Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11041 til 11060 af 176852
-
Årsprøve og eksamen
ForumindlægEr der et bestemt antal årsprøver og eksaminer man skal op i? Hvis jeg fx skal op i 4 skr. årsprøver, mens en fra min parallelklasse kun skal op i 2 skr. årsprøver, betyder det så at jeg skal op i færre mdt. årsprøver/eksaminer? Jeg går i 2g. -
En afslappet eksamen...
ForumindlægDen opfattelse af eksamenssituationen man har beror langt hen af vejen på ubevidste faktorer. Lad mig eksemplificere: Den traditionelle opstilling er at lærer og censor sidder direkte over for dig. Psykologisk set er det en katastrofe, for det bevirker at man opfatter det som et form for forhør ... -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
eksamen spørgsmål
Forumindlæghej jeg skal snart op i fysik (gitterligning) og jeg vil lige høre om det ville være nyttigt at snakke om kvantemodellen for lys eller om det ikke er så vigtigt her i det her emne.. er nemlig lidt i tvivl -
notater eksam
Forumindlæghej er der nogen der har gode samfundsfag notater som jeg kan læse for kunne ikke kom frem på studieportalens forum -
Religions eksamen HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg er så uheldig at skulle op i religion og er helt lost i det. Jeg frytger virkelig Buddhismen og Religionskritik da jeg slet ikke forstår buddhismen og ikke rigtig kan se hvad man skal med religionskritik. HAr lige lidt spørgsmål vedrørende forskellige ting indenfor religion. 1. Har f... -
Hjælp! Haster eksamen i morgen
ForumindlægHar følgende tekster Key to Ernest hemingway The nick adams stories non fiction Indian camp E.h short story The doctor and the doctor's wife e.h Now i lay me Fra bogen Psycho: freud's model of the mind og the oedipus complex dadda my oedip... -
at- eksam
Forumindlægnaturvidenskab og samfundsvidenskabs metoder -
tysk eksamen
Forumindlæghej. jeg skal op i tysk til juni. men jeg har ikke noget emne, så jeg ved hvad jeg skal op i. håber i kan hjælp mig med at finde et? -
historie eksamen
Forumindlæghej må man godt fortælle om noget der ikke står i pensum? altså hvis man har oplysninger andre steder fra. -
spørgsmål om eksamen
Forumindlægkan det godt passe at uvm. laver flere eksamensæt i en måned?? altså jeg skal op d. 24 og så har dem der var oppe i går haft et andet end jeg får? -
eksamen dna
Forumindlæghej er der nogle som kunne give et par stikord til dette: Forklar hvordan DNA molekylets informationer kommer til udtryk i organismen gennem proteinsyntesen. -
Eksamens gennemsnit
ForumindlægJeg har lige været ind i sct. Knuds gymnasiums hjemmeside og udregnet mit gennemsnit. Jeg får at at vide: Gennemsnit årskarakterer: 9,2 eksamenskarakterer : 10,9 eksamensresultat 9,9 Hvordan har de egentlig udregnet eksamensresultatet? (9,2+10.9)/2= 10.05 for mig.. Og jeg vil lige si... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal om ca en måned op i mundtlig dansk, og jeg har trukket døden. Jeg skal så vælge en tekst, og det er ligegyldigt, om det er en novelle, artikel osv. Vil derfor lige høre om der er nogen, som måske har været i samme situation eller lign. Eller nogen som kender nogen gode novell... -
Metoder til AT eksamen + forsøg til selve eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min AT eksamen og er lidt i tvivl om de metoder jeg har. I faget engelsk har jeg brugt den hermeneutiske metode, hvor jeg har analyseret en artikel og i fysik har jeg brugt den empiriske metode, hvor jeg har lavet nogle beregninger Skal jeg skrive mere til mi... -
Hjælp! Fysik eksamen!
ForumindlægHej folkens, jeg går i 1.g på stx og har skal op i eksamen i fysik C-niveau. Jeg leder ikke efter snyde metoder, men da det er min først mundtlige eksamen i fysik ville jeg høre om der er nogen her der har nogen fif, eller ideer til hvordan man bedst muligt kan forberede sig og fuldføre eksam... -
Variabelsammenhænge - eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :) -
2016 eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen, og ville spørge om man kan uploade den ind her, hvis nu nogle ville regne på den -
eksamen i idræt
ForumindlægNu skal jeg jo til eksamen her den 9. og 10. juni i idræt mellemniveau på gymnasiet. Så jeg ville egentlig bare høre, om der er nogen som har nogle gode råd til, hvordan man får revet karakteren lige den lille ekstra tand op? For jeg ved jo fra dem jeg kender, at det bliver svært at få over 9... ... -
Fysik eksamen?
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen, sidste år var jeg op i faget og fik en dårlig karakter, da jeg næsten intet sage af nervøsitet.I år skal jeg tag en omeksame, og er begyndt med at læse, mit mål er at få mindst et 10'tal. Men hvordan kan man score et 10'tal? altså med hensyn til præstati...
