Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11521 til 11540 af 32040
-
online HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg står og skal starte på noget spansk undervisning og jeg taler ikke ét ord på spansk! Kender I nogle gode øvelser man kan lave online evt? Og en online ordbog? I kender måske den engelske thefreedictionary.com, som er en SUPER side med lyd til hjælp af udtalelserne. Noget lignende det ... -
Immuologisk bioinformatik
ForumindlægHej, Jeg skal i min SRP-opgave skrive om immunologisk bioinformatik samt lave et forsøg. Jeg skal lave en fylogenetisk slægstræ over et par influenza A subtyper. Jeg har ikke helt god til fremgangsmåden, og jeg har bare generelt brug for hjælp til forståelsen af "forsøget". Jeg har ... -
Hjælp til opstilling af SRO
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen der kunne sende nogle eksempler på en SRO eller SRP, hvor jeg kan se hvordan den skal stilles op i forhold til redegørelsen, det ville virkelig være fantastisk. Jeg har valgt at skrive i matematik og kemi. Tak på forhånd. :-) -
Sandsynlighed...
Forumindlæghej.. Sidder og har store problemer, med denne opgave! Et større firma har besluttet at tilbyde en gruppe af sine medarbejder et kursus i engelsk eller Fransk! 50 procent af medarbejderne melder sig til engelsk, og 25 procent melder sig til fransk Af dem som melder sig tik engelsk, har 40 proc... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan vil man normalt oversætte "led et knæk" til engelsk? -
Emner
ForumindlægHej, jeg skriver fordi jeg skal til at skrive srp, jeg har valgt fagene kemi A og biologi b. Jeg har bare ingen ide om hvilket emne jeg skal vælge og hvilke der er under de her emner? håber jeg kan få hjælp... -
Kemi og historie
ForumindlægHej, jeg skal snart skrive SRP og da jeg har valgt fagene Kemi og Historie ville jeg høre om nogle havde nogle interessante emner som forslag? Jeg har overvejet emnet ' C vitamin'. Nogle som også har skrevet om det? :) -
Eksamen :(
ForumindlægOkay.. jeg går i 1g, skal op til mundtlig engelsk eksamen onsdag.. jeg ville bare høre om der er nogen fra gym, der har nogle fif til mig. jeg er sådan nogenlunde sikker i mine notater og sprog og sådan, men det ku godt være der var nogen der havde et godt råd eller 2.. :) -
Bilag?
ForumindlægHej, jeg har fået i min problemformulering at skulle inddrage de to vedhæftede bilag. Jeg har så inddraget begge bilag i min naturvidenskabelige del, hvor jeg skulle forklare nogle fordele og ulemper (som netop artiklerne forklarede). Det skal lige siges, at i min opgave er der også en danskdel (... -
mangler magtteori
ForumindlægJeg skriver om korstogene i min AT-synopsis. Er der nogen, der kender en eller flere magtteorier, der kan bruges ud fra daværende magtkamp mellem paven og kejseren? Evt. en magtteori, der bygger ud fra to stormagters magtkampe? På forhånd tak -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder dette: What the study set out to do? -
Niveau a eksamen 2005
ForumindlægHar fået dette opgave indlæg for, og er helt lost og under tidspres "ved godt det er dårlige undskyldninger" Resume'et hedder: A Heavier Burden Oversættelsen hedder: Hver fjerde danske outsourcing mislykkes. Essay: handler om lavløns arbejde grundet den industrialiserede verden. ... -
Helium
ForumindlægHej jeg er ved at lave et hæfte med alle de vigtige grundstoffer jeg får mie informationer fra henholdsvis mine egne notater og nettet. På wikipedia har de mange forskellige og gode forklaringer af stoffer men Helium står der ikke mere en et par linjer til. Er der nogle der har en udførlig forkla... -
Snorspænding og ligevægt
ForumindlægJeg er ved at lave en matematisk beskrivelse af den parabel som en hængebros kabler udspænder. I den forbindelse har jeg et par begreber jeg godt kunne tænke mig at få uddybbet. Det antages at massen pr. x-enhed er konstant. Snorspænding: Defineres som trækkraften F dividere med tyngdeaccelerat... -
kemisk navn
Forumindlæghej. kan ikke huske hvad trivial navnet på Na2So4 er.. er der nogle der vil hjælpe? tak -
Genitiv
ForumindlægHej er der nogen der vil forklare mig hvornår man skriver apostrof i et ord og hvornår man ikke gør det. Fx: Er det Stephen's hat eller Stephens hat. Hvordan er det ? Jeg har vist det på et tidspunkt, men nu er jeg lige pludselig blevet rigtig meget i tvivl. På forhånd tak. -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
eksamens bilag på nettet/links?
Forumindlægkan det virkelig passe at man til eksamensspørgsmål må opgive de bilag man får opgive som links.. altså sidder og har 24 timers forberedelse nu, og halvdelen af de bilag jeg har til mit emne er bare et nedskrevet link, hvor man så kan gå ind og læse på nettet.. kan det virkelig passe at man må d... -
TYSK KORT: Haster!!
ForumindlægHey folkens Er der en rar sjæl, der vil rette denne korte tekst for mig? Det behøver naturligvis ikke være perfekt, men bare ja... :D In meine Ferien es it sehr wichtig für mich, ich bin mit meine Freunde zusammen . Weil wir kann machen viele spaß. Wir kann auf dem strand legen, bezaubern d... -
Kildekritik
ForumindlægHej, Er der nogle, der har en skabelon for kildekritik? Altså hvordan skal man bygge det op osv? Og hvordan kan man have et flow i sin SRP, når man skal inddrage en kilde? Håber virkelig, at I kan hjælpe. TAK!
