Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 11181 til 11200 af 23765
-
Kildehenvisning i EOP
ForumindlægHvordan henviser jeg til en personlig kilde - altså en person som jeg selv har interviewet - i en rapport? - Det er oprigtigt en EOP (erhvervsområdeprojekt), men det indgår ikke i kategorierne. -
Resistens hos bakterier.
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en rapport om resistens hos bakterier. Jeg kan bare ikke huske, hvordan man ser det. Er bakterien resistent overfor den øverste antibiotika eller de to nederste? :-) -
Redoxreaktioner af permanganat
ForumindlægHej! Jeg har prøvet at afstemme de her to redoxreaktioner og har en rapport for til i morgen og er usikker på hvorvidt det er rigtigt. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak! -
Geografi hjælp
ForumindlægHej jeg skal aflevere en geografi rapport, og nu sidder jeg her og ikke kan finde info om vandrensningen. er der nogle der kan hjælpe mig med det? -
kulstofkredsløbet
ForumindlægEr der en der kan forklare mig, hvordan kulstofkredsløbet foregår? Jeg er igang med en Biologo Rapport og skal kunne beskrive og forklare kulstofkredsløbet. Tak på forhånd! -
Salt?
ForumindlægHejsa Jeg har lige læst i en rapport her fra SP, at et salt er en base? Og at de ofte indeholder OH- ionen? Men det gør de, da ikke? På forhånd tak. -
Geografi hjælp søges
ForumindlægHej. Er der en som kan evt er god i geografi faget som kunnne hjælp mig med en geografi rapport her i Aarhus , giver gerne penge for hjæpen. håber hører fra jer. -
Astronomi
ForumindlægHej jeg er godt i gang med en rapport, men jeg ved ikke hvordan opgave a og opgave e beregnes eller udledes.. nogen der kunne hjælpe? -
Landolts forsøg.. HJÆLP
ForumindlægHej SP Jeg har en rapport for som skal afleveres i morgen, men kan ikke lige finde ud af nogle spørgsmål i efterbehandlingen, så håber der er nogen der kan hjælpe mig. :) -
Magneter og poler
ForumindlægHeeeeyyyyy! Er der nogen der ved hvorfor der ikke kan være kun 1 pol i en magnet? Jeg skal bruge det i en rapport:-) Hvis du ved hvorfor, vil du så ikke forklare det så nemt så muligt? -
resultater og diskussion
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive denne her rapport, hvor jeg kommer i tvivl om, hvad der er forskellen mellem en resultater og diskussion. -
Absorbans
ForumindlægHej, er igang med at skrive en rapport over absorbans af lidocain, men i diskussionen sidder jeg fast, efter hvilken indflydelse har bølgelængde på specifik absorbans? -
Kairo, fastlands/kyst klima?
ForumindlægHej, jeg sider lige og skriver en NG-rapport, og jeg skal finde ud af, om Kairo har fastlandsklima eller kystklima. Any help? -
Sedimentanalyse. Erosion transport af aflejring
ForumindlægHvordan ville i beskrive dette billede? Jeg tænker, at jeg gerne vil have det med, i min nv rapport. Men ved ikke hvordan jeg skal forklare det. -
Blodtyper
ForumindlægJeg har fået en biologi rapport for ang. blodtyper. Hvordan finder jeg ud af hvilken blodtype mine forældre har, når jeg selv har rhesus negativ 0? -
privatlærer søges til Biologi
ForumindlægHej er der mon en fra Aarhus om kan kan hjælpe med biologi rapporter osv ...prisen kan vi aftale når du kontakter mig, Mail: [email protected] -
Tryk og Temperatur
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave en rapport og jeg ved ikke hvad jeg præcist skal skrive i i min diskussion. -
Biologirapport - koen
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en biologirapport om koen. Nogle forslag til hvad jeg skrive om den? eller er der nogle der har lavet en rapport om koen de vil lægge ind? -
induktion og induktionsspænding
Forumindlæghej jeg skal skrive en rapport men ved ikke helt hvad jeg skal skrive ved diskussion, konklutsion, litteratur håber io kan hjælpe mig -
Kemirapport
ForumindlægHej, er ved at skrive denne rapport, hvor jeg er nået til "forsøgudførelses delen". Jeg skal jeg skrive udførelsen i nutid el. datid?
