Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11461 til 11480 af 35503
-
scientology :/
Forumindlæghey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda -
Problemregning
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point? -
Analyse til en læreplads.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-) -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Kloning og metode
ForumindlægJeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
cellemembran
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-) -
D'Hondts og Største brøks metode
ForumindlægHej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen? -
Odysseen eller iliaden?
ForumindlægEr odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det.. -
Glæden ved strandkanter
ForumindlægTil min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være? -
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
engelsk
ForumindlægHvornår er det, når man brug ing-form? Er det ikke efter forholdsord? -
Den naturlige eksponentialfunktion
ForumindlægHej alle!Jeg har store problemer med en matopgave, da jeg ikke hvordan jeg bestemmer k i funktionen f(x)= c * e^k*xjeg kender c = 2,015 og jeg ved at f(0)= 2,015 og f(30)=3,010jeg skal så bestemme f(x)=2,5 -
Eksamenssæt?
ForumindlægBeskeder strømmer ind i min indbakke vedrørende en kvalificeret besvarelse af følgende eksamenssæt: 2stx151-MAT/B-28052015 Som det fremgår af navnet på sættet, så er dette Matematik B sæt fra d. 28 maj i år. Er der eventuelt en, som vil sende mig sættet, så jeg kan hjælpe alle disse mennesker ... -
Søg job som lærer?
ForumindlægKan én som jeg søge job som lærer? Jeg har nemlig lige afsluttet gymnasiet her i sommer og nu er jeg med mit sabbatår, hvor jeg skal forbedre mit arbejdserfaring. Jeg har kigget på en arbejdsannonce, hvor der stod, at de søger en lærer til at undervise i billedkunst og englesk (2 fag jeg havde i ... -
HJÆÆÆÆLPPPP
Forumindlægjeg har fået en opgave som jeg ikke forstår... håber nogen her inde der kan hjælpe mig. opgaven ligger på den ved lagte fil! PLEASE HJÆLP!!! PS DET ER HELE OPGAVEN!!! :-( -
Gennemsnit - medicin
ForumindlægHej! Hvor stor er sandsynligheden for at komme ind på medicin med et gennemsnit på 10,5? Søger uddannelse højst 2 år efter, så kan gange snittet med 1,08. Er det højt nok til at garantere en plads i medicinstudiet? Tak på forhånd :)
