Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 10681 til 10700 af 152757
  • Opgave 2005 cirkelbue og linje

    Forumindlæg
    Jeg har problemer ved følgende opgave 2005 i dette link: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Jeg er med på, at trekanten på en måde skal deles op, så man får en retvinklet, men hvad skal man så gøre? PFT
  • Alle fag skal være bestået

    Forumindlæg
    Jeg stødte på det her på uddannelsesguiden for det jeg vil læse videre på: "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A. Desuden enten fysik A og kemi B eller fysik A og bioteknologi A eller fysik B og kemi A. Alle fag skal være bestået." Bestyder det at jeg skal b...
  • Spørgsmål om skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om?
  • Skriftlige eksamner - Hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op til fysik skriftlig A i morgen, og jeg ville gerne vide om det er tilladt at have studienet-opgaver fra gamle eksamner til hjælp. Et eksempel kunne være hvis der var noget om rødforskydning i et gammel eksamenssæt, og der så er en opgave i rødforskydning i det officielle 20...
  • Hjælp! HASTER

    Forumindlæg
    Kære Alle. Jeg er helt fortabt i denne kemi opgave (har lavet a) og kan ikke få hjælp andre steder end på nettet :-(. Håber der er nogen der vil kunne hjælpe. http://peecee.dk/upload/view/268503
  • Martin A. Nexø: 'Pelle Erobreren - Den store kamp

    Forumindlæg
    Jeg har nogle spørgsmål til " Den store kamp" som jeg håber, at få svar på. Hvad vil han med sin tale? Appelformer udfra talen?
  • Hjælp til analyse af Matin Luther King Jr.s tale "I have a dream"

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere Martin Luther King Jr.s tale i min SSO i historie. Jeg er rimelig meget i tvivl om hvordan jeg skal bære mig ad. Hvis der er nogen, der ville hjæpe, ville jeg blive meget glad.
  • Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den?
  • You've got a friend - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Nogen der har læst novellen? Og eventuelt kan fortælle mig moralen?
  • HJÆLP AT-Mennesket i forhold til naturen i fagene psykologi C og bioteknologi A

    Forumindlæg
    Er der nogen der har gode ide, med hensyn til hvad jeg kan skrive om i AT og overemnet er mennesket i forhold til naturen. Jeg tænket på den helende naturen, hvordan man kan bruge naturens helbredende kræfter? OSV. Hjælp til problemformuleringer
  • udviklingsproblematikker i Østafrika med særlig henblik på Zambia - Samf. A NaturGoe. B

    Forumindlæg
    Jeg har brug at vide noget om Zambias udvikling i forhold 2015-målene. Jeg har virkelig svært ved at finde noget om det. Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en god hjemmeside eller evt. kender noget til udviklingen i Zambia. MVH Karlen
  • Argumentér imod Liberal A's skatteforslag HJÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg skal argumentere økonomisk og politisk imod Liberal Alliances skatteforslag, som de kommer til udtryk i citatet nedenfor. Jeg er helt blank, nogen der vil give mig nogle foreslag til hvad en god argumentaion imod det kunne være? tusind tak på forhånd. Vi har i dag verdens højeste skattet...
  • Analyse af natursynene a J. P. Jacobsens novelle Mogens

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg skal i gang med en analyse af J. P. Jacobsens novelle Mogens, hvor jeg blandt andet skal analysere natursynene fra de forskellige personer. Jeg taler her om, hvordan Mogens, Kamilla, Justitsråden og Thora opfatter og ser naturen. I baghovedet skal jeg have darwinismen og naturalis...
  • Engelsk A - Idræt B - Udviklingen i USA med hensyn til fedme

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en SRP om fedme. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde nogle gode sider, som handler om udviklingen i USA med hensyn til fedme? Eller bare en side, hvor de tænker 10 år frem og analysere, da jeg skal bruge lignende i min opgave :-)
  • Er der nogen der har eksamens opg eller oplæg fra sidste år Dansk A - HHX??

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for den opg, da jeg skal til terminsprøve næste uge.
  • Generel hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde si...
  • SRP - Eu's Landbrugspolitik - International Økonomi A, Samtidshistorie B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i løbet af de næste 12 dage beskæftige mig med SRP. Indtil videre har jeg dog nogle problemer med at danne mig et overblik. Jeg har læst forskellige uddrav af bøger men det meste er meget specifikt og omhandler reformer og lignende. I min foreløblige indledning skal jeg derfor bru...
  • Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene
  • NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?

    Forumindlæg
    HJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
  • Nye annoncer er "A pain in the ash"

    Forumindlæg
    De nye annoncer "Fra Syddansk universtitet" som dækker hele det øverste af en side, er på små bærbare (10") næsten umulige at lukke ned, og gør derved sited ufunktionelt. Simpelthen noget shit.. Vil i venligst ændre dette tak !!