Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 9601 til 9620 af 61667
-
Eksamen Andre Udtryksformer
ForumindlægHej. Vi har trukket vores emner til eksamen, og jeg har så trukket: Andre udtryksformer fiktive. Jeg har spurgt mine lærer, men forstår dem desværre ikke, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har tænkt på at tage en reklame, men jeg har ikke forstået om man kan tage en reklame til dette om... -
EØ eksamen - på bar bund!? =)
ForumindlægHejsa! Vil lige hører om nogle her inde har en anelse om hvad man kan forvente af en EØ eksamen niveau A (3. års). Mener vi kan komme op i kapittel 1-8 her til terminsprøve? Nogen der har nogle skabeloner liggende? - alle tænkelige som kunne blive nyttige? Jeg bliver da bare vild og lykkelig,... -
eksamen imorgen! hjælp til bevis!
ForumindlægHej Skal til eksamen i morgen og er lidt usikker på noget. håber der er nogle som kan hjælpe:s Det handler om et bevis til afstanden fra punkt til linje. Der står at |PQ| = |(vektor)P,P|sinv Forstår bare ikke hvor de får det fra? med andre ord hvordan kan længden af PQ være det? Der følger en te... -
Er igang med tysk 24-timers eksamen, HJÆLP!
ForumindlægHeej alle,. Jeg har trukket en tekst til tysk eksamen i dag, og skal op og fremlægge i morgen tidlig som den første,. Jeg er ufatteligt nervøs lige nu, og kan slet ikke få min hjerne til at køre! (Typisk!) Jeg regner med at være færdig om en times tid, og så tænkte jeg, at det kunne være jeg va... -
Eksamen: Hukommelse
ForumindlægHej :) Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg sidder og er i gang med at skrive min synopsis (psykologi eksamen på B-niveau - 24 timers), men jeg er gået helt i stå! Mit overemne er: hukommelse Og bilagmaterialets i form af en case og artikler handler om falske erindringer. Er der nogle, der ka... -
Noter til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i fysik A og kunne bruge nogle noter, hvis der er nogne der har noget? -
Læse op til eksamen
ForumindlægHej alle sammen Hvordan læser I op til AT-eksamen? Skal op på tirsdag og vil gerne lige vide om jeg læser nok op. -
Forberedelse til en eksamen
Forumindlæggode tips til at forberede sig til en eksamen? (udover at læse pensum) Tak på forhånd -
Design Eksamen
ForumindlægHej . Vil lige spørge om der er nogle der har været op til design eksamen? hvordan er det? og hva kræver det ige præcis:S TaK -
Kemi eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan kemi eksamen på b niveau foregår? Har ingen anelse -
Kristendom Eksamen
ForumindlægVed I, hvordan kristendom eksamen 9.klasse fungerer altså til selve prøven? -
atmosfæren eksamen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i kemi på b-niveau og så tænkte jeg på hvad man skal komme ind på hvis man trækker atmosfæren? -
Biologi eksamen!
ForumindlægHej Hvordan forgår biologi eksamen??? Jeg er 1.g'er!! på forhånd taak :D -
fransk eksamen
ForumindlægHej, Til dem som har været op til fransk-eksamen: Hvordan er det? Var det svært? Har du nogle gode råd til hvordan man kan klare sig godt? -
Stata eksamen
ForumindlægHej Jeg søger en, der kan hjælpe mig med eksamen i STATA, mod betaling. På forhånd Tak! -
Samfundsfag, eksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om der er nogle der har nogle gode råd til samf C eksamen? -
Angående eksamen
ForumindlægEr det tilladt at bruge internettet til eksamen i oldtidskundskab, hvis man f.eks. vil slå et ord/begreb eller lign. op? -
Eksam opgave
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp. Jeg bruger wordmat for at regner b) men der er noget galt. og jeg kan ikke løse b og c og d, og jeg er lidt i tvivl om a er korrekt, da jeg fik en linær graf På grund af tidevandet varierer vanddybden i en havn. I et bestemt døgn er vanddybden f (t) , målt i meter, b... -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægHej nogen der ved om man må have vø bøgerne med op til skriftlig eksamen, og må man bruge bøgerne under hele eksamen. tak på forhånd ps: det kunne være dejligt med lidt kilder, så jeg er sikker :D -
DIO eksamen
ForumindlægJeg skal op til eksamen her på tirsdag i DIO - så ville hører om der var nogen som har været oppe før og evt. kan fortælle hvordan eksamen forløber og evt. sende deres powerpoint som i anvendte.. På forhånd tak
