Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11101 til 11120 af 32040
-
Samfundsfag
ForumindlægHej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA. -
En hjælp til abstractet!
ForumindlægHej alle I flittige 3g'ere, der er ved at skrive SRP :) Jeg kan se at mange har svært ved det der abstract opgaven skal indeholde - jeg vil derfor gerne henvise til http://www.fals.info/flx/fagdidaktik/, som min vejleder har henvist mig til.. Der står meget udførligt hvordan man laver et abs... -
Valg af fag
ForumindlægHej, jeg skal ha' Engelsk på A, og et til fag. Jeg kan vælge mellem spansk, historie, mediefag, etc etc. Nogen der har et godt forslag til en god fag kombination, og ide til en opgave inden for det. MvH! -
Django Unchained - Hjælp
Forumindlæghej Jeg skal analysere Django unchained i en mediefaglig og engelsk SRO. Jeg skal tage udgangspunkt i en bestemt del af filmen, men ved ikke hvilken. Er der nogen der kan give mig inspiration? Opgaveformuleringen er vedhæftet. tak på forhånd -
Antal af eksamener
ForumindlægHej jeg begyndte i gymnasiet i 2011, jeg vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal til. + jeg var oppe i Mediefag sidste år og skal op i Engelsk skriftlig i år, kan jeg komme op i flere eksamener i år (2.g) -
Diskussion HVOR MEGET?
ForumindlægHej jeg i min srp ved at diskutere, men kan kun få det til at fylde lidt over 3 sider, er det tilstrækkeligt eller skal jeg bare gå i detaljer? -
Hooliganismen som kulturelt fænomen
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp her.. I min SRP-opgave skal jeg analysere og diskutere hooliganismen som kulturelt fænomen i England. Nogen der har ideer til hvordan jeg kan gribe det an? Håber i kan hjælpe :) -
AT om 'Before the flood'
ForumindlægHej! Jeg skal skrive AT om dokumentaren 'Before the flood' i fagene naturgeografi og dansk. Er der nogen der har arbejdet med dokumenteren, fx. skrevet SRP om den? Eller har nogle forslag til hvad man kan komme ind på? Evt. et bud på problemstillinger:-) På forhånd tak! -
De komplekse tals legme
ForumindlægHej, Jeg skal skrive srp i de to kommende uger, og jeg har fået delspørgsmålet, redegør kort for de komplekse tals legme. hvad skal en sådan redegørelse indeholde? Jeg er ikke sikker på om det er beviser for lovene ex den kommutative lov, eller hvad det er? -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Metoder?
ForumindlægHeeey Jeg skal i gang med at skrive SRP her om lidt, men der er en ting der forvirrer mig lidt: metode! Skal man skrive om de forskellige metoder i SRP også? eller er det kun i AT man gør det? på forhånd tak :) -
Diskussion om abstract
ForumindlægMig og min veninde har en diskussion om abstractet i SRP opgaven. Nu er mit spørgsmål så: Hvem af os har ret? Min påstand: Alle skal skrive abstract ligegyldigt om man skriver i engelsk eller ej. Min venindes påstand: Man skal kun skrive abstract hvis man skriver i engelsk. Tak for hjælpen:) -
Reality-tv og identitetsdannelse
ForumindlægHej :) Jeg er pt igang med min Srp. Jeg skriver om Reality tv og identitets-dannelse. I Psykologi B og Engelsk A Jeg har redegjort for genren reality og for teorier i det senmoderne samfund, der omhandler identiteten og dannelsen af den. Jeg skal nu analysere et afsnit af "Big Brother ... -
Den mystiske sag om hunden i natten
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for noget hjælp.. Er der nogen af jer der har læst bogen Den mystiske sag om hunden i natten af mark haddon som har prøvet at lave en opgave om den, jeg sidder med 3 ting jeg mangler til min opgave.. jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kobler bogen og Euklids algorit... -
Kemi A Udledning af Michaelis -Menten ligning
ForumindlægHej søde mennekser Er der nogen som kan hjælpe mig med at udlede Michaelis -Menten ligning, vha. differentiallinger. Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak. -
Er der nogen der vil rette min opgave?
ForumindlægSå ville jeg blive rigtig glad :) Jeg skriver om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse (fag: eng. og his.) -
Sidetal
ForumindlægSkal der sidetal på bilag i opgaven?? altså fortsætte efter litteraturlisten med nummer m.m. -
EBOLA
ForumindlægHej folkens jeg skal skrive en opgave hvor jeg skal skrive om ebola og SIR modellen her skal jeg lave flere forskellige grafer udenfra de dataer jeg finder. Nogle som har lavet en lignende opgave som jeg kan bruge som inspiration? :) Tak på forhånd, go aften :) -
Valg af fag og emne - panikker!
ForumindlægHej! Vi er så småt begyndt at gå igang med SRP, og lige pt omkring valg af fag og emne. Jeg skal have matematik, da det er mit studieretningsfag på A, men hvilket jeg ville kombinere det med er jeg lidt på bar bund. Jeg skrev i fysikB/MatA til min SRO, omkring andengradspolynomiet, og selvom de... -
den spanske syge
ForumindlægHej, Er der nogle der sidder med en SRP eller AT opgave omhandlende den spanske syge?
