Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 11201 til 11220 af 32815
-
Søger FP9 december-2015 matematiske færdigheder
ForumindlægHej alle, Jeg leder efter FP9 matematiske færdigheds sæt fra december 2015. Hvis nogen har disse opgaver/opgavesæt, vil jeg sætte stor pris på hjælpen. Tak på forhånd! -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
dumt eller??
ForumindlægHej.. er lige startet på hhx i svendborg. Jeg har valgt en studieretning som hedder, afsætning A virksomhedsøkonomi A, samt matematik B. Er dette en god linje? jeg er ikke specielt matematisk, men kan da godt finde ud af det hvis jeg lige lærer det.andre som kender linjen eller lignende? -
Biologi vs. Mat på A niveau i gymnasiet?
ForumindlægHej alle! Jeg går i 10. kl. og skal derfor snart til at tage stilling til hvad jeg skal næste år. Jeg er sikker på at jeg vil i gymnasiet (STX), og at jeg vil have samfundsfag på A niveau. Jeg er lidt ordblind og er derfor ikke super god til sprog. Jeg overvejer lidt følgende gymnasier og studie... -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle. Jeg skal have terminsprøve i 9. klasse på mandag (d. 7) og tirsdag (d. 8) og jeg vil bare gerne høre om der er nogle der ved hvilken FSA i matematik vi skal have? Og hvilken har i haft? Jeg er virkelig elendigt til matematik, så vil gerne kunne forberede mig :) Vil i ikke være sød o... -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Hvordan forklarer man følgende begreber
ForumindlægHejsa Jeg sidder lige nu med en emneopgave i matematik, hvor jeg skal forklare hvad følgende er. Og kan ikke finde en forklaring i mine matematik bøger der giver mening. Så er der nogen der kan hjælpe Med hvordan man forklarer nedenstående Hvad er en stokastisk variabel (Både kontinuert og dis... -
Brug for problemregninger
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart til terminsprøver, og jeg tænkte på om i måske kendte nogen sider hvor man kan finde problemregninger. Har "klaret" Frividens, men det kunne være i også kendte nogen. Tak på forhånd. -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe.. -
Babylonsk lertavle (SSO)
ForumindlægHey... Jeg skal vise nogle eksempler på henholdsvis multiplikationstabeller og reciproktabeller... Jeg har ledt rundt på nettet uden held... Nogle der kender en hjemmeside? Det skal bruges til min SSO opg -
Potensregneregel
ForumindlægNogen der kan give mig potensregnereglen for en brøk? -
TI-Interactive graph
ForumindlægHey! Har problemer med TI-Interactive og med at formatere grid og hvor mange linier den skal afsætte på x og y aksen. Billede: http://picasaweb.google.com/PeterHJ/UnavngivetAlbum/photo#5118633132369080978 Den lange sorte streg ved akserne vil jeg gerne have ændret så den bare viser grid og lin... -
Hvem kan hjælpe?
ForumindlægTil behandling af idrætsskader kan man benytte køleposer, derindeholder 190 g ammoniumnitrat og en lille pose med 170 g vand. Når køleposen skal bruges, vrides den, så den indlagte pose med vand går i stykker og ammoniumnitraten opløses i vandet. 1) Bestem temperaturen af køleposen, når alt amm... -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
SRP - NWL's program
ForumindlægHej :) Er der nogle her der har skrevet om eller afprøvet et program der hedder NWL ? forkortelsen står for personen der har opfundet programmet, nemlig Niels Wessel Larsen. Det er et program til at tegne bjerrumdiagrammer og logaritmiske diagrammer. Men jeg skal omtale ideen bag programmet, ... -
beskrivelse af logaritmefunktioner log(x) og ln(x)
Forumindlægskæring med akserne og monotoniforhold ? er helt fortabt , hjælp mig til imorgeeeeeeeeeeen :S -
Chi i anden test - links!
ForumindlægHej. I forbindelse med min studieretningsopgave, har jeg fået til opgave at beskrive teorien omkring chi i anden test. Derfor vil jeg gerne høre om i evt. kender nogle gode links eller bøger, som ville være gode at bruge i denne sammenhæng? På forhånd tak. -
andengradspolynomier.
Forumindlægdu skal komme ind på problemstillinger indenfor økonomi, der kan beskrives med andengradspolynomier. Har ingen ide til hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. Haster! På forhånd tak -
Statistik
ForumindlægHej. Jeg har forsøgt at plotte det ind, men jeg ved ikke hvad en sumkurve er. Og jeg ved ikke hvilke kvartil der er tale om fravær eller skole eleverne. -
Udfyldning af tabellen
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af regne de tomme felter :/ billde af opg på linket også https://imgur.com/TSTN9Mm
