Søgning på: historie noter stx. Resultater: 11201 til 11220 af 33650
-
Ind i sociologien
ForumindlægHej Er der nogen som har nogen noter til bogen: Ind i sociologien af P. Gunlach og N. Mortensen ? -
Platon; Sollignelsen
ForumindlægNogen de rligger ind emed nogle note romhandlende Platons Sollignelsen som de gerne vil dele? -
HJÆLP!! Peak flow????
ForumindlægHEj. Er der nogen der har noter til Peak flow øvelsen ?? Jeg forstår det ikke.. hjæææææææælp -
Mat A, intergrering a ln(x)
ForumindlægHar fucket mine noter op, og skal integrere ln(x) Nogle der kan hjælpe? -
Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam som kunne hjælpe? Noter om det ville også være behjælpeligt [??] -
Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner
ForumindlægNogen der har noter til: Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner? Tak på forhånd! -
la lengua de las mariposas
Forumindlæger der nogen der har nogle noter eller oversættelse af bogen: la lengua de las mariposas? please hjælp! tak -
HASTER!!!
ForumindlægHejsa, er der nogen der har gode noter til bioteknologi? Skal op til terminsprøven snart. Det vil være en stor hjælp:-) -
Mediefag C-niveau - Eksamen!!!!
ForumindlægHej er der nogen der har nogle gode råd og tips til mediefags eksamen og evt. nogle noter? -
Hvad ved I om salte?
ForumindlægHejsa;) Er ved at skrive noter om salte, så vil bare lige høre, hvad I ved om det... Tusind tak på forhånd. -
Rungsteds lyksaligheder???
ForumindlægHej. Er der nogle, der sidder med gode noter til Rungsteds lyksaligheder af Johannes Ewald. ? -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)?? -
Hjælp til organisk kemi I
ForumindlægHej, er der nogen/nogle, der har nogle noter til faget organisk kemi I, som vil dele dem. Det vil være en STOR HJÆLP! TUSIND TAK! -
dm3 til cm2
ForumindlægHvor meget er 3 dm3 i cm2 ??? Jeg ønsker mellemregninger, da jeg skal notere det... :) -
Outline i engelsk
ForumindlægHej, nogen der eventuelt har lavet i engelsk We are not alone in universe:) -
Æneiden
ForumindlægJeg ville høre, om der var nogen derude, som havde nogle gode noter til Æneiden? :) -
Realisme
ForumindlægHej :-) er der nogle som har nogle god noter til realisme antirealisme idealisme konstruktivisme -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, Er der nogen, der har noter til evt. analyse af teksten Sirenenvögel af Winfried Bruckner? -
Ovids Metamorfoser
ForumindlægJeg har øjeblikkeligt brug for noter til 13. sang af ovids metamorfoser! -
Dansk eksamnen HHX
ForumindlægMå man downloade Studienets app og de dertilhørende noter inden eksamnen, slå den i eksamnenendmode og bruge det?
