Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11721 til 11740 af 32040
-
Valg af redigeringsprogram
ForumindlægHej. Jeg skal til og lave en eksamensfilm til mediefag C. Er der nogen som kan anbefale et redigeringsprogram som er let at gå til og er gratis? Tak på forhånd -
AT 2011
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT - overvågning & iscenesættelse i fagene dansk A og mediefag C. Kunne godt bruge lidt inspiration med hensyn til emnevalg. :) -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
kortfilm pistol
Forumindlægheeey har brug for hjælp til mediefag. jeg skal finde ud af hvordan kortfilmen nåleøjet kan bruges som perspektivering til kortfilmen pistolen. nogen der ved hvordan??? -
Perspektivering Pistol og Nåleøjet
Forumindlægheeey har brug for hjælp til mediefag. jeg skal finde ud af hvordan kortfilmen nåleøjet kan bruges som perspektivering til kortfilmen pistolen. nogen der ved hvordan??? -
Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal vælge linjen Mat A sam A og vil derfor høre om jeg kan have mediefag som valgfag? -
Lærer bedst
ForumindlægHvordan lære man bedst engelsk. Jeg er ikke særlig go til engelsk, hverken at tale eller skrive. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre. Lære man meget ved at se en film med engelske undertekster eller ? -
B-menneske
ForumindlægHvordan oversættes "b-menneske" til engelsk? Min ordbog er vist for gammel. -
Karakter.
ForumindlægHvordan siger man ''Standpunktskarakterer eller Årskarakter'' på engelsk? -
Word - hjælp med at sprog
ForumindlægHej allesammen! Jeg kan ikke ændre det sprog jeg er ved at skrive i. Det er på dansk, men jeg skal have det lavet om til engelsk, men ikonet nedenfor er der ikke? Jeg håber at nogle kan hjælpe, har selv søgt på nettet dog uden held. -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
Hjælp - Haster!
ForumindlægJeg er virkelig på skideren, jeg skal aflevere dansk-synopse i morgen og der skal være et højt læsningsstykke.. Jeg har valgt dette: På den anden side skal man være blind på det ene øje og have klap for det andet, hvis ikke man et eller andet sted i de mange informationer, der lægges frem, kan se... -
Ketohexoser og seliwanoffs væske
ForumindlægHej. Jeg sidder med min SRP, og jeg skal forklare teorien bag Seliwanoffs væsken. Jeg har fået denne reaktionsskema af min lærer, men jeg forstår desværre ikke helt, hvad der sker. Er der nogen der kan forklare det? Eller bare hjælpe mig med at forstå den? Tak på forhånd :) -
Hvor meget skal punkterne fylde?
ForumindlægHej venner! I min SRP skal jeg både redegøre, lave en sammenlignende analyse over to tekster, samt skrive en diskussion. Hvor meget skal hvert punkt fylde? Den forventede omfang på min SRP er 15-20 sider. -
13 tal
Forumindlæghvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det? -
Komma regler
ForumindlægHej hej.... hvordan er det lige det er med komma regler på engelsk?? Mvh. Patricia -
ordbog
ForumindlægHeyJeg ved der er nogle fra mit engelskhold, som har en anden ordbog en den almindelige røde fra Gyldendal. Den skulle være grøn, men jeg kan ikke huske hvilket forlag. Er der nogle jer der kender den, og kan sige mig om den er væsentlig bedre end Gyldendals? så ville jeg nemlig prøve at høre run... -
Passivform
ForumindlægHej Hvordan danner man passivform på Engelsk? -
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse...
