Mediefag

Gruppedelen til B eksamen

03. juni 2015 af maikenmarie - Niveau: B-niveau
Hej

Jeg er desværre blevet forbandet med en uduelig mediefagslærer, så jeg ville virkelig være taknemmelig hvis der var nogle der ville fortælle mig hvad det helt præcist deltaljeret er vi skal lave et oplæg om i starten af eksamen?
Altså jeg har fået at vide at vi ikke skal tale om hvad den handler om, hvilket giver god mening, men hvad er det så?

På forhånd tak!!

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. juni 2015 af Moderatoren


Svar #2
03. juni 2015 af maikenmarie

Det forklarer desværre ikke hvad man skal tale om

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. juni 2015 af nejvelda

Eksamen i mediefag nestår af to dele.

Første del: Du kommer ind med din gruppe, i fremlææger jeres produktion. En meget god ide at aftale, hvem der siger hvad. Fx hvis det er dig, der har stået for selve ideen, jamen så er det meget oplagt det er dig der fremlægger dette.

Har i ikke fremlagt jeres eksamenprodktion for klassen? Hvis ja, så er det det samme, og brug gerne de kommentare i fik. Fx hvis der blev kommenteret på at det ville have været bedre hvis... så brug det.

Anden del: hver især trækker et citat/klip som i skal analyse. Men dette er individuelt. NÅr den ene har trukket og været ind, så er det den næste osv.

Sådan er det i hvert fald ved os.

Håbre ikke det blev for indviklet!


Svar #4
03. juni 2015 af maikenmarie

Tak det hjalp, vi har ikke prøvet noget på klassen, men okay så hvis jeg har ideen skal jeg snakke om den, hvis en anden styrede lyset skal hun snakke om det eller hvordan?

Brugbart svar (0)

Svar #5
03. juni 2015 af nejvelda

Ja, det er mest oplagt at gør sådan, men det bestemmer i jo selv, hvem der siger hvad. Men da det jo er en gruppe eksamen vil det være bedst at aftale, hvem der siger hvad, så man ikke står der inde og kigger på hinanden, mens det kun er den ene der siger og styr det hele.

Jeg har nogle spørgsmål vi fik af min lærer til at fremlægge vores film med. Dem kan jeg lige sende til dig, så kan det være du kan snakke med din gruppe om det er noget i kan bruge.


Skriv et svar til: Gruppedelen til B eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.