Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11721 til 11740 af 61667
  • Spansk eksamen - talepapir

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :)
  • eksamen - anden gradsligninger

    Forumindlæg
    "Gør rede for beviset for løsning af 2. gradsligning" Jeg har allerede bevist andengradsligningen og vist hvordan d = 0, d > 0 og d < 0 ser ud på en graf og hvor mange løsninger de har, men jeg føler ikke rigtig jeg har nok.. Hvad kan jeg mere fortælle om? :-)
  • ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:

    Forumindlæg
    hej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak ..
  • DANSK EKSAMEN! IMORG..

    Forumindlæg
    Emm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole..
  • Eksamen+diff. af trigonomiske fkt.

    Forumindlæg
    hej mathwizz's Jeg skal op til mundtlig mat på onsdag, og har et stort problem med en af mine spørgsmål. Det lyder således: redegør for differentiation af de trigonometriske funktioner sunus, cosinus og tangens. mit problem ligger i at vi ikke har gennemgået dette. Kun kort, hvor vi havde ...
  • mundtlig eksamen 24timer forb.

    Forumindlæg
    er klamyda grampositiv eller negatv??
  • HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN

    Forumindlæg
    Hej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h...
  • engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak
  • mat b eksamen opgave

    Forumindlæg
    Linjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den?
  • Geografi skriftligt eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak
  • AT-eksamen mandag!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam...
  • Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?

    Forumindlæg
    Ja, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe?
  • Biologi eksamen, analyse af artikel?

    Forumindlæg
    Okay, jeg skal åbenbart analysere en artikels biologiske indhold, men nu kommer problemet så. Jeg har ingen anelse om, hvordan man analyserer i dette tilfælde. Hilfe?
  • Eksamen - Danmark! Hjælp mig please...

    Forumindlæg
    Hej derude.. Har lige trukket spørgsmål i historie og vil virkelig gerne have hjælp. Historie har aldrig været min stærke side og er virkelig nervøs. Jeg har trukket emnet: Danmark efter 1945. Og fået udleveret nogle bilag: 1. Nytårstale 87 - Poul Schlüter 2. Nytårstale 88 - også Poul S. 3. A...
  • International økonomi - eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi?
  • den naturlig logaritme eksam

    Forumindlæg
    hej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak
  • Eksamen - må de spørge om alt?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse.
  • at eksamen i morgen:(

    Forumindlæg
    Nogen der kan skrive noget om metode i humaniora (dansk) og samfundsvidenskabelig (religion), for der sættes vægt på metode og teori :(
  • Hjælp 24 timers eksamen

    Forumindlæg
    Dette er første spørgsmål, håber i kan hjælpe! • Redegør for og diskuter udvalgte relevante eksempler på det danske naturlandskab.
  • Sagprosatekst til mundtlig eksamen!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Anderledes Sagprosa og vil meget gerne have nogle forslag til gode artikler om indvandrer og homoseksuelle. Det må meget gerne være trykte avisartikler i evt. har arbejdet med i skolen! På forhånd tak :)