Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 961 til 980 af 181597
-
Matematik eksamen opgave 3d
ForumindlægI den opgave skal jeg udregne arealet af en plade, hvordan gør jeg det? Billeder og koordinater vedledlagt -
Matematik eksamen STX B
ForumindlægHej alle . Nu har jeg trukket Matematik B, så jeg skal op på tirsdag. Mit spørgsmål ligger, i hvorvidt mellemregninger tæller med som point, hvis man får et forkert facit? Jeg har nemlig regnet mange gamle eksamenssæt efterhånden, hvori en af dem bestod af at skulle opstille en eksponentiel mode... -
Skriftlig eksamen i dag
ForumindlægHej. Var til skriftlig dansk eksamen i dag, og har lidt blandede følelser nu. Har fået 02 skriftlig årskarakter og 4 mundtligt Trak kun dansk skriftlig og nu tror jeg lidt den bliver til et 00. Er jeg så dumpet?? Tæller man faget samlet eller enkeltvis?? Help please :( :( ... -
skriftlig kemi eksamen og konduktivitet
ForumindlægHej! skal snart op i skrfitlig kemi så ville lige høre eksperterne lidt ad... Behøver jeg at øve mig i ledningsevne opgaver? mht beregning af konduktivitet etc.? (Helge Mygind A1 s84-90)har nemlig ikke stødt på eksamenssæt der havde spørgsmål af overnævnte karakter? håber der er ngn der kan svare... -
Dansk A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem. -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Når man er færdig med skriftlig matematik
ForumindlægMed hensyn til karaktere givning vil man så få den sidst på dette år eller først i slutning af trejde år -
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak, -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Vurdering af skriftlig spansk eksamen?
ForumindlægHej! Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. -
Antal sider (skriftlig eksamen)?
ForumindlægHej Hvor mange sider skal man ca. skrive til eksamen fx i den litterære artikel? -
karakter/eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skriver da jeg i går var til eksamen i matematik C. Jeg vil derfor bare lige høre om at der er nogle der ved hvor mange procent/point, man skal have rigtige for at kunne få karakteren 7 :-) Mange hilsner en nervøs elev!!! -
Matematik B Eksamen - hjælp til to beviser
ForumindlægHej allesammen, Jeg har snart min matematik eksamen og så har jeg virkelig brug for hjælp til disse to spørgsmål Udled differentialkvotienten for f(x) = a*x+b og Bevis at en tangent til en cirkel står vinkelret på radius ud til røringspunktet Jeg vil være evig taknemmelig for dem der kan hjæ... -
tips til mundtlig eksamen(A)?
ForumindlægHej skal snart op til matematik eksamen og ville høre om der var nogen som havde gode oplevelser til deres eksamen, og om de evt. havde nogle tips og triks, de ville føre videre? -
Tips til Engelsk skriftlig eksamen?!
ForumindlægHejsa..Ville høre om der er nogle, der har nogle gode ideer til engelsk skriftlig eksamen? Altså opstilling af opgave, hva der er godt at have med og ellers nogle gode fif?! -
Skriftlig årsprøve - hvad skal jeg kunne?
ForumindlægHej Studieportalen.dk Jeg skal til skriftlig årsprøve i morgen, og jeg ved udemærket, at den består af 2 dele, nemlig uden og med hjælpemidler. Hvilke formler ville være gode at kunne, når man skal lave delen uden hjælpemidler? Og er der nogle, der har nogle generelle tips til selve prø... -
forbedredelse til skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen, i skriftlig Dansk på HF, derfor vil jeg lige høre om der er nogen, der har en god ide til, hvordan man bedst forbereder sig til det?? hvordan opstilles et analyserende oplæg til et hf-hold om...et given emne..., og hvor man i en del af besvarelsen skal analysere... -
Hvad er eksamen?
ForumindlægJeg har fået afvide at jeg skal til eksamen (Og jeg skulle have været til 3 andre men jeg vidste det ikke) Jeg ved ikke hvad eksamen er eller hvad man skal, det er i morgen. Hjælp mig. -
Biologi skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg går i 9. Klasse, og skal snart til eksamen. Som et af udtrækningsfagene trak vi biologi skriftlig, og jeg vil høre hvordan jeg bedst forbereder mig? Prøven varer 1 time, hvor jeg sådan set bare skal svare på muliple-choice-spørgsmål. Normalt er jeg ret god til biologi, men har hørt a...
