Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11621 til 11640 af 61667
-
Snyd til AT-eksamen?
ForumindlægNu ved jeg ikke hvordan det er på andre gymnasier, men på vores gym har vi fået at vide at man frit må kopiere alle tekster man tidligere har arbejdet med i forbindelse med tidligere opgaver. Men så var der en der spurgte mig: Gælder det også for tekster på nettet? Og det ved jeg egentlig ikke. ... -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha... -
engelsk b eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg er lidt nysgerrig over hvordan Engelsk b mundtlig stx eksamen foregår? da nogen siger at man kun har 1 times forbederedelse og andre siger at man har 24 timer er jeg blevet lidt forvirret, håber at der er nogen der vil hjælpe mig :) som sagt så handler det om engelsk b som j... -
Film/Tv Eksamen
ForumindlægHey alle sammen. Er der nogle herinde som ligger inde med nogle rigtig gode notater til film/tv eksamen.. Kunne nemlig godt bruge nogle da mine egne ikke er særlig gode.. -
Opgivelser til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Det er nok et dumt spørgsmål men jeg sidder og bliver helt i tvivl... Kan man trække teksterne der er opgivet til eksamen? eller er opgivelserne der bare for at man kan perspektivere til teksten? Svar hurtigst muligst!!! -
skriftlig eksamen - tilbagemelding??
ForumindlægHej alle jeg var op til skriftlig eksamen i dansk stx A-niveau. Er der nogle der har en anelse om hvornår vi får svar fra censorene og en karakter på vores opgave? -
Økonomi eller matematik-økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal søge ind på studie efter sommerferien, og har kigget på uddannelserne økonomi og matematik-økonomi (I Århus). Jeg syntes begge uddannelser lydende spændende, men jeg har svært ved at skelne mellem dem. Det, der taler for, at jeg skal vælge matematik-økonomi, er at jeg kommer til... -
Eksamens opgave omkring lagkagehuset.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet en eksamens opgave omkring lagkage huset i fagene Virksomhedsøkonomi og Afsætning (A)? Den var vist brugt til eksamen i 2015, og vil gerne bruge den til noget inspiration til min SRP. På forhånd tak! -
Skabeloner til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle skabeloner til skriftlig eksamen i virksomhedsøkonomi B. Det skal gerne være tomme skabeloner, der kan åbnes i excel. Det skal bare være til de mest almindelige opgaver. Jeg skal til eksamen på onsdag, så det skal gerne være derinden. ... -
Engelsk eksamen STX
ForumindlægHej allesammen, jeg om to dage skal op til engelsk mundtlig eksamen, ved nogenlunde hvordan selve eksamen skal foregå, er der nogen af jer som har været op i det og ved helt præcis hvordan det foregår og hvad skal man gøre og ikke gøre ?? Har i nogen gode råd ? -
Klage om mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg fik ikke lov til at bruge hele min oplægstid under eksamen, pga. kritik som censor pointerede der ødelagte min eksamen og karakter, hvor jeg fik 02. Jeg vil klage over censors dominerende rolle i eksamensforløbet, er der nogen der kan give nogle gode fif til hvad jeg skal skrive :)... -
Skal bruge matematik på a niveau.
ForumindlægJeg afsluttede gymnasiet som sproglig studerende i 2005. Som sproglig har jeg kun haft naturfag og ikke matematik. Jeg står nu og skal bruge matematik på a niveau for at komme ind på min uddannelse. Skal jeg så starte med at læse det på c og så på b og så på a? Kan man læse det om aften ved siden... -
Fotomer osv. - eksamen!!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen snart og der er nogle ting jeg gerne lige vil have skrevet lidt om inden :) Fotoner, Plancks konstant, Bohrs atommodel, emission, absorption? Nogle der vil hjælpe mig? -
Lommeregner til mundtlig eksamen?
ForumindlægTrækker det ned at bruge sin lommeregner til mundtlig eksamen (mat B)? Fx, hvis man skal gange nogle parenteser ud, er det så ok, at gøre det på lommeregneren? -
Ang. Fysik eksamen
ForumindlægHey jeg går i 2g og jeg tænkte på om der var nogle der kan komme med eksempler, på eksamens spørgsmål i fysik mellemniveau i gymnasiet....Evt. det spørgsmål du har fået -
Årsprøve matematik - 1g
ForumindlægHej alle Jeg skal til en årsprøve i matematik, og jeg ved at den delt i to dele; en prøve uden hjælpemidler og en med. Jeg er bare lidt nysgerrig omkring, hvad man skal kunne i prøven uden hjælpemidler ? :) Tak på forhånd Matt -
forbedredelse til skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen, i skriftlig Dansk på HF, derfor vil jeg lige høre om der er nogen, der har en god ide til, hvordan man bedst forbereder sig til det?? hvordan opstilles et analyserende oplæg til et hf-hold om...et given emne..., og hvor man i en del af besvarelsen skal analysere... -
Eksam imorgen help me
ForumindlægHej Jeg har engelsk eksam imorgen og jeg er rigtig dårlig til engelsk og har meget svært med at forstå engelsk. Jeg har en engelsk novelle om immigrants.Jeg har meget bruge for jeres hjælp til at forklar mig hvad jeg skal skrive og hvad den handler om. Tusind tak på forhånd. biller af... -
Eksamens spørgsmål i kemi
Forumindlægjeg har fået nogle spørgsmål af min lærer i kemi, som jeg skal besvare til min eksamen om 2 dage. men jeg vil gerne hører hvad du forstår ved spørgsmålet, og hvad du ville forklar og vise under disse spørgsmål: 1. Redegør for øvelsen 2. Forklar analyse metoden 3. Forklar aldyhid, og vis hvordan ... -
Sætninger oversat hjælp! eksamen
ForumindlægHej alle jeg kunne virkelig godt brugenoget hjælp,skal til eksamen i morgen og kan ikke finde ud af at oversætte disse sætninger: 1. En mand kom ved et uheld til at love sin datter væk til en gammel mand. 2. Hun er for ren (rein) til at djævlen kan få fat på hende. 3. Jeg vil perspektiverer...
