Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11261 til 11280 af 63055
-
Halfdan rasmussen noget om helte - politisk
ForumindlægHej. Jeg har trukket halfdan rasmussen til 9. klassens eksamen. Jeg ville hører om der er nogle der har en ide om hvad noget om helte har at gøre med hans politiske mening? ;) Og hvis der er nogle der har et par guldkorn jeg bare "skal" have med, må i da gerne skrive dem :b Tak på forh... -
Læse stil igennem
ForumindlægHej, har skrevet den her stil, sidste år i 9 klasse, syntes den er rigtig god, det syntes alle som har læst den også, men det er kun mine jævnaldrene, min lære fik aldrig læst den da hun gik ned med stress dagen før jeg skulle til aflevere, så håber der nogle derude som vil læse den, og give en v... -
Hjæp, vandforbrug?
ForumindlægHejsa. - Jeg går i 9. klasse, og jeg er igang med en matematik aflevering, og vil derfor gerne bede om noget hjælp.. - En familie på 4 personer bruger 6685,94 kr. om året på vandudgifter. - Afgifter = 3779,44 kr. Hvor stor en procentdel af familiens årlige samlede udgifter til vandforbrug ud... -
Analyse og perspektivering af "Naadsensbrød"
ForumindlægHej, jeg er lige nu i gang med at læse op til min dansk eksamen i 9. klasse. Jeg skal perspektivere "Løven" af Kim Fupz Aakeson med "Naadsensbrød" af Henrik Pontoppidan. Jeg er helt blank på den og ville virkeligt sætte pris på hvert et hint i kan give mig :-) -
Fsa
ForumindlægHej mit spørgsmål er at, i maj så havde 9 klaserne fsa dansk læseprøve maj 2013 og hvornår kommer der en dansk læseprøve december 2013. -
Hvad skal man kunne til mundtlig eksamen i matematik?
ForumindlægHej, jeg skal til afgangsprøve i mundtlig matematik i morgen, i 9. klasse. Jeg vil blot lige høre, hvad man skal have styr på for at snige sig op på en fornuftig karakter. Jeg har lige fået mine skriftlige prøver tilbage, og der fik jeg 7 i problemregning og 7 i færdighedsregning. Jeg håb... -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :) -
Hej Folk
ForumindlægHej. Vi kommer fra sønderlandskole og går i 9 klasse. Vi har fået én opgave for i weekenden, som lyder. Vi arbejder på naturfag, hvor vi lige ville spørg ind omkring 1 arbejdsspørgsmål. Vi har vores problemstilling "Hvordan kan kerneenergi atomkraftværk være en mulig løsning på den globale e... -
Arbejdspørgsmål
ForumindlægHej, jeg har projektopgave i 9. Klasse. Mit overemne er frihed. Jeg har valgt 9/11 og den personligefrihed som mit undermene Nogen der har nogle gode arbejdspørgsmål til min problemstilling som er “hvordan påvirkede 9/11 borgernes personlige frihed i lufthavne, på gaden og hjemme hos dem selv”... -
Hjælp... Søren kierkegaard!!!
Forumindlæghej vi er 3 piger som er i gang med projekt i 9 klasse. vi har valg emnet Eksistentialisme. Vi har fundet et citat med Søren Kierkegaard, og vi kan ikke rigtig forstå det eller finde dets betyder.. håber at der er nogen der kan hjælpe :) Citatet er : "Livet må leves forfra, men kan kun for... -
Dansk stil, hælp til at rette
ForumindlægHej, er der nogen faglige dansk lærer, der kunne være interesseret i at rette min stil. Jeg går i 9 klasse, men har boet i Danmark i et par år. Derfor ville jeg gerne have at en dasnker kunne kigge på mine sprogfejl. Hvis i har interesse, skriv til mig over privat bedsked :-) Tak på forhånd! -
Essay og fortællende novelle
ForumindlægHej! Jeg er en 9. klasser, der i et stykke tid har gået og undret mig over, hvad forskellen på en fortællende novelle og et essay er. Jeg tror selv, at forskellen er, at der er flere spørgende sætninger og reflektioner i et essay, men jeg har svært ved, at finde en definition på en fortællende n... -
Tyskfremlæggelse om texas
ForumindlægHej, jeg mangler en stil om texas, nogen der kan hjælpe, hovedtema9;et er ferien und reisen, dispostioen er skrevet og det er en 9 klasse tyskfremlæggelse, og er fuldstændig blank, den skal fremlægges i dag i min 3 time, håber i vil hjælpe! Står virkelig og mangler hjælp! Tak på forhånd. -
du skal plante et træ - hjælp med forståelse
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse Jeg er igang med at skrive en stil og i den stil skal jeg forstå et digt. I digtet står der: Du skal plante et træ. Du skal gøre én gerning som lever når du går i knæ, en ting som skal vare og være til lykke og læ Jeg har især svært ved de 3 sidste linjer i dette vers ven... -
Analyse af musikvideo - skabelon
ForumindlægHej:D Til vores projeltopgave i 9. klasse har mig og min veninde valgt at lave en sang og en musikvideo.Dem har vi så lavet men problemet er bare at vi ik har en analyse model til vores musikvideo som vi kan gå ud fra. Så vi til fremlæggelsen kan analysere den. Håber i kan hjælpe? På forhånd, tak. -
Hash receptorer:
ForumindlægJeg skriver om rusmidler derunder hash i en projektopgave for 99;iende klasse, pt er jeg igang med at skrive noget om receptorer, men da jeg ved at THC9;en går ind og påvirker en canabis receptorer, er det så bare bindingen mellem receptoren og THC9;en der gør noget ? eller ligger der me... -
hey :)
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk.. jeg går i 9. klasse, og denne prøve, kommer til at tælle meget, i mit kommende karekterblad.. Jeg er ikke så skarp til engelsk, og vil derfor spørge, hvad jeg kan øve mig på, for at være lidt forbredt. Er der en som ved, hvilke slags op... -
Valg af gymnasium
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse, så jeg står og skal vælge gymnasium her snart, faktisk lige om lidt. Jeg har bare virkelig problemer med at vælge gymnasium, for jeg ved ikke hvilke der er gode eller dårlige. Så er der nogle, der kan anbefale et rigtig godt gymnasium på sjælland, omkring stor københavn?... -
HTX
Forumindlægefter 9. klasse kunne jeg godt tænke mig at gå på HTX, så jeg vil gerne høre fra nogle som går i HTX, hvordan det at gå der, hvilke retninger man kan vælge i mellem og hvilke fag er meget vigtige. håber at nogle som går eller har gået i HTX kan fortæller mig om jeres meninger..... -
Forsvarets og soldaters rettigheder og pligter
ForumindlægHej, Vi er to elever i 9. klasse, der arbejder med en opgave om soldaters rettigheder og pligter. Og vores problem er, at vi sådan set ikke kan finde særlig mange informationer om lige nøjagtigt dette. Dog har vi andre spørgsmål i problemformuleringen, som der står en masse om. Vi vil med glæde t...
