Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10581 til 10600 af 176852
-
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
Forsøg til eksamen
ForumindlægVi går nu igang med et naturfagligt forløb med overemnet strålings indvirkning på levende organismers levevilkår. Vi har valgt underemnet elektromagnetisk stråling. Vi har svært ved at finde nogle forsøg, og vi ville derfor høre, om i har nogle. -
Dansk eksamen
ForumindlægHvordan sætter jeg aida modellen over jolly cola reklamen med tina kjær? og hvad vil i sige budskabet er? -
Oversættelse til eksamen!
ForumindlægHeysa er der nogle der kan sige mig om man kan finde nogle programmer som kan oversætte dansk-engelsk når man er til eksamen, kan man gemme programmet på ens computere, for man må ikke have internetforbindelse til eksamen! -
Folkeeventyr til eksame
ForumindlægJeg har trukket folkeeventyr til eksame og tænkte på om nogle af jer kendte nogle gode til eksamen? Jeg tænkte selv på Hans og Grete, da jeg i forvejen kender den og den virker som en tekst med meget at analysere. -
Eksame i folkeskole
ForumindlægHeey, ville lige hører, hvordan eksamen i samfundsfag foregår. Nogle der kan fortælle hvordan det hele foregår?, bare så jeg er parat til det hele, jeg skal nemlig op imorgen. Og hvis i vil, kan i også skrive nogle gode tips og tricks til eksamen. :D på forhånd tak. -
hjælp - musik eksamen
Forumindlæghej, da jeg snart skal op i musik eksamen (på mellemniveau), så ville jeg dermed høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde nogle nyttige noter/opgaver/analyser m.m. om følgende: - jazz (fokus på jazzens rødder i chicago og kansas city)- soul - blues - hvordan man egentlig skal analysere e... -
AT-eksamen
ForumindlægHey alle. Skal op i AT-eksamen i morgen, og ville høre om der var nogle gode råd fra jer. Jeg valgte emnet 'Atomkraft som fremtidig energikilde' i fagene naturgeografi og samfundsfag. Når jeg nu skal op og forsvare den i morgen, hvad kunne man så tale om mht. perspektiver og begrænsnin... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal måske til tysk eksamen her til sommer, men skal allerede nu lave disposition nu. Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil snakke om, så vil høre om nogle af jer har nogle idéer. Overemnerne er: Jung sein, Anders sein, Ferien/Reisen, Sport og Musik. Håber der er nogle... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej jeg har dansk eksamen i morgen d.11 juni jeg har bare et enkelt spørgsmål. jeg har valgt Chicken af Hanne-Vibeke Holst som mit prøve oplæg og der står på et tidspunkt, "Hvidvinen blev til sprut, og jeg blev som alt andet i verden fjern" hvad vil det sige når hvidvinen bliver ti... -
Lodtrækning til eksamen
ForumindlægEr der nogen som ved hvordan udtrækningen af fag til eksamen foregår i praksis? Det er vel næppe Bertel Haarder der står og trækker sedler op af en hat :) Ydermere, er lodtrækningen helt tilfældig, så hvis jeg har fire fag og skal op i et, så er der præcis 25% chance for at trække hvert af fagen... -
Tysk eksamen..
ForumindlægHvad ville være godt at øve igennem og hvordan ville det være bedst (at øve det på, altså hvilke måder/metoder?), til den mundtlige tysk eksamen, for at kunne fiske en to cifret karakter (: (Undlad venligst 03:P)... -
Til eksamen på noter?
ForumindlægSom det lyder på overskriften, kan man gå på eksamen udelukkende ved at have læst noter til de givende religioner ? Hvad er jeres mening om det? -
OT - Opgave fra kend kemien 1
ForumindlægHej. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave denne opgave til imorgen og er ikke hel sikker på hvordan den skal forstås. Anbring nedenstående molekyler og ioner efter voksende OT for nitrogenatomet. Kommenter højeste og laveste. N2, NO, NO2, N2O4 osv. Skal jeg så bestemme OT f... -
Eksamen i samfundsfag**
ForumindlægHejsa.Jeg skal til eksamen i samfundsfag (C) i morgen og ville lige høre om der er nogen, der har nogle gode tips eller erfaringer. -
læsetest - eksamen
ForumindlægHejj alle, Jeg skal snart op til læsetest eksamen, og ville spørge om det er snyd at bruge ctrl+F til at finde ord hurtigere og nemmere?? Må man gerne det eller ikke? Mange tak:) -
HJÆLP!!! DANSK EKSAMEN...
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen i morgen, så det kunne være dejligt med noget hjælp fra jer.. Jeg skal finde ud af, hvorfor de er så racistiske i kortfilmen valgaften?? Hjælp mig så hurtigt så muligt, tak på forhånd. :) -
Kernefysik til eksamen :/?!?
ForumindlægHej alle :) Hvis jeg trækker Kernefysik til eksamen, så kan jeg sagtens lave forsøget med radioaktive stråling samt bramseforsøget og halveringstid, ikke også :)? -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN
ForumindlægJeg har trukket "Døden og livet" til dansk eksamen, og jeg vil gerne arbejde og snakke om novellen "Manden i båden" af Per Olov Enquist. Jeg kan ikke finde teksten på dansk. Så jeg ville høre om der var nogen der havde teksten liggende eller ved hvor jeg kan finde den danske ... -
Eksamen imorgen!!!
ForumindlægHej (: Jeg skal til eksamen i fysik i morgen, Jeg har læst og selvfølgelig forstået hvad jeg skal op i, men jeg mangler nogle idéer til forsøg til emnerne; Alkohol og Forurening. Er der nogen der har nogle gode idéer, eller evt. en god hjemmeside? Man må jo godt forklare og redegøre for forsøg...
