Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10421 til 10440 af 23878
-
Reklameanalyse
ForumindlægHej!! Vi skal analysere denne reklame af smirnoff vodka. Vil I muligvis hjælpe? :-) På forhånd, tak flinke mennesker! -
Kunsten at græde i kor
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse af opgaven kunsten at græde i kor, som de vil sende til mig som inspiration. -
Vinterbørn
ForumindlægNogen der har læst Vinterbørn eller et uddrag af den?-Som kan hjælpe med at analyse den?:) -
Kvinden der gik ind i døre
ForumindlægSkal lave en analyse af kvinde der gik ind i døre, med fokus på fortælleteknik. Har i nogle gode noter?? -
symbolisme
ForumindlægJeg søger en analyse af Sophus Claussens "Formiddagssol". snarest muligt! tak -
Perspektivering af guldhornene
ForumindlægJeg er igang med at analysere digtet guldhornene, kan bare ikke finde på noget perspektivere det med... HJÆLLP !!!!!!!!!!!!!! -
Kildekritik
ForumindlægNogen som har et eksempel på en kildekritisk analyse af en tale? Kan virkelig ikke finde noget, og har brug for hjælp. -
Dokumentar: "Silke og Jason - for eller imod donorbabies"
ForumindlægHej, Er der nogle derude som har analyseret dokumentaren: "Silke og Jason - for eller imod donorbabies"? Kunne godt bruge lidt hjælp... -
Rette en opgave
ForumindlægHej Nogen som kan rette min analyse på 3 sider? :D Med hensyn til grammatik -
En som har tid
ForumindlægJeg har skrevet en analyse på 4 sider. En som har tid til at rette ? -
humaniora
ForumindlægHvordan anvendes humaniora i drama? hvilke metoder? Når man fx skal analysere et stykke... :-) -
Folkeeventyr - hjælp
ForumindlægHej, nogle som kender et rigtigt godt folkeeventyr? En som der er meget at analysere, og som er let at gå til :) Tak -
De tre gaver
Forumindlæganalyser og fortolkninger af "De tre gaver"hjælp mig.. mine notater er væk -
Fordel og ulempe ved den humanistiske metode?
ForumindlægHej!! Hvad er fordelen ved den humanistiske metode? (analyse og fortolkning) Hvad er ulempen ved denne metode?? På forhånd tak! :) -
"En Hevn"
Forumindlægnogen der har en fortolkning/analyse af "en hevn" eller bare ved lidt om den...?for jeg er fuldstædig lost.. -
symbolisme
Forumindlægjeg skal analyserer et digtet: I en frugthave. har siddet med det hele aften er der en der har nogen guldkorn...!? -
hjælp
Forumindlæghej har brug for dansk noter, speciel om stil perioder, og evt analyse modeller -
Rettelse?
ForumindlægEn der er villig til at kigge min korte eng analyse igennem? På forhånd tak:) -
et digt om skønhed
ForumindlægHej alle...er der mon nogen som kunne anbefale et virkeligt godt digt som handler om begrebet skønhed til analyse og fortolkning? -
Det waagepetersenske familiebillede
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analyse af "Det waagepetersenske familiebillede"? :)) Vil gerne have hjælp så hurtigt som muligt :)
