Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11481 til 11500 af 32040
-
Samme emne? Running wild!
ForumindlægHej -Jeg vil bare høre om der tilfældigvis er nogle andre end mig, der skriver SRP i romanen "Running wild" ? I så fald, ville jeg lige udveksle nogle tanker omkring analysen, jeg ikke helt er sikker på. -
Eng/Mat The curious incident of the dog in the night time
ForumindlægHej Alle. Jeg har til SRP valgt at skrive om novellen "The curious incident of the dog in the night time" af Mark Haddon. Er der andre der har valgt denne novelle med fagkombinationen Eng/Mat? Jeg har forestillet mig at mit fokus skal være Aspergere og RSA-kryptering, da en stor del af... -
---LIDT HJÆLP---
ForumindlægER der nogen som lige kunne tjekke om det jeg har oversat passer. på forhåd tak.Trophic efficiency is the precentage of production transferred from one trophic level to the next. Tropic efficiencies must always be less than production efficiencies because they take into account not only the energ... -
referat
Forumindlæghvordan skriver man et godt referat på engelsk? :) -
selvstuderende
Forumindlægjeg har fået vide at jeg skal op til engelsk mundtligt (c nivaeu).. på den seddel som jeg har fået står der at der er 50 min forberedelse. Er der en der kan give mig nogle råd til selve eksamen jeg er skide nervøs. Det er 5 år siden jeg sidst har haft engelsk..... -
Slaveri. Bøger?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP her til december i fagene historie-engelsk. Jeg har valgt at skrive om Den amerikanske borgekrig/slaveri. Jeg vil finde en engelsk bog som selvfølgelig omhandler dette emne, men den eneste jeg lige kan komme på er Borte med blæsten. Er der nogen, som har andre ideer til... -
Forslag til emner?????
ForumindlægKære jer! SKAL skrive SRP i engelsk, men er næsten helt blank til hvad jeg gerne vil skrive om... Jeg have tænkt mig enten at kobiniere samf + engelsk med ISIS, men hvilke kilder kan man indrage hertil til engelsk? :) Hører rigtig geren på andre forslag af emner! ¨Tak på forhånd Kh. Ida -
Kilder til konflikten i Nordirland
ForumindlægHej Jeg sidder og skal snart til at skrive SRP om the troubles og ville derfor høre om nogle herinde har skrevet om det før og derfor har nogle gode kilder Vh Andreas -
hvor??
ForumindlægHej jeg kunne godt på et tidspunkt tænke mig at øve på den mundlige eksame i engelsk. Så tænkte på, om der var nogen som kender et sted hvor man kan finde lytte tekster og læsetekster på internettet, på 10 klasse level? -
Hjælp om eksamen 2008
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle hvilke slags opgaver der var i 1.del i engelsk eksamen i 2008? Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der kan fortælle mig det.. -
Om videregående uddannelse
ForumindlægJeg tænkte på hvor god skal man være til engelsk, hvis man læser jura eller økonomi på universitetet eller Ha (jur) på CBS. Skal man sådan være rimlig god eller? Ved der er fag hvor bøgerne og fag'et er på engelsk. -
Rimbauds sidste strofe
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP, og har fået opgivet en tekst om ideologier til analyse. .. Som noget af det første i teksten står: "Man hører Fogh Rasmussen nynne med på Rimbauds sidste strofe, da han allierede Danmark med USA" - Se i kontekst: http://www.information.dk/150058 Er der nogen der ve... -
det skrå kast
Forumindlæghej sp Jeg har et spørgsmål mht. min opgaveformulering til min SRP. I forhold til andet spørgsmål, vi i råde mig til at udlede kasteparablen og teorien for det skrå kast hver for sig? For jeg havde tænkt på at gør rede for x- og y-komposanten hver for sig og derefter udlede kasteparablen. Desud... -
3. g om
ForumindlægHej jeg tænkte på om nogle ved, om man kan tage 3.g om, og om man kan tage den om på en anden skole? -
indledninge? om hekseprocesser
Forumindlægjeg er igang med min dansk historie opg. men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive i min indledning.. jeg skal skrive om hekseprocesser. -
Eksamensprojekt emne? Dansk A og Samfundsfag B
ForumindlægJeg har jo de to fag Dansk A og samfundsfag B. Men kunne godt bruge noget inspiration til emner. Nogen der har forslag til emner hvor Dansk A og samfundsfag B kan bruges ? -
Studieretningsopgave
ForumindlægEr der nogle som har skrevet en studieretningsopgave ? For kunne godt tænke mig og se én, med hvordan de har stillet den op og sådan. -
Gruppedelen til B eksamen
ForumindlægHej Jeg er desværre blevet forbandet med en uduelig mediefagslærer, så jeg ville virkelig være taknemmelig hvis der var nogle der ville fortælle mig hvad det helt præcist deltaljeret er vi skal lave et oplæg om i starten af eksamen? Altså jeg har fået at vide at vi ikke skal tale om hvad den ha... -
Videre til 2år HF ?
ForumindlægGoddag goddag, En kammeret sagde at man som minimum skal bestå sine valgfag på HF for at kunne rykke op på andet år ? Nogen der ved om der er noget hold idet? og så fremt det er rigtigt, er det vel kun mit "mediefag" jeg skal bestå da det er mit valgfag ? eller hvad med naturf... -
Eksamenskarakter og standpunktskarakter i 1.g
ForumindlægHej. Hvis jeg får 02 i standpunkt i mediedag (1.g) og 10 i eksamen, kommer mit 02 så væk i mit gennemsnit? Hvor meget tæller det.
