Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10741 til 10760 af 176852
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede?
  • Fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hey. nogle der kan fortælle mig hvordan mundtlig fysik eksamen i folkeskolen foregår? skal nemlig op på tirsdag og jeg er lidt usikker på hvordan det hele foregår.
  • Erhvervsøkonomi eksamen

    Forumindlæg
    hej......... er der nogen der kan fortælle mig hvordan en erhvervsøkonomi eksamen foregår.... c- niveau gymnasie på forhånd tak...
  • fjerundervisning og eksamen

    Forumindlæg
    Skal man have afleveret alle opgaver på fjernundervisning HF for at kunne gå til eksamen eller må man godt have sprunget over nogen?
  • AT-eksamen??

    Forumindlæg
    Hej med jer.. Jeg ville lige hører om nogen herinde kunne give mig en kort gennemgang af en at-eksamen.. Altså de ting der er væsentlige og eventuelt en fremgangsmåde/forløb af såden en eksamen.. ?
  • Fysik eksamen!

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg står og skal til fysik eksamen her på torsdag, og jeg skal op og trække emne her på onsdag. Vi skal helst have nogle forsøg i tankerne om hvert emne som vi kan udfører i tilfælde af at vi trækket det givet emne. Mit spørgsmål er så, om der er nogen der har nogen links eller noget til...
  • Eksamens eksempel?

    Forumindlæg
    Er der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse?
  • Filosofi eksamen??!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvordan filosofi eksamen kommer til at forløbe? Det ville være en virkelig stor hjælp.
  • Ekstra eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til at læse til lærer og har haft en snak med folkene om de fag jeg har valgt. Jeg har været i erhvervslivet siden 1983 så det bliver meget anderledes, igen at skulle på skolebænken. Jeg har en Højere Handelseksamen men Seminariet kan ikke rigtig bruge den da den er forældet. Jeg har val...
  • Hurtigt! Eksamen..:/

    Forumindlæg
    Øhm.. jeg har det problem at jeg er rimelig laaangsom til at læse tekster og besvare spørgsmål. Hvis jeg nu kun når at redegør /analysere teksten osv. men ikke når at diskutere, eller komme med min egen mening , som man skal til sidst, hvor stor betydning har det så? For den samlet karakter? :)
  • matematik - eksamen

    Forumindlæg
    Hej lige et spørgsmål til 1 års HF. Er det sådan at jeg får lommeregner med ind til skrfitlig matematik og så vil jeg også lige hører om jeg skal huske alle de 1000 formler eller om de er angivet under de forskellige opgaver...
  • Religions eksamen

    Forumindlæg
    vi er to, som har trukket "Islam" til religons eksamen.nogen, som har nogle ideér til hvilket underemne vi kan vælge?
  • Noter til eksamen

    Forumindlæg
    Hej .. Er der nogen der har gode notater til matematik b eksamen
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Hvad skal man gøre for at få 12 i AT eksamen?
  • dansk eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til dansk eksamen snart. Nogle der har gode råd?
  • Enkelt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis man har haft naturfag i gymnasiet, har man så automatisk haft fysik og kemi på et eller andet niveau??
  • Historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej SP. Til historie eksamen, skal man så have et redegørende spørgsmål med, eller skal man bare lave 2 analyserende og 1 vurderende ??
  • Pædagogik eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går på seminaret, og vil gerne i dialog med evt. en professor eller lign. der kan hjælp mig med en disposition over eksamen... Jeg har afleveret en eksamensopgave om undervisningsdifferentiering, hvor jeg vil komme ind på freinet og dewey. er der nogle ting udover der som ville være int...
  • Dansk Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, I dag trak vi emne til Dansk eksamen og jeg trak Arv og miljø, jeg kan bare ikke finde nogle tekster jeg kan bruge. det ville være super dejligt, hvis i havde nogle forslag?
  • Eksamen I dag

    Forumindlæg
    Hej Jeg var til eksamen i engelsk stx b i dag, og har fundet ud af at jeg har lavet et par gentagelser og kommafejl.. Er der nogle, der ved om censorerne kigger meget på kommafejl på stx b engelsk, og om det i så fald tæller meget ned? Tak på forhånd:)