Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Bilag?

20. december 2017 af Jb123

Hej, jeg har fået i min problemformulering at skulle inddrage de to vedhæftede bilag. Jeg har så inddraget begge bilag i min naturvidenskabelige del, hvor jeg skulle forklare nogle fordele og ulemper (som netop artiklerne forklarede). Det skal lige siges, at i min opgave er der også en danskdel (populærvidenskabelig artikell), men så kom jeg til at læse en anden SRP, hvor hendes 3 bilag var inddraget i hendes populærvidenskabelige artikel. Dog stod der også i hendes problemformulering ''indrag dele af vedhæftede bilag''. Men nu ved jeg ikke om det jeg så har gjort er forkert eller rigtgt? Og eventuelt tænker jeg at rykke et bilagende fra naturvidenskabsdelen ned til den populærvidenskabelige artikel og bruge der, så det er 50/50... kan man det?


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. december 2017 af Anders521

Det er vel ikke mening at antallet af bilag skal være ligelig fordelt mellem de to dele, men snarere at et bilag placeres til den del af din SRP, hvor det er relevant.


Svar #2
20. december 2017 af Jb123

Okay, men begge bilag passer begge steder ind (i princippet).. Er så i tvivl om det er must, at når man har en populærvidenskabelig artikel at de så skal inddrages der?


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. december 2017 af Anders521

Læg bilaget i den del af din SRP, hvor det er anvendt.  


Skriv et svar til: Bilag?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.