Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11061 til 11080 af 32040
-
Kræft
ForumindlægHejsa Er der nogle jer der kan give mig emne forslga til SRP som omhandler kræft? -
hjælp til materiale
ForumindlægHej alle sammen :) TIl december skal jeg skrive min SRP, og er derfor ved at forbedre mig til de indledende samtaler inden selve skrivningen begynder. jeg har valgt at skrive i fagene samfundsfag (A) og engelsk (A). mit emne har jeg valgt skulle være abortproblematikken i USA. så derfor vil je... -
Ideer til emner?
ForumindlægHej. Vi skal til at have SRP, jeg går i 3.g på Struer gymnasium. Vi skal have engelsk med som hovedfag, da vi har det på A-niveau, og derefter er der frit valg af det andet fag. Psykologi, spansk, dansk, historie, samfudnsdag, idræt. Hvis i selv har skrevet SRP vil jeg gerne høre hvad i valgte af... -
Flere reaktioner
ForumindlægOg hvad er transimination og aziridination Vil også meget gerne høre om de evt. har nogle danske navne...? -
Den Spanske Syge
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal til at skrive SRP i den spanske sygdom, men har meget svært ved at finde kilder som jeg kan bruge. Jeg skriver i matematik og historie og er også lidt forvirret over hvad min problemformulering skal være. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
FAG???
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Engelsk A, Tysk A og Samfundsfag B, kan jeg så til SRP vælge Historie A og Samfundsfag B? TheRose -
Kan jeg tage et ekstra valgfag?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg går i 1.g på HTX på en studieretning med Kom/IT A, Samfundsfag B og Psykologi C, og jeg elsker det. Jeg vil rigtig gerne have både matematik og engelsk på A-niveau, fordi jeg elsker begge fag og det er derudover to meget brugbare fag, men på min studieretning har vi desvæ... -
Samfundsklasser i England i 1800-tallet
ForumindlægJeg skal skrive SRP om Engelsk kvinder i 1800-tallet. Jeg skriver det i Engelsk og historie, hvor jeg læser Jane Austens novelle Pride And Prejudice. Men jeg har svært ved at finde information om normer, høflighedsregler osv. i de forskellige samfundsklasser i England. Jeg skal både bruge generel... -
Må man skrive "jeg" i en SRO?
ForumindlægJeg undersøger nogle figurer og tabeller Er i tvivl om jeg skal skrive: Jeg kan udlede Eller: Af figuren kan det udledes Tak -
Er 7200 ord for meget
ForumindlægHej jeg er ved at værk færdig med min SRP, men er 7200 ord for meget, og min opgave fylder 33 sider men jeg har mange matematiske formler og figur. Tæller det med? -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Problemformulering - Hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg har det lidt svært ved at formulere en problemformulering. Jeg har fagene samfundsfag A og engelsk B og emnet "Integration i England". Hvad kan en mulig problemformulering være? Har bare brug for hjælp til at starte et sted, for jeg kan altid bygge videre på et eksempel :... -
AT emne - trafficing
ForumindlægHey mennesker :) Jeg har valgt fagene Engelsk (A) og Samfundsfag (c) i AT, og ønsker at skrive om Trafficing. Det bliver nok med fokus på en engelsk kilde / tekst. Er der nogle der har nogle gode idéer eller forslag til en kilde, som jeg kan tage udgangspunkt i? Er lidt på bar bund, så bare fyr l... -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
aner ik hvad det er
Forumindlæghejsa allesammen jeg har en et spørgsmål indenfor mediefag der lyder sådan (begrund valget af kommunikationssituation og distributionskanal) men har det problem at jeg simpelhen ik aner hvad det er, ved det har noget med målgruppe og sådan noget of gøre men ka ik mere end det ville der være en... -
At være på - muligheder og problemer
ForumindlægSå er opgaveformuleringen udleveret under overskriften: At være på - muligheder og problemer: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. I denne tråd kan I dele indledende erfaringer med opgaveform... -
RESUME PÅ ENG: AB.
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg ville høre om jeg kunne resevere en til at kigge mit engelsk resume igennem i næste uge. FOr er ikke så god til engelsk, og det ville være lidt ærgeligt at få et dårligt billed af min opgave allerede i starten, idet jeg synes den har fået en god vej der ud af (: Håber e... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Hej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (:
ForumindlægHej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (:
