Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11721 til 11740 af 61667
-
Spansk eksamen - talepapir
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :) -
eksamen - anden gradsligninger
Forumindlæg"Gør rede for beviset for løsning af 2. gradsligning" Jeg har allerede bevist andengradsligningen og vist hvordan d = 0, d > 0 og d < 0 ser ud på en graf og hvor mange løsninger de har, men jeg føler ikke rigtig jeg har nok.. Hvad kan jeg mere fortælle om? :-) -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole.. -
Eksamen+diff. af trigonomiske fkt.
Forumindlæghej mathwizz's Jeg skal op til mundtlig mat på onsdag, og har et stort problem med en af mine spørgsmål. Det lyder således: redegør for differentiation af de trigonometriske funktioner sunus, cosinus og tangens. mit problem ligger i at vi ikke har gennemgået dette. Kun kort, hvor vi havde ... -
mundtlig eksamen 24timer forb.
Forumindlæger klamyda grampositiv eller negatv?? -
HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN
ForumindlægHej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
Geografi skriftligt eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?
ForumindlægJa, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe? -
Biologi eksamen, analyse af artikel?
ForumindlægOkay, jeg skal åbenbart analysere en artikels biologiske indhold, men nu kommer problemet så. Jeg har ingen anelse om, hvordan man analyserer i dette tilfælde. Hilfe? -
Eksamen - Danmark! Hjælp mig please...
ForumindlægHej derude.. Har lige trukket spørgsmål i historie og vil virkelig gerne have hjælp. Historie har aldrig været min stærke side og er virkelig nervøs. Jeg har trukket emnet: Danmark efter 1945. Og fået udleveret nogle bilag: 1. Nytårstale 87 - Poul Schlüter 2. Nytårstale 88 - også Poul S. 3. A... -
International økonomi - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi? -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
at eksamen i morgen:(
ForumindlægNogen der kan skrive noget om metode i humaniora (dansk) og samfundsvidenskabelig (religion), for der sættes vægt på metode og teori :( -
Hjælp 24 timers eksamen
ForumindlægDette er første spørgsmål, håber i kan hjælpe! • Redegør for og diskuter udvalgte relevante eksempler på det danske naturlandskab. -
Sagprosatekst til mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg har trukket Anderledes Sagprosa og vil meget gerne have nogle forslag til gode artikler om indvandrer og homoseksuelle. Det må meget gerne være trykte avisartikler i evt. har arbejdet med i skolen! På forhånd tak :)
