Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11501 til 11520 af 58387
-
en lille engelsk rettelse :)
Forumindlægwassup fellas' :) Jeg står med en engelsk opgave som jeg har lavet færdig, men tænkte på om i ikke kunne være søde o rette den :) Taak på forhånd ' <3 The first picture I want to analyze is by James Tissot. It is an old oil painting from the 1874th. On the painting is an old couple... -
Engelsk sætninger - hjælp til forståelse
ForumindlægHej SP! Jeg sidder og er i gang med en Engelsk lektie til i morgen. Opgaven lyder på at rette evt. fejl, i de nedenstående sætninger. Jeg tror, at mine rettelser er korrekte, men jeg er ikke så god til at beskrive den grammatiske årsag bag - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp. ;-) Sætningerne... -
Engelsk Oversættelse - Rettelse
ForumindlægHej.. håber der lige er nogle der får tid til at se denne oversættelse igennem for fejl..:o)"Er vi blevet et samfund af overlevere i stedet for eventyrlystne individer?" spørger en engelsk sociolog.Hele tiden bliver vi af medierne gjort opmærksom på de farer der lurer overalt: Pornograf... -
Engelsk resumé - 13 linjer
ForumindlægHej derude :) Jeg er igang med SRO i samfundsfag og matematik, hvor emnet er Spin. I min SRO skal der indgå et 15-20 linjer engelsk resumé om opgaven. Der mangler stadig en konklusion :) Jeg ville blive glad, hvis der var en, der kunne rette eventuelle grammatiske fejl, eller sætninger der lyder... -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Akut sygdom før eksamen
ForumindlægJeg har fået en voldsom hævelse i munden som følge af en visdomstand. Denne hævelse af bevirket feber, svimmelhed og hovedpine. Jeg skal til dansk i morgen, men er i tvivl om, om jeg kan gå op FØR sommerferien, så jeg kan blive student med de andre. På forhånd tak! -
Eø eksamen på c-niveau
ForumindlægUps.. Må indrømme at jeg har sovet lidt i timen. Jeg har ingen problemer med regnskabet, det er nærmere analyse modellerne..Porter, swot osv... Ved faktisk ikke hvad de alle sammen hedder. Er der nogen der kan briefe mig? Og måske lidt info om de enkelte modeller... et link ville også være helt i... -
24-timers eksamen: Naturens kredsløb
ForumindlægHej, jeg har lige trukket emnet Naturens kredsløb: Autotrofe organismer i min 24 timers biologi eksmanen. Opgaven ser således ud:- Lav en biotopsundersøgelse af det naturområde, som du har fået anvist og lav en mindre udstilling fra området.- Forklar med udgangspunkt i dine undersøgelse, hvad aut... -
Dansk eksame imorgen !!!
Forumindlægtjhghjh -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har trukket "Kvinders vilkår" og skal finde en novelle, kortfilm, maleri eller lignende, som jeg skal analysere. Er der nogle af jer, der kender nogle gode oplæg. Oplæggene skal selfølgelig vise/omhandle kvinders vilkår. På forhånd tak -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :) -
Biologi eksamens 2005
ForumindlægHej. Er der nogen der har besvaret opgaver fra eksamenssættet i biologi -august 2005? -
Matematik MUNDTLIG eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilke underemner der præcist ligger under deskriptiv statistik, altså fx. sumkurve histogram frekvener osv... -
Trignometri - mundtlig eksamen
Forumindlæg1. Trigonometri Du skal definere cosinus og sinus til en vinkel mellem 0° og 180° via enheds- cirklen. Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne. Hej, hvad skal jeg her? Skal jeg bevise formlen for arealet af en vil... -
Eksamen! Kirkekampen i DK i middelalderen
ForumindlægHejsa Har trukket diverse kilder fra Harald Blåtand og frem til jyske lov. Alt dette omhandler kirkens og kongens magtkamp. Er der nogen der har nogle gode ideer til perspektiveringer, problemstillinger eller andet der kan score points? Alle relevante noter, kilder og fx billeder modtages med k... -
mat B eksamen - sandsynlighedsregning ?
ForumindlægHvad vil være godt at komme ind på og hvordan kan man starte, hvis man trækker et spørgsmål med sandsynlighedsregning? er virkelig lost på det område, så håber nogen kan hjælpe. -
Teorier om klimaændringer - eksamen
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække "Teorier om klimaændringer" i Naturgeografi på B niveau og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis og gøre klar til fremlæggelse. Har sammen med spørgsmålet: "Hvilke forskellige teorier er der om årsager og konsekvenser af klimaændringer&quo... -
Redde fejl til mundtlig eksamen?
ForumindlægHeeej Har lige opdaget at jeg har lavet to meget dumme fejl i min matematikaflevering, som jeg skal til prøve i.. Den ene er hvor jeg skriver at jeg vil finde længden af en parabel, som så er en cirkelbue.. Selve udregningen er skam rigtig nok osv. Og den dummeste... Er kommet til at skrive i... -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper?
