Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11281 til 11300 af 176852
-
Eksamens projekt.
ForumindlægHej, Jeg skal i gang med min projektopgave i billedkunst på B-niveau, og den skal tage udgangspunkt i et samfundsproblem. Har I nogle gode idéer, jeg kan arbejde med? -
fodbold eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til fodbold imorgen. Jeg skal vise 3 tekniske detaljer, men jeg ved ikke hvad jeg bør vælge. Har i nogle forslag til hvad det skal være? Jeg har godt styr på bolden, og overvejer at jonglere med bolden på panden og ligge den død, men jeg bør vel lave halvliggendevristspark ell... -
Eksamen! - metaller
ForumindlægHvorfor er det ikke alle metaller, der har metalglans? Har læst, at det har noget med oxidation at gøre, og jeg har også en ide om, hvad oxidation er. Men denne regel gælder jo for alle metaller, så hvorfor er nogle af metallerne anderledes? på forhånd tak (; -
Biologi - Eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal ind til biologieksamen senere i dag, og er virkelig i tvivl om hvordan det skal foregå. Kan nogen hjælpe mig med: - Hvad må jeg tage med til forberedelse? Må jeg tage vores biologibog med som vi har brugt gennem året? - Har jeg adgang til en computer under forberedelsen? ... -
HJÆLP EKSAMEN IMORGEN !
ForumindlægHvad kendeteger identitetsdannelse i det senmoderne samfund ?? -
dansk eksamen
ForumindlægHej eventyret den grimme ælling er den skrevet i en bestemt illitratur periode, som man kan sammenligne med Tak på forhånd -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
Haster 24 eksamen
ForumindlægJeg skal redgøre hvordan man kan undersøge DNAs opbygning. Er rigtigt at man skal bruge elekrtoforese eller pcr vel at undersøge DNA. Tak -
Dansk eksame
ForumindlægJeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe -
Hjælp til biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op I vbiologi, og min lærer sagde at vi kan risikere og får nogle figure figure der ligner de her. Og jeg har lidt svær ved at forstår dem.. Det vil være et stort hjælp hvis der var nogen der kunne hjælpe mig... http://peecee.dk/upload/view/117958 Hvad kan man sige om fig 2.17 En anal... -
HASTER - eksamen C
ForumindlægHej ! Jeg er kommet lidt i problemer hvad angår Danmarks energiforsysning. Jeg søger nogle gode opdaterede links om Danmarks energiforsyning. (synes endnu ikke jeg har kunne finde præcist DK's energiforsyning) Derudover ville det også være dejligt, hvis der er nogen der vidste noget om Dan... -
Eksam - solsystemet
ForumindlægHej :) jeg har trukket spørgsmålet "Du skal præsentere emnet Solsystemet" hvordan ville i gribe det an.. hvad med hvordan opstod solsystemet?? nogle der har et svar ville jeg blive rigtig glad.. har kigget lidt herinde, men sys ikke jeg kunne finde noget.. på for hånd tak -
Eksamen Matematik
ForumindlægMundtlig matematik C Nogle råd som kan trække lidt op? :D -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt? -
Naturgeografi, eksamen ;/
ForumindlægHvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (: -
Forsøg til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til følgende emner til FSA: - Vedvarende energi (turbine, generator - hvad mere?) - Kulkraftværk (turbine, generator, transformation - hvad mere?) - Filtrering (?) - Centrifugering (?) -
EKsamen spørgsmål
ForumindlægDu skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f...
