Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11401 til 11420 af 35503
-
Plagiatkontrol AT
ForumindlægBliver der tjekket for plagiat i AT-eksamens synopsis? -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
Hjælp til FS10 mundtlig matematik.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig matematik FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Idræt c hf
Forumindlægjeg har hørt at man ikke skal til eksamen i idæt på c niveau på hf er det rigtigt? og i så fald får man overhovedet en karakter i faget så? -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
Årskarakter vs prøvekarakter
ForumindlægHvordan fungerer årskarakteren i et fag, som man har aflagt eksamen i? Jeg har hørt noget om, at den tæller lidt med. Det skal nok lige siges, at jeg er på den nye gym-reform. -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
blive optaget på medicin
ForumindlægHej, kan man blive optaget på medicn uden at have en studerende eksamen. Fx er der nogle prøver/tester....man kan få? -
Tæller afleveringer ind i mit snit?
ForumindlægJeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller -
Debatindlæg- indholdet
ForumindlægEr der mon nogen, der kunne være så hjertelige søde og læse mit korte debatindlæg igennem, og se om mit indhold er tilstrækkeligt dækkende? Selve teksten: ( jeg har selvfølig lavet layoutet, kan dog ikke få det her ind, dsv,) Sidste måned sad jeg med min mobil og scrollede på Instagram, da der ... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
Årskarakter >< Eksamenskarakter
ForumindlægHej alle sammen Nu er det sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen her om små tre ugers tid, og jeg har fået en årskarakter i pågælende fag, som jeg ikke just er stolt af. Selvfølgelig vil jeg meget gerne gøre det super godt til eksamen, der for er mit spørgsmål: Vil min årskarakter have eff... -
Klage...
ForumindlægHej, jeg afslutter i år samfundsfag og billedkunst, og jeg ville gerne vide, om jeg havde mulighederne for at klage ang. min samfundsfagskarakter. Problemet er således, at jeg i første omgang (1.standpunktskarakter) fik 7, hvorefter jeg til en test fik 12, men jeg fik 10, som årskarakter efterføl... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvordan eksamen foregår i kemi? -
hjælp til religion søges.
Forumindlægda jeg skal op i religion (eksamen mundtlig) inden længe ville jeg lige høre om der er nogen der ved eller for den sags skyld sidder inde med nogle ekstemporaltekster, som bruges til eksamen, så jeg kan øve mig lidt. det kunne være fedt. på forhånd tak. -
Snyd
ForumindlægHej under eksamen så vidste jeg ikke at onenote befandt sig ved ikon, vil det gør noget? Altså vil den synkronisere når den er på ikon, men jeg har ikke brugt onenote jeg har kun brugt word til eksamen -
Årskarakter
ForumindlægHej. Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg går på HTX. Hvis jeg skal op i et fag ( lad os sige matematik ) tæller min årskarakter hvis jeg alligevel skal op i det? Foreksempel. Hvis jeg får 02 i matematik skriftligt, men skal op i det alligvel, tæller den 02'er for noget? Eller tæller den karakte... -
Brugen af hit-ord
ForumindlægHej alle. Jeg har surfet lidt herinde og det er super nice med alle de opgaver og gloser man kan finde. Jeg har et problem- jeg har ikke i min undervisning mødt de ord som der bliver snakket om. Det er ikke fordi jeg ikke har hørt efter, min lærer har bare ikke brugt dem. Jeg er nu i tvivl om jeg...
