Søgning på: historie noter stx. Resultater: 11201 til 11220 af 33650
  • Ind i sociologien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogen noter til bogen: Ind i sociologien af P. Gunlach og N. Mortensen ?
  • Platon; Sollignelsen

    Forumindlæg
    Nogen de rligger ind emed nogle note romhandlende Platons Sollignelsen som de gerne vil dele?
  • HJÆLP!! Peak flow????

    Forumindlæg
    HEj. Er der nogen der har noter til Peak flow øvelsen ?? Jeg forstår det ikke.. hjæææææææælp
  • Mat A, intergrering a ln(x)

    Forumindlæg
    Har fucket mine noter op, og skal integrere ln(x) Nogle der kan hjælpe?
  • Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam

    Forumindlæg
    Er der nogen der har analyseret Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam som kunne hjælpe? Noter om det ville også være behjælpeligt [??]
  • Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner

    Forumindlæg
    Nogen der har noter til: Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner? Tak på forhånd!
  • la lengua de las mariposas

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle noter eller oversættelse af bogen: la lengua de las mariposas? please hjælp! tak
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der har gode noter til bioteknologi? Skal op til terminsprøven snart. Det vil være en stor hjælp:-)
  • Mediefag C-niveau - Eksamen!!!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogle gode råd og tips til mediefags eksamen og evt. nogle noter?
  • Hvad ved I om salte?

    Forumindlæg
    Hejsa;) Er ved at skrive noter om salte, så vil bare lige høre, hvad I ved om det... Tusind tak på forhånd.
  • Rungsteds lyksaligheder???

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der sidder med gode noter til Rungsteds lyksaligheder af Johannes Ewald. ?
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)??
  • Hjælp til organisk kemi I

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen/nogle, der har nogle noter til faget organisk kemi I, som vil dele dem. Det vil være en STOR HJÆLP! TUSIND TAK!
  • dm3 til cm2

    Forumindlæg
    Hvor meget er 3 dm3 i cm2 ??? Jeg ønsker mellemregninger, da jeg skal notere det... :)
  • Outline i engelsk

    Forumindlæg
    Hej, nogen der eventuelt har lavet i engelsk We are not alone in universe:)
  • Æneiden

    Forumindlæg
    Jeg ville høre, om der var nogen derude, som havde nogle gode noter til Æneiden? :)
  • Realisme

    Forumindlæg
    Hej :-) er der nogle som har nogle god noter til realisme antirealisme idealisme konstruktivisme
  • Sirenenvögel

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har noter til evt. analyse af teksten Sirenenvögel af Winfried Bruckner?
  • Ovids Metamorfoser

    Forumindlæg
    Jeg har øjeblikkeligt brug for noter til 13. sang af ovids metamorfoser!
  • Dansk eksamnen HHX

    Forumindlæg
    Må man downloade Studienets app og de dertilhørende noter inden eksamnen, slå den i eksamnenendmode og bruge det?