Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11361 til 11380 af 32040
-
SOP
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til at lave min problemstilling og problemformulering til SOP. Jeg har overvejet at skrive om kvinder i reklamer - Eller rasicme i reklamer, hvor H&M har begået nogle fejl. Hvis du har en ide til et mere spændende emne, hvor fagene afsætning og historie kan br... -
Ekstra A-fag og Sommer eksamner
ForumindlægHejsa! Jeg har 5 A-fag er lidt forvirret omkring hvor mange eksamner & hvilke vi skal have her til sommer. Så vidt jeg forstår er det 10 eksamner eksl. SRP. Dvs. - 9 eksamner inkl. AT. Når jeg allerede har haft 2 eksamner, en mundtlig & en skriftlig, hvor mange eksamner kan jeg komme op... -
Zornig - min barndom i helvede
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder lige midt i SRP-skrivning og er kommet i tvivl om hvilken analysemodel der kan bruges til at analysere dokumentaren "min barndom i helvede" der omhandler Lisbeth Zornig Andersen. Jeg svæver lidt mellem plot-point modellen og den cirkulære model - nogen de... -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
"tæller dobbelt"
ForumindlægHører tit at man siger, at SRP tæller dobbelt. Til det har jeg to spørgsmål: 1) Er det samme som, når man siger at A-fag har en vægtning på 2. Eller er der forskel på en vægtning på 2 og at en karakter tæller dobbelt? 2) Når man siger dobbelt, vil det så sige at der kommer til at stå 24 i mit e... -
TandlægeuddannelseN?
ForumindlægEr bøgerne på tandlægeuddannelsen på engelsk eller dansk eller begge dele? -
grundled og udsagnsled
Forumindlæghvordan finder man grunled og udsagnsled på engelsk -
Talemåde
ForumindlægHvordan siger man svigermors drøm på engelsk? -
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
Pencillamin
ForumindlægHejsa. Jeg kan ikke rigtig finde noget om Pencillamin. Har det et andet navn? eller hvad hedder det på engelsk? -
BoConcept
ForumindlægJeg skriver SRP om BoConcept, så jeg ville bare lige høre om der var en, som ligger inde med en virksomhedsbeskrivelse? På forhånd tak :) -
HJÆLP
Forumindlæghej... er der nogen der vil være sød og rette min SRP?... med stavefejl og grammatik.. da jeg ikke selv kan se det.. på forhånd Tak :) -
AT-Eksamen!
ForumindlægHej alle. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg står og skal til AT-eksamen mandag. Emnet er kultursammenstød- integration i England, og min fagkombination er engelsk og historie. Men er ikke den største knag til historie, så har brug for noget hjælp ved et af mine spørgsmål som lyder: "Hv... -
Emner til Matematik A og Idræt C
ForumindlægHejsa søde mennesker, Jeg sidder her og skal til at vælge fag til at skrive mit SRP, men problemet er, at jeg ingen anelse har. Jeg har overvejet at skrive om Matematik A og Idræt C, men jeg har researchet en del, men kan ikke rigtig finde nogle emner som interessere mig lige til de fag og nivea... -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
Kildekritik afsnit
ForumindlægJeg skriver SRP i engelsk og historie og har aftalt med min vejleder at der i min opgave skal indgå et afsnit om kildekritik. Men hvad skal jeg skrive i det afsnit? Hvilke punkter skal jeg komme ind på? Skal jeg bare gennemgå alle de bøger jeg har brugt og diskutere om de er pålidelige eller ej? ... -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
Fakta vs. fiktionskoder
ForumindlægHej,Jeg har noget mediefag, nogle der kan fortælle mig hvad Fakta vs. fiktionskoder er?Bjarke -
Haster
ForumindlægHej, jeg er igang med mediefag og jeg skal have forklaret hvad sekvens er ? så det giver mening :) -
EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i mediefag, vil lige spørge om der er nogen der kan give mig link til en god analysemodel til dokumentarfilm.
