Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11301 til 11320 af 33009
-
problem!! spørgsmål om emne!?
Forumindlægkan man skrive om human trafficking i fagene historie og naturgeografi til AT!? -
Perspektivering af REBEL af Michael Strunge
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp til at perspektivere REBEL af Michael Strunge til et andet digt eller anden historie. -
Gode idéer
ForumindlægHej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20 -
Gode idéer
ForumindlægHej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20 -
HJÆLP = MONEY
ForumindlægER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG MED AT SKRIVER NOGET HISTORIE GIVER GERNE PENE FOR DET -
cherokeerner indianer - help
ForumindlægHi Allesammen Jeg skal brug hjælp til en historie opgave om cherokeer indianer. Jeg vil gerne se et eksempel på en almen.kildekritisk analyse historie opgave.. men kan ikke finde en !! Det er IKKE en den stor historie opgave, og jeg ved ikke hvad en historie aflevering skal indholde. altså probl... -
hurtig spørgsmål ?
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvad en indledning skal indehold præcis ? .. Er det bare hvad selve historien handler om ? -
Hiding in Cheesy's bedroom
ForumindlægEr der en der har anylse af den her historie? Hiding in cheesy's bedroom -
Barokken
ForumindlægHjælp skal have noget information om Barokkens historie og nogle nøgle ting.Går på HHX og skal lave en aflevering.nogen hjælp mig, tak -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Historisk metode.
ForumindlægNår jeg i historie vurdere noget. Hvilken metode bruger jeg så? Jeg er meget i tvivl. -
old eksamen
ForumindlægHey...hvordan læser I op til old? sys det er lidt stenet bare at læse historierne igen... -
USA
Forumindlæger der nogen der har nogle gode notater om "den amerikanske drøm" skal op i historie.. så hjælp mig hvis i kan:)-Rie -
Perspektiveringer
ForumindlægHvis jeg trækker et uddrag af Herodots historie (1. bog), hvad vil så være oplagt at perspektivere til? -
kvantitative metode?
ForumindlægHej Når man bruger kort og tabeller i AT hvor man har historie som samfundsfaglig bruger man så den Kvantitative metode? -
eksamen, hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til historie eksamen på fredag, men er lidt i tvivl om hvordan det egentlig foregår. Nogen der kan forklare mig det?? -
Åndernes Hus
ForumindlægHeyNogen der kan fortælle mig, hvad historien egentligt slutter med? Kan bare ikk huske det... -
Spansk førnutid! 75 ord!
ForumindlægNogle der vil rette min spansk historie som skal være i førnutid og den er kun på 75 ord! :) Håber der nogle der vil:) -
vold
Forumindlæghvorfor kan vi lide voldige eller sorlig historie fx romeo og juliet -
Jøder
Forumindlæggiv eksempler på, hvilke historier man fortalte om jøder op til 2. verdenskrig Jeg ved ikke lige hvad det er
