Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11081 til 11100 af 61667
-
Matematik beviser - Hvad er sandt?
ForumindlægEr der nogle, der kan forklare så det er til at forstå hvad disse 3 matematik beviser er og hvad man kort kan skrive om det evt. også et bevis, hvis i kan og vil. Beviserne er: induktion, kontrapositiv, indirekte og direkte. :-) På forhånd tak. -
HASTER.. Mundtlig matematik i morgen
ForumindlægHej søde mennesker.. Jeg skal op i mundtlig matematik i morgen eftermiddag, og jeg er slet ikke med på hvad jeg skal svar på følgende spørgsmål. 3. Redegøre for kontinuerte fordelinger. Jeg ved ikke hvad kontinuerte fordelinger er. Er der nogle derude der gider at hjælpe mig. ? Tak på forhånd!. -
Matematik-fysik accelerations bævegelser.
ForumindlægHJÆÆÆÆÆLP!!!!!!! JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP :/ Jeg sidder med et projekt som der skal afleveres imorgen (fredag 11/2-2011), det er om matematik fysik og accelerations bevægelser hvor jeg skal komme ind med galileas første og anden lov og faldrends. -
fs10 december 2013 matematik - hjælp! HASTER!
ForumindlægHej alle sammen... Jeg sidder med en op, jeg bare ikke kan finde ud af.... Den lyder sådan her: I 2012 gik 12,0% af skoleeleverne i Hjørring Kommune i privatskole. Hvor mange skoleelever i Hjørring Kommune gik i privatskole i 2012? Hvordan regner man det ud? Hilsen en rimelig dårlig mate... -
Har aldrig været op til mundligt matematik
ForumindlægHej :) jeg skal til optagelses prøve imorgen i mundligt matematik!!! Jeg går i 9. klasse. Er der nogen der kan give mig nogle råd til hvordan man ikke dumper sådan en. Har aldrig været op til mundligt matematik før. Mvh Francisco. -
hjælp til dansk eksamen i 3.g ønskes.
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nongen der ligger inde med nogle gode notater til dansk hvad angår perioder m.v. jeg har kigget på dem på siden, men har brug lidt flere. håber på jeres hjælp, på forhånd tak. -
EKSAMEN 24 TIMER
ForumindlægHej .. er der nogen som kan hjælpe mig med nogle notater evt? jeg har trukket en tekst der hedder : SIE GLOTZEN MICH AN WIE EINE AUSSERIRDISCHE ? pLEASE HJÆLP . Alt nyttige notater må i gerne sende til min mail . [email protected] TAK . :d -
Hvordan laves en 24-timers fysik eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg har ikke så mange problemer med selve opgaven og spørgsmålet - det er mere hvordan jeg skal gå igang. Jeg har trukket; Bølger og Lyd Giv en præsentation af bølger, decibel-skala, resonans,toner lydudbredelse, interferrens Er min opgave så at besvare de ting? Og skal jeg evt. kom... -
DK skriftlig eksamen 2004
Forumindlæg5. Martin A. Hansen: Roden Giv en analyse og fortolkning -
FYSIK KEMI EKSAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHeeeej:) Hvordan kan man flette 'fysik og kemi' emnerne sammen hvis vi har følgende emner. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre??? Og kom endelig med gode råd til hvordan man kan opnå en højere karakter Fysik: radioaktivitet magnetisme induktion transformation vekselsspænding k... -
Tysk eksamen B (gym)
Forumindlæghej alle sammen :) jeg står og skal op og trække en tekst i morgen, men jeg har snakket med nogle fra min klasse og er lidt i tvivl om det er en kendt tekst eller ukendt tekst man trækker der. det er til den 24 timers forberedelse. det vil være en stor hjælp, hvis der er en der har lyst til at sv... -
Spansk eksamen 2012 - vurdering
ForumindlægHej Studie portalen. Er der en, som har lyst til at give en vurdering af min spansk besvarelse? Jeg er ikke stærk i spansk, så jeg er ret nysgerrig angående hvilket niveau jeg er på. Jeg er temmelig nervøs for, at det er noget l**t så hvis I kunne give mig et fingerpej om, hvor jeg ligger, vi... -
spm til AT-eksamen.
Forumindlæghey. er der nogen der har været op i AT, som måske kunne fortælle lidt om hvordan det gik osv? spørger de meget til metode-delen? jeg har personligt ret svært ved det. jeg er nervøs, fordi jeg føler at jeg ikke rigtig har styr på metoderne. nu har jeg valgt at skrive i fagene samfundsfag og... -
hjælp til teskter i Context - eksamen
ForumindlægNogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti... -
Jeg skal op til eksamen i morgen!
Forumindlæghvad er de kemiske og fysiske egenskaber ved carboxylsyre og ester? -
Religion C Eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal op i religion c imorgen. Nogen der har nogle gode notater om kristendommen, jødedom og islam? som vil dele det med mig. -
Gæld - håbløs til matematik:(
Forumindlægudgiften: 119000 Helle mangler 50000kr. for at kunne betale udgiften. hun låner pengene i en bank, som beregner 8% p.a. i rente. Banken beregner den samlede gæld(lån+rente) over 5år som vist i nedenfor. 1.år - Gæld= 50000,00 rente i %=8% rente i kr.=4000,00 samlet gæld=54000,00 2.år - gæld=54000,... -
Matematik B på nettet?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i den heldige situation, at jeg efter jeg bliver student til sommer skal til Sydamerika indtil januar. Jeg regner derefter med at tage hjem og arbejde. Imens skal jeg gerne have opgraderet mit matematik fra c- til b-niveau. Mit spørgsmål er, om nogle af jer har erfaring me... -
Engelsk mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej.. Mit forberedte emne til engelsk mundtlig eksamen er Adolf Hitler.. Hvordan ville i beskrive Hitlers personlighed..?? Please hjælp.. senest i dag! p.s. vedhæftet disposition!!! -
Skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers?
