og se om jeg har svaret på dem. -
Æblecider - alkohol
ForumindlægNogler her som ved hvor mange % alkohol der er i æblecider ? Har virkelig brug for at vide det til min rapport :) -
Energi og Varme
ForumindlægHej Er der nogen der har lavet en rapport der omhandler specifikke varmekapicitet og fordampningsvarmen for vand? Mange tak på forhånd (:
