Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11501 til 11520 af 61667
  • OLD EKSAMEN 6.6.2007

    Forumindlæg
    HEEEJ :) HVOR MANGE SKAL OP TIL OLD. EKSAMEN D. 6??? ER I NERVØSE?? HAR I NOGLE GODE TIPS TIL IKKE AT VÆRE NERVØS???
  • Eksamen på den nye reform

    Forumindlæg
    Nu skal jeg op i old og tænkte på om der er nogen,som har været op i det, på den nye reform? er der nogen som kan fortælle mig hvad der er en god idé at kunne osv? og hvad man skal gøre til eksamen? tak :)
  • Nelson Mandela til engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Nelson Mandela til engelsk eksamen. Jeg skal have nogle overemner at snakke om nogle der har nogle ideer til hvad der er vigtigt at tale om?
  • FSA mundtlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    I næste uge skal jeg op i dansk mundtlig eksamen. Hvad skal jeg forberede mig på? Jeg har læst de tekster der er blevet opgivet, men hvad skal jeg ellers.? På forhånd tak
  • matematik 11 august 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:?
  • 1g årsprøve matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i årsprøve i matematik 1g på a-niveau.. Hvad kan man gøre for hurtigt at blive klar og forberedt? Hvad burde man tage med til prøven også?
  • Har matematik test i morgen HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har matematik test i morgen. Hvad er det bedste jeg kan øve mig på. Jeg kan allerede + - x og division.
  • Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer..

    Forumindlæg
    Hola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afleverin...
  • Matematik A som enkel fag?

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkerover at tage matematik på A-niveau som enkel fag, har allerede haft det på B-niveau gennem min stx uddannelse, men er lige blevet student, og vil læst polit. Mit spørgsmål lyder således, hvad er adgangskraterierne ren fagligt på en matematik A? Kræver det at jeg skal have en bestem ...
  • Hjælp til forberedning af en matematik prøve.

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Jeg ville rigtig gerne blive bedre til matematik, og jeg er klar over, at øvelse gør mester. Spørgsmålet er bare, hvilke hjemmesider tilbyder gratis matematik hjælp? Grund til jeg gerne ville blive bedre til matematik, er fordi, jeg gerne ville forbered mig til min kommende matema...
  • Julekalender 2019 Matematik hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i en matematik julekalender som vi laver en konkurence om
  • eksamen anno 2004

    Forumindlæg
    Hej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie..
  • Længde på 24 timers eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, det her er er spørgsmål til dem, der har været oppe i en 24 timers eksamen i et sprogfag! Hvor meget skrev i ca. til præsentationen af jeres tekst?
  • rette min eksamen?

    Forumindlæg
    hej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal?
  • Fysik kemi hvad er vigtigt i eksamen

    Forumindlæg
    er der nogen der vil fortælle mig hvad der er vigtigst i en fysik kemi eksamen. at kunne svare på spørgsmålene eller at kunne lave forsøg ????????????????
  • Maple (Matematik program) mellemregninger?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et matematik program der hedder maple, og jeg tænkte på om det kunne give mig mellemregninger når jeg f.eks. beregner et integrale?
  • Ægyptisk matematik(bøger)

    Forumindlæg
    skal til at skrive srp og ville spørge om der var nogen som kendte nogle gode bøger til historie delen i ægyptisk matematik?
  • SRP- Matematik & Kemi

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har valgt at skrive i matematik og kemi og har overvejet emnet: Enzymkinetik og differentialligninger. Er der nogle der har erfaring med dette eller kender I til bedre emner? På forhånd tak
  • Oversættelse af engelske matematik begreber

    Forumindlæg
    Hej. Vil bare lige spørge om der er en der kan oversættet disse to engelse matematik udtryk for mig, da de ikke står forklaret i min eng/dansk bog.explicitly og implicit
  • Matematik økonomi studiet

    Forumindlæg
    hej alle. Tror i gennemsnittet for matematik økonomi studiet stiger eller falder i år? hvis den skulle falde eller stige hvor meget er det så?