Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11401 til 11420 af 33009
  • Søger en dansk stil

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger efter en dansk stil som er taget fra et HF eksamenshæfte fra august 1998!!Jeg vil gerne skrive om "Kimono mit hus", men jeg har brug for lidt hjælp. Please help!!!!!!!!På forhånd Tak... med venlig hilsen Sofie
  • hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hey, Jeg går på privat hf og skal skrive en novelle analyse af jaren blixen kongenssønner. Jeg synes den er virkelig svært, jeg kan ikke finde budskab og lave en resume for den. Er der nogen der kan hjælpe?
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Jeg er en ung fyr på 18 år, der er HF- søfart studerende på Svendborg Gymnasium. Jeg har problemer med matematik niveau B og søger derfor en studerende der mod betaling vil give mig hjemmeundervisning. Henvendelse hurtigst muligt.
  • A Country of Beggars

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en analyse af en HF-terminsprøve der hedder "A Country of Beggars" Jeg er meget i tvivl om hvordan slutningen skal tolkes ? Er der evt. nogen som har haft den og kan være til hjælp ? Mvh. Morten Nyegaard
  • "De så ud i kosmos" Dansk stil

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive dansk stil. Hæftet er fra 2002 til Hf'er. Jeg har valgt opg. 4. "De så ud i kosmos" man skal gøre rede for Ed mitchells tanler og erfaringer. Er der nogen der har skrevet den. Og som kunne komme med nogle guldkorn?
  • Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål

    Forumindlæg
    er en pige på 21 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 3/1 og har brug for hjælp før den 3/1 TID ,STED og PRIS kan vi finde ud af Kontakt mig via email [email protected]
  • eksamen...

    Forumindlæg
    skal til kemi-c mundtlig eksamen... Har haft en lærer der normalt underviser B-niveau, så har lidt svært ved at bedømme mit standpunkt. Har ikke fået årskarakter, da det er HF - GSK-fag...Nogen der har nogle gode råd, vejledning...anything:-)Takker:-)
  • kemi-c eksamen....

    Forumindlæg
    skal til kemi-c mundtlig eksamen... Har haft en lærer der normalt underviser B-niveau, så har lidt svært ved at bedømme mit standpunkt. Har ikke fået årskarakter, da det er HF - GSK-fag... Nogen der har nogle gode råd, vejledning...anything:-) Takker:-)
  • Vektorfunktion - Parameterfremstilling

    Forumindlæg
    Er en parameterfremstilling og en vektorfunktion det samme? I følge link http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/parameter.html kalder bruger de ordet 'vektorfunktion' i indledning, men under afsnittet 'det skrå kast' bruger de ordet parameterfremstilling.
  • Efterårslab.

    Forumindlæg
    Nogen herinde som kender til kurset "Efterårslaboratorium" som foregår på kemisk institut, syddansk Uni i Odense, for Gym-,HF- og HTX-elever og som kan fortælle noget om det og i bedste fald anbefale det ...
  • Skilsmissegenerationen

    Forumindlæg
    jeg skal skrive danskopgave på baggrund af Skriftlig dansk HF vintereksamen 2002/03 Opgave 3. Signe Wenneberg: Tidsbilleder. Hvis du har gode råd, anbefaling af kilder eller har måske selv haft opgaven hører jeg gerne fra dig pr. mailhilsner annette
  • dansk termins prøve

    Forumindlæg
    Jeg vil meget gerne hører fra jer der har haft dansk eksame i Hf. hvad skal man have med til eksamen- altså analyse- redeskaber- jeg er meget i tvivl hvordan jeg skal skrive en stil- og vil gerne hører hvilke emne der er i en dansk stil- på forhånd tak
  • Hvad gør jeg med en opgave om lineær vækst hvis jeg slet ikke forstår det?

    Forumindlæg
    Hej Alle, Jeg er en pige på HF som nu har fået en "Blækregning" om lineær-vækst. Og desværre forstår jeg hat og briller af det. Ville håbe på at nogle måske kunne hjælpe mig lidt, nå nu jeg har en lærer der ikke kan forklare det på en forståelig måde til mig.
  • Mangler ideer til fjollebillede

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe. Jeg går på sidste år på HF og vi skal have tager fjollebillede om ikke ret længe. Vi går i P. Vi har selv haft 2 P(olitimænd) i tankerne. Har i nogle ideer?
  • 2. gradsligning

    Forumindlæg
    Hej alleHåber at der er nogen der kan hjælpe mig på vej i matematikken er lige startet på hf b niveau.Har en ligning der hedderx^2-3x-10=0Jeg har ikke set sådan en før så jeg håber at der er en der vil hjælpe mig på vej.
  • Forvirret?

    Forumindlæg
    Jeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef...
  • Eng A opgradering

    Forumindlæg
    Ønsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer.
  • EKSAMER-HVORNÅR?

    Forumindlæg
    hey..Jeg sidder her og tænker på skr. eksamers tider..! De er publiceret ? Hvordan kan jeg se tiderne? For jeg tror at de er ens for alle gym/HF'ere...! Jeg har prøver ved uvm.dk men UDEN held..!
  • DROPPE UD

    Forumindlæg
    HEJSAA Jeg er startet på 1.G HTX... Men det ser ud til jeg ikke har interesse for fagene her og gerne vil ud. MIT SPØRGMÅL ER? hvis jeg dropper ud eller bliver sidt ud af HTX nu, kan jeg så helt normalt starte på HF/HHX/STX til næste år? uden problemmer?
  • gratis lektiehjælp i københavn

    Forumindlæg
    jeg leder efter en der kan selvforsvar. går du på hf i københavn? har du svært ved matematik? kunne du bruge noget hjælp? jeg er villig til en byttehandel, du lærer mig selvforsvar, jeg hjælper dig med at få en bedre karakter i matematik.