Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 11181 til 11200 af 23765
  • Kildehenvisning i EOP

    Forumindlæg
    Hvordan henviser jeg til en personlig kilde - altså en person som jeg selv har interviewet - i en rapport? - Det er oprigtigt en EOP (erhvervsområdeprojekt), men det indgår ikke i kategorierne.
  • Resistens hos bakterier.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en rapport om resistens hos bakterier. Jeg kan bare ikke huske, hvordan man ser det. Er bakterien resistent overfor den øverste antibiotika eller de to nederste? :-)
  • Redoxreaktioner af permanganat

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har prøvet at afstemme de her to redoxreaktioner og har en rapport for til i morgen og er usikker på hvorvidt det er rigtigt. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak!
  • Geografi hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere en geografi rapport, og nu sidder jeg her og ikke kan finde info om vandrensningen. er der nogle der kan hjælpe mig med det?
  • kulstofkredsløbet

    Forumindlæg
    Er der en der kan forklare mig, hvordan kulstofkredsløbet foregår? Jeg er igang med en Biologo Rapport og skal kunne beskrive og forklare kulstofkredsløbet. Tak på forhånd!
  • Salt?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har lige læst i en rapport her fra SP, at et salt er en base? Og at de ofte indeholder OH- ionen? Men det gør de, da ikke? På forhånd tak.
  • Geografi hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej. Er der en som kan evt er god i geografi faget som kunnne hjælp mig med en geografi rapport her i Aarhus , giver gerne penge for hjæpen. håber hører fra jer.
  • Astronomi

    Forumindlæg
    Hej jeg er godt i gang med en rapport, men jeg ved ikke hvordan opgave a og opgave e beregnes eller udledes.. nogen der kunne hjælpe?
  • Landolts forsøg.. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har en rapport for som skal afleveres i morgen, men kan ikke lige finde ud af nogle spørgsmål i efterbehandlingen, så håber der er nogen der kan hjælpe mig. :)
  • Magneter og poler

    Forumindlæg
    Heeeeyyyyy! Er der nogen der ved hvorfor der ikke kan være kun 1 pol i en magnet? Jeg skal bruge det i en rapport:-) Hvis du ved hvorfor, vil du så ikke forklare det så nemt så muligt?
  • resultater og diskussion

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at skrive denne her rapport, hvor jeg kommer i tvivl om, hvad der er forskellen mellem en resultater og diskussion.
  • Absorbans

    Forumindlæg
    Hej, er igang med at skrive en rapport over absorbans af lidocain, men i diskussionen sidder jeg fast, efter hvilken indflydelse har bølgelængde på specifik absorbans?
  • Kairo, fastlands/kyst klima?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sider lige og skriver en NG-rapport, og jeg skal finde ud af, om Kairo har fastlandsklima eller kystklima. Any help?
  • Sedimentanalyse. Erosion transport af aflejring

    Forumindlæg
    Hvordan ville i beskrive dette billede? Jeg tænker, at jeg gerne vil have det med, i min nv rapport. Men ved ikke hvordan jeg skal forklare det.
  • Blodtyper

    Forumindlæg
    Jeg har fået en biologi rapport for ang. blodtyper. Hvordan finder jeg ud af hvilken blodtype mine forældre har, når jeg selv har rhesus negativ 0?
  • privatlærer søges til Biologi

    Forumindlæg
    Hej er der mon en fra Aarhus om kan kan hjælpe med biologi rapporter osv ...prisen kan vi aftale når du kontakter mig, Mail: [email protected]
  • Tryk og Temperatur

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at lave en rapport og jeg ved ikke hvad jeg præcist skal skrive i i min diskussion.
  • Biologirapport - koen

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at lave en biologirapport om koen. Nogle forslag til hvad jeg skrive om den? eller er der nogle der har lavet en rapport om koen de vil lægge ind?
  • induktion og induktionsspænding

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en rapport men ved ikke helt hvad jeg skal skrive ved diskussion, konklutsion, litteratur håber io kan hjælpe mig
  • Kemirapport

    Forumindlæg
    Hej, er ved at skrive denne rapport, hvor jeg er nået til "forsøgudførelses delen". Jeg skal jeg skrive udførelsen i nutid el. datid?