Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10401 til 10420 af 23878
-
ENG A aug-2008
ForumindlægKan nogen af jer huske hvad titlen på novellen man skulle analyser hed? -
livscyklus af Gipsgaze
ForumindlægHej, Vil nogen hjælp mig at find ud af hvordan gipsgaze bliver fremstillet? Og dettes livscykuls analyse... Mange tak... Mvh -
daglerne
Forumindlægdaglejerne.... af Hans KirkEr der nogen der har en analyse ligende?? takker hvis I loader den op -
Snedronningen
ForumindlægHej..Jeg vil egentlig bare høre om der er nogen der har en opgave/analyse af H.C Andersens snedronningen? -
anlyse
Forumindlæger der nogen der har en analyse af ole pedersen's ragnarok gerne hurtigt tak -
Herman Bang - Fragment
ForumindlægHej alle! Jeg tænkte på om der var nogen der lagde inde med en analyse af Herman Bans Fragment? -
Nogle der har været oppe i latin på c niveau?
ForumindlægHvis du har, hvordan foregik det så?Og hvad skal man mest lægge vægt på at kunne; - oversættelse- analyse- perspektiveringMange tak! -
Kvinderne fra Troja, noter, kommentare el.
ForumindlægNogen som har nogle hints til vigtige hoved punkter til analyse af kvinderne fra Troja? -
"hjælp" til novelle
ForumindlægHej :D Jeg mangler lidt hjælp til min novelle ! Er der nogen som har analyse og fortolknings model til en novelle? -
Tordenvejret om natten
ForumindlægIngen, der har analyseret og fortolket Christian Winthers, "Tordenvejret om natten"? -
The Wishing Box
ForumindlægEr der ingen, der har lavet en analyse af "The Wishing box" af Sylvia Plath? :-) -
Grammatik
ForumindlægNår man analyserer sætninger på tysk, kan genstandsled så forekomne op til flere gange, i en sætning? På forhånd tak -
Klaus Rifbjerg + digt " Frihavnen"
ForumindlægHey..Mangler en analyse af digtet " Frihavnen".Håber I kan hjælpe. -
havfruens sang
Forumindlæghej.. er der nogle der har skrevet en analyse og fortolkning af stilen Havfruens sang?hvis ja, kan i så ikke linke den her? -
Into the wild
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med noget det er et brev som han fik som jeg skal analysere :) -
Deutschland. Ein Wintermärchen
ForumindlægHej, nogen der evt. havde en analyse og fortolking af Deutschland. Ein Wintermärchen af Heinrich Heine ? -
Al-Qaida kilder
Forumindlægnogle der har sådanne nogle, jeg kan analysere?\nhar den enkelte fra his2rie.dk -
Hej
ForumindlægNogen der har analyseret digtet "En gang imellem sker det" , Lene Malmstrøm? -
Hjælp til kildekritik af billede
Forumindlægsom sagt så skal jeg have hjælp til kildekritik af et billede/analyse da jeg ikke kan huske hvordan man gør ? -
"kirstens sidste rejse"
ForumindlægNogen der har læst novellen "kirstens sidste rejse" som vil hjælpe mig med analysen??
