Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 11601 til 11620 af 34041
-
Hjælp til at finde tekster
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at finde tekster indenfor Vesterbrogade i blæst og regn. -
Formulering af eksamensopgaver
ForumindlægNår en opgaveformulering bruger ordet "bestem" uden at følge det op med fx. "ved beregning" eller "ved aflæsning", er det så op til eleven selv at vælge løsningsmetode - fx vha. grafværktøjet eller ved brug af CAS? -
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
hjælp
Forumindlæger der nogen kan hjælpe mig i matematik sprog? -
Hf
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål omkring jeres erfaringer. Jeg vil gerne starte på en to årig hf men mangler mundtlig matematik på 10 klasse niveau men har været oppe i dansk,og engelsk(mundtlig og skriflig) og matematik (skriftlig) Jeg har også taget nogle fag på gymnasielt niveau dog ikke matematilk. T... -
Hjælp til emnevalg SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP/SOP snart, og skal allerede vælge et emne til på fredag. Jeg har valgt fagkombinationerne Matematik/Idehistorie eller Matematik/Engelsk Jeg har tænkt over lineære regressioner i form af forudsigelser af fx befolkningstal osv eller om Logaritmer, men min lærer vil helst... -
SRP - VØ/MAT
ForumindlægHej, Nogle der har nogle idéer til emnesammensætning mellem Virksomhedsøkonomi A og Matematik A? Mange tak. -
Karakter
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved om man både skal bestå skriftlig, og mundtlig matematik på B- niveau på HF, for at have bestået matematik? -
TI-89 til salg!
ForumindlægHej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :) -
Hjælp
ForumindlægJeg var så dum at dumpe skriftligt matematik A.. Men hvis en uddannelse kræver matematik på b, kan jeg så godt komme ind på den? Jeg kan ikke rigtig finde svaret nogle steder.. -
Mat, fys og kemi
ForumindlægJeg sad i dag og diskuterede med nogle venner ang. forskellen mellem matematik, fysik og kemi som fag i gymnasiet. Vi blev nogenlunde enige om, at matematik er det sværeste af de tre, eftersom at fysik er begreber+let matematik (i hvert fald lige nu) og kemi er endnu flere begreber+en smule mate... -
Tysk - Wie ich wohne!
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal snart til terminsprøver i fs10 maj 2013.. Jeg er lidt nervøs, og ville spørger hvad der vil indgå i skriftlig fremstilling maj 2013.. Hvordan skal man forholde sig under terminsprøverne, da det er helt anderledes i forhold til fsa. Hvordan er opgaverne opbygget, og hva... -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
Gym og matematikstudiet
ForumindlægHej Jeg regner stærkt med at søge ind på matematikstudiet til sommer, enten på KU eller SDU (har ikke bestemt mig endnu). Til sommer vil det være to år siden jeg blev student og dermed to år siden jeg havde matematik A. Hvad vil i råde mig til at forberede eller se lidt på, så jeg er lidt klar ... -
undervisning søges
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din mail her så kontakter jeg dig sna... -
Eksamen
ForumindlægHJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagelse Dansk og Matematik Kan skolen si... -
Udgift, udbetaling, omkostninger
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med opgave 2,2 i den vedhæftede opgave. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvilke formler jeg skal anvende. Tak på forhånd. -
Uddannelser
ForumindlægHej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart? -
tilmelding til undervisning på Århus Universitet
ForumindlægBliver man ikke bare automatisk tilmeldt undervisning på 2.semester på AU? Jeg har fuldstændig glemt fristerne, da der har været lidt stress på og har derfor ikke fået mig selv tilmeldt. Ser ud som om på Stads, at jeg er blevet automatisk tilmeldt fagene på 2 semester. Kan det passe, at man bar... -
Dårligt snit
ForumindlægHej, nu er det sådan at jeg rigtig gerne vil læse til radiograf, men jeg har ikke et særlig flot snit. Så tror I det ville være dumt af mig at søge ind på radiografudannelsen med et snit på 3,1?
