Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10101 til 10120 af 20688
  • Regnskoven

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i naturfagsprøven - biologi, geografi og fysik kemi. Jeg har valgt emnet regnskoven, men jeg mangler spørgsmål inden under fysik kemi. Nogle forslag? På forhånd tak :)
  • hvileeffekt!!! SOS!

    Forumindlæg
    hej ppl! jeg har en nv rapport, som skal snart afleveres! der er en biologi del og en fysik del, men mit problem er mere fysikken delen, og JEG skal kunne beregne hvileeffekten, men det ved jeg ikke hvordan?? og P= P?varme + ?P?fordampning ?jeg har regnet ud hvor meget flamingokassens rumfang ...
  • Studieretning? :S

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har set at man skal bruge matematik a fysik b kemi b for at læse medicin men jeg vil gerne ha matematik A kemi A fysik b,, kan man stadig godt læse medicin så?
  • Opgaver på nettet

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogle der kender et sted på nettet, hvor man kan hente nogle fysik-opgaver til A-niveau - gerne med facit-liste. Vil nemlig gerne regne nogle for at holde mine fysik-kundskaber ved lige :-) /martinrv
  • Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Især indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester.
  • Tutor i matematik a

    Forumindlæg
    Hej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn.
  • Kan man skifte skole efter 1.g?

    Forumindlæg
    Kan godt være jeg spørger dumt, mens hvis jeg har tager fysik/mat på htx 1.g kan jeg så godt skifte til gym fysik/mat i 2.g? føler at jeg er gået død i alle fag og selve htx stilen siger mig ikke så meget
  • Fjederkonstanten

    Forumindlæg
    hej mennesker ;D jeg har en fysik rapport for til om to dag. og mangler at skrive om fjederkonstanten. men kan ikke rigtigt finde noget på nettet, og tænkte på om i kunne hjælpe mig. jeg har lidt svært ved fysik, så hvis i kunne gøre svaret simpelt, så ville jeg være glad. bare lidt information o...
  • Program

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare spørge om hvad for et program i bruger nåtr i skal lave opstillinger af fysik forsøg jeg søger et program gerne et man kan downloade. altså i kemi ved jeg godt at man kan bruge chemsketch men hvad med fysik?
  • SRP-forslag?

    Forumindlæg
    SRP - Vindmøller Fag: Matematik og Fysik -Hvad kan man afgrænse det overordnet emne Vindmøller ind til? -Hvad kan man komme ind på i matematik delen? -Hvad kan man komme ind på i fysik delen? Nogle der har forslag, så må I meget gerne skrive :)
  • Forslag til underemne i AT-Industrialiseringen

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen som har nogle gode forslag til underemner omkring industrialiseringen. Gerne inden for Fysik, Historie som jeg begge har haft på a eller fysik/samfundsfag(b). håber nogen lige kan komme med et eller andet ekstre interssant emne.
  • Emne + fag valgt - hva nu?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt fagene fysik B og dansk A og emnet Det moderne gennembrud. Men har ingen ideer til hva jeg kan skrive i de 2 fag, især i fysik delen?? Nogen gode ideer til nogle tekster i dansk?
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • Teori-afsnit

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal lave et teoriafsnit. Jeg har om kommunikation i fagene fysik og dansk. af metoder har jeg brugt i fysik: deduktive og induktive. i dansk: nykritisk, ideologikritisk og biografisk læsemetode. Hvilke teorier kan jeg have brugt i forbindelse hermed? Hilsen mig
  • Transformation

    Forumindlæg
    Heej (: Jeg skal skrive ca. 1 side i fysik om transformatin/en transformer og jeg har kigget i min fysik bog og jeg forstår det ikke helt så jeg tænkte om der var nogen der kunne fortælle mig lidt om det? På forhånd 1000 tak!
  • Hovedfag

    Forumindlæg
    Hej skal snart vælge emne til srp.... jeg har tænkt mig at skrive om atombomber over japan i fysik og historie. har begge fag på a-niveau. Hvis man vælge fysik som hovedfag så skal man lave nogle forsøger, men hvad hvis man vælge historie som hovedfag hvad skal lave???
  • SRP - Keplers love

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et studieretningsprojekt i Keplers Love, i fagene Fysik og Historie, med Fysik som hovedfag. Jeg er interesseret i at høre, om nogle kender nogle bøger e.lign., om hvordan man udvinder formlerne, da jeg gerne ville bevise det i min opgave. På forhånd tak -Plooop
  • enheds converter

    Forumindlæg
    Jeg hader virkelig alt det med enheder i fysik, og da fysik eksamen er således at man må tage alle hjælpemidler med, ville jeg spørge om der findes et program som kan ændre et tal i en bestemt enhed til noget noget andet ?