Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11101 til 11120 af 176852
-
Udeblive fra eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal op i erhversøkonomi C (HF) i morgen. Jeg har over 50% fravær i faget, og det har aldrig sagt mig noget, så jeg tror derfor ikke på, at jeg kan bestå uanset hvad. Jeg vil derfor høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at udeblive? Og hvad er konsekvenserne? -
Hjælp eksame imogen
ForumindlægHej, der er en vigtig figur jeg ikke kan forstå overhoved det skulle være ganske simpel, så det er nok bare en lille ting jeg ikke har set/forståret. Figuren hedder planteproduktion i Danmark, dyrket areal: figuren viser: År 1984 2004 Hved 332 670 Byg 1181 70... -
Hjertekarssygdomme eksamen
ForumindlægHej, jeg har i dag trukket emnet "Hjertekarsygdomme" til 24-timers biologieksamen på b-niveau, som jeg skal op i i morgen. Er der nogle der kan hjælpe mig med konsekvenserne af hjertekarsygdomme og diskussion om hjertekarsygdomme er en livsstilssygdom? -
Dansk eksamen..
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen på onsdag, hvor jeg også blir student:D, og jeg ville høre om der var nogen, der kendte nogle gode hjemmesider, hvor man kunne læse lidt om diverse forfatterer, og få nogle gode værktøjer til analyse af en tekst.På forhånd tak. -
Fysik eksamen
ForumindlægHej. Jeg sidder lige nu midt i min 24 timers forbredelse til min fysik eksamen, skal op imorgen kl 9. Jeg har trukket varmeenergi og har virkelig brug for hjælp til hvad forskellen mellem varmefylde og varmekapacitet er? Jeg håber på et hurtigt svar! :) TAK! Didde -
Samf. eksamen
ForumindlægHej alle :D Jeg tænkte på om der er nogen der ligger inde med nogle brugbare og omfattende noter til 9. klasses samf. eksamen? Det ville være super hvis der var det, og muligvis havde fået en okay karakter ved hjælp af noterne :D Takker på forhånd zD -
AT-eksamen... HJÆLP!!
ForumindlægHej alle Nu står jeg, og skal til AT-eksamen den 3. juni. Men jeg er lidt blank på nogle områder. Jeg er godt klare over, at synopsen skal være anderledes end den, man afleverede. Men.. helt præcist hvad er mest relevant at ændre i? Er det i metodeafsnittet eller? På forhånd, tak! -
Eksamen i morgen .. HJÆLP!!
ForumindlægJeg går på gymnasium og i morgen skal jeg op til i eksamen i AT. (et nyt fag de har på gymnasiet ved ikk om i kender det). Men jeg sidder jeg med et billede malet af Joseph Mallord William Turner og billedet hedder rain, steam and speed. Det er faktisk billedkunst men da der ikk er et fag der h... -
KS eksamen
ForumindlægHej. Jeg sidder her og skal skrive en synopsis til min flerfaglig KS eksamen "religion, samfundsfag og religion". Jeg har trukket emnet "køn og sex". I min opgave skal jeg inddrage 7 bilag, som bla. omhandler: 1. Abortloven, 1973. 2. Ægteskabsritual af 1897. 3. Køn i re... -
Emner i 2.g Kemi?? Matematik?? Fysik??
ForumindlægHej Hvilke emner bliver der gået i dybden med i 2.g? Jeg har nemlig lige haft om syre-basereaktioner, organisk kemi, mængdeberegnet, grundstoffer og redoxkemi. Jeg vil bare gerne vi de hvilke emner der vil blive taget op og hvor man måske også kan læse op på det, da jeg gerne vil være en del forb... -
eksamen imorgen!
ForumindlægHej alle sammen, så er der eksamen for os 9.klasser imorgen. er i nervøse? Jeg ville bare høre, om i ved hvad man må medbringe? Og skal man slette alt på sin computer hvis man selv medbringer? på forhånd, Tak! -
Reducér udtrykket: a^2 + b^2 - a(a+b)
ForumindlægHej derude! Jeg sidder med udtrykket: a^2 + b^2 - a(a+b) Er lidt i tvivl om hvad det bliver? Kan det passe at det er b^2 - ab? -
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
EKSAMEN I NATURGEOGRAFI
ForumindlægJeg skal til eksamen i naturgeografi på C-niveau - så ville jeg høre, om nogle af jer har nogle gamle eksamensspørgsmål? Det kunne være en stor hjælp!! -
Jeg skal til prøve i kemi!!! og vil gerne hører hvad i synes
ForumindlægHej jeg skal til prøve i kemi i morgen. Derfor vil jeg gerne hører jer, om hvad der er relavent at øve på, når det drejer sig om syrer-baser og redoxproces -
Mærkeligt (eksamen)
ForumindlægHej Alle Jeg var til eksamen i AT i dag og fik desuden 10 så det var fint nok. men men men vi snakkede slet ikke om metoder i dialogen - hvilket jeg ellers strækt havde regnet med. jeg kom selv ind på det i fremlæggelsen med dialogen var for det meste om mine kilder og så snakkede vi ellers bar... -
Eksamen. - Engelsk
ForumindlægHej, jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen, men jeg ved ikke hvilket godt emne jeg kunne snakke om i 5 minutter. Er der nogle der kan komme med ideer? :D Overemnet jeg har valgt er Growing up, men jeg mangler underemnet. Håber der er nogle der kan hjælpe :) På forhånd tak! :D -
mat-his vs mat-kemi
Forumindlægja som overskriften siger, hvad synes i er bedst at vælge:-) Hvilke fordele og hvilke ulemper er der ! ;) -
Kemi -rapport fedtsyrer. Haster, skal afleveres i denne uge
ForumindlægHer er de spørgsmål jeg ikke kan svare på: (håber på hjælp til de fleste, helst de sidste) 6) Hvilke intermolekylære kræfter virker på fedtsyrerne? 7) Hvorfor har glycerol (propantriol) et relativt højt kogepunkt og hvorfor er det så tyktflydende? 8) Hvorfor skilles fedtsyremethylesteren og g... -
Hjælp til IØ eksamen
ForumindlægJeg står i lidt et dilemma, da jeg ikke ved hvad jeg skal inddrage af vigtig emner i min IØ eksamen. Mit overordnet emne er økonomisk vækst, hvor jeg har valgt at fokuserer på dansk fødeeksport, men jeg ved ikke hvilke vigtige IØ punkter jeg skal komme indover til selve eksamen. Jeg håber at der...
