Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11241 til 11260 af 152757
-
Små opgaver
Forumindlæg1. er 2-methyl-2-propanamin en primær, sekundær eller tertiær amin?2. skriv formlen for en aromatisk sekundær amin?3. Strukturformel for 1-phenyl-2-propanamin ( amfetamin ) -
Skolestart: Dejligt?
ForumindlægHej.Er jeg den eneste, der glæder mig til at starte i skole igen?Selvfølgelig har ferien været god, men jeg glæder mig nu også til at komme igang igen (skal i 3g.)Synes tit man hører folk beklage sig over, hvor træls det bliver at skulle i skole igen osv.Er det den generelle holdning, eller har f... -
Mængdeberegninger
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvad stofmængdebrøken bruges til Og hvad er formel og aktuel koncentration -
Syntese af disulfiram SRP
ForumindlægHej. Jeg går p.t. i 2.g og tænker på at vælge syntese af disulfiram som emne til SRP. Er der nogen af jer der har skrevet SRP om Disulfiram? -Imhotep -
TLC-analyse
ForumindlægTLC-analyse. Hvad er det helt konkret og hvad skal det bruges til? Jeg har prøvet at søge på nettet, men synes ikke svarene er ligetil... På forhånd tak :-) -
En funktion f har forskriften: f(x) = - 0,11 x2 + 8,3 x a) Tegn grafen for funktionen f og en vandret linje med y = 74,75. b) Beregn skæringspunkterne mellem...
ForumindlægHjæælp En funktion f har forskriften: f(x) = - 0,11 x2 + 8,3 x a) Tegn grafen for funktionen f og en vandret linje med y = 74,75. b) Beregn skæringspunkterne mellem f og den vandrette linje med y = 74,75. c) Angiv intervallet for x, hvor f(x) > 74,75. d) Find toppunktet for parablen, der er... -
a) hvor mange år tager det at fodoble en kapital på en konto, hvor renten tilskrives månedligt med 1.25 %; b) hvor mange år tager det at tredoble en kapit...
Forumindlægsøger hjælp til disse to opgaver: a) hvor mange år tager det at fodoble en kapital på en konto, hvor renten tilskrives månedligt med 1.25 %; b) hvor mange år tager det at tredoble en kapital på en konto, hvor renten tilskrives månedligt med 1.25 % -
chokoladefontæne
Forumindlæghej er der en, som kan hjælpe mig med vedhæftede fysikopgave fra det seneste eksamenssæt (14 august, 2015)? mvh, Tobias -
Virksomhedsøkonomi B eksamen 2011 august - svupstik
ForumindlægSkulle der ikke være en venlig sjæl der sidder med eksamenssættet fra 2011 i VØ B med svupstik.com som virksomhed Jeg er gået helt i stå, takker på forhånd! -
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
Stof navn
ForumindlægHej Hvad kalder man flg. stoffer: a) Fe(NO3)3 b) NaH2PO4 c) AgNO3 Tak :) -
Eksamens projekt
ForumindlægHej jeg skal skrive HF eksamens projekt i år... sådan noget øv. Det er mega begrænset for mig fordi jeg er enkeltfags kursist. Jeg er helt lost! Hvad skrev i om? Jeg skal krydse følgende: Historie B, Religion, Samfundsfag B eller Geografi, Kemi, Biologi B Jeg SKAL vælge 2 fag, men kun inden... -
Matematikopgave
ForumindlægHej SP Er der en venlige en som kan hjælpe mig med følegnde opgave På baggrund af en meget store undersøgelse antages det, at 88% af den samlede population af gymnasieelver i en bestem kommune dyrede motion i deres fritid i 2010. I 2016 udtog man en stikprøve på 200 gymnasieelever i kommunen o... -
samf eksamen 2014
ForumindlægHej TIl de af jer der var op i skriftlig samf stx A 2014 kan i huske hvad emnerne var? og evt. nogen der er eksamenssættet liggende? På forhånd tak! -
Hej alle
ForumindlægHej alle er der nogen, der kan finde eksamenssættet til matematik A fra den 6. december 2013. Ikke facit kun opgaverne? Hilsen Sara -
Opgavebesvarelser?
ForumindlægHejsa!!!Ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der findes besvarelser af eksamenssæt i biologi A-niveau.På forhånd tak -
Termins prøve 3.g Dansk skriftlig Gym
Forumindlæghvor normalt er det at lærende bruge forige års eksamenssæt? har samme spørgsmål angående engelsk A niveau?? -
SKREVET OM "The sandwich factory?"
ForumindlægHej. Engelsk A eksamenssæt. Har i skrevet om den før? Skal skrive en opgave til på fredag om den. Synes at den er ret svær! -
ESAMENS OPGAVESÆT 2005
ForumindlægHey ville lige hør om der var nogle der havde lavet studenter eksamenssættet i mat A 2005? både uden og med hjælpe midlerTak på forhånd -
haster .. Mat Marts
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009?
