Søgning på: tysk notater. Resultater: 10081 til 10100 af 18469
-
noter til eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger lidt notater til alt sådan set.. Men mest med henblik 3.g a-niveau ! Behøver ikke at være fyldstgørende noter, men bare så man har en idé om tingene ! Jeg har kigget lidt på sitet, men kunne kun finde om 2.gradsligninger .. -
skr. matematik eks.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til skriftelig eksamen i matematik på c. Og har brug for nogle guldkorn som kan give mig et lille skub. Nogle som muligvis har nogle gode notater? Jeg vil være så lykkelig, da det er min første og sværeste for mig:(Spred fred.. -
Muerte en Valencia
ForumindlægHej! Det er som bekendt snart eksamenstid og der for vil jeg lige hører, om nogen skulle ligge inde med nogle notater til "Muerte en Valencia" teksterne (dem om detektiven Pepe Rey).. Håber i kan hjælpe..:) -
ang, matematik
ForumindlægHej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline -
Potens funktioner
ForumindlægHej! skal op til skriftligt matematik i morgen og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken notater eller udleveret ark omkring potensfunktioner.Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det ?Går i 1.g. Håber nogen vil hjælpe... -
Sicario
ForumindlægHej Jeg er i den ulykkelige situation at jeg skal til eksamen i spansk på torsdag..Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogen der skulle ligge inde med notater til Alberto Vázquez-Figueroa's "Sicario"?på forhånd tak..Vh Sonrisa -
Enthalpi?
ForumindlægHejsa allesammen!Jeg har manglende forståelse for enthalpi beregning, og dette er uheldigvis et af emnerne i mit eksamenspensum!Ville lige spørge, om der ikke er nogen af jer, som har nogle gode notater eller bare kna forklare mig hvad det hyer enthalpi egentlig går ud på?Tak på forhånd.Dj Abs -
Dansk årsprøve
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig årsprøve i dansk på fredag. Emnet bliver det morderne gennembrud, nogle der ligger inde med nogle notater over denne periode?Desuden mener, jeg at have set et retteark herinde(lavet af Daniel Ruhmann(?)) til dansk, men kunne ikke lige finde det, så er der nogle der har ... -
Lady sings the Blues
ForumindlægHej medstuderendeNogen der har skrevet notater til Lady Sings the Blues?Jeg står overfor en mundtlig engelsk eksamen og kan se at jeg mangler til denne opgivelse. :>På forhånd takJacob -
Oikos >< Polis
ForumindlægSkal op til old i morgen er pludselig kommet i tvivl om, hvad OIKOS og POLIS står for - og i hvilken forbindelse man kan bruge dem i Homers Iliade, 1. sang /:Har flere steder i mine notater skrevet Oikos ud for Achilleus, men hvorfor? Og Agamemnon står da ikke for polis!? -
Opgaver?
ForumindlægHej.er der nogen der har nogle biologi opgaver eller notater som jeg må få. jeg vil bare få et indblik i hvordan det er at have biologi på gymnasiet.Jeg vil tro at det bli'r en af mine yndlings fag :) -
Nationalisme? forklaring?
ForumindlægHej med jer! nogen der vil forklare mig hvad nationalisme helt præcist er i sammenhæng med 1. verdenskrig?og nogen som har notater til:Den 1. verdenskrig. Europas historie 1870-1930 og den er skrevet af Michael Kloseller:Verden i krig og krise af Else Priesholm? -
Hvordan læser I op til old?
ForumindlægHeysa...Jeg skal op til old om en uges tid, og jeg har virkelig bøvl med at komme i gang, for jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det... I historie var det jo nemt bare at læse og skrive notater, men hvordan skal jeg gribe det an i old? -
Oikonomikos - kig ind!!
ForumindlægHey folkens.. tænkte på om der er nogen der kan redde mig ved at have nogle notater liggende om bogen Oikonomikos af Xenofon??? Kan bare intet finde på nettet.. please skriv hvis I kan hjælpe.. jeg vil være jer dyb taknemlig.. -
Haster
Forumindlæghej!.. jeg sidder og laver en dansk opgave og jeg skal analysere ''i Danmark er jeg født''. , men som andre , kan jeg ikke finde ud af digte!.. Er der er nogen, der er gemte notater, som ville hjælpe mig?.. -
Ismer i dansk maleri
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal snart op til eksamen i billedkunst og kunne godt bruge notater til de forskellige ismer fra bogen "Billedkunst 1 Ismer i dansk maleri efter 1870".Så hvis der er nogen der vil sende dem vil jeg være meget taknemlig -
Symbolisme!!!
ForumindlægJeg skal på mandag aflevere skriftligt om perioden symbolismen. Jeg vil lige spørge, om i har nogle notater til det, så i kan sende det til mig, hvis det er muligt eller om i har gode hjemmesider til det? Jeg skal skrive om perioden, og hvilke forfattere er repræsentative for perioden osv. Tak f... -
Stilperiode info ?
ForumindlægJeg skal skrive en stil om stilperioderne,Oldtiden, middelalder, Renæssancen, Barok, Oplysningstiden, Romantikken og det moderne gennembrudEr der nogen der ved hvor jeg kan finde noget information og notater om disse perioder.jeg har allerede kigget på opgaverne men kunne ikke finde noget der pas... -
HAVMANDEN
ForumindlægHej! Nu når jeg har jeres opmærksomhed. Jeg har snart prøve og en af de tekster der er blevet opgivet er: folkevisen "havmanden" Dette leder mig så ind på spørgsmålet...Er der nogen der ligger inde med nogle notater,analyser eller guldkorn??? På forhånd tak! -
Efterlyser gode noter.
ForumindlægJeg sidder og skriver dansk- historie opgave, og har valgt at skrive om romanen "Med venlig deltagelse" af Erling Jepsen. Er der nogen der ligger inde med et par gode notater eller andet om romanen ?
