Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11721 til 11740 af 32040
  • Valg af redigeringsprogram

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til og lave en eksamensfilm til mediefag C. Er der nogen som kan anbefale et redigeringsprogram som er let at gå til og er gratis? Tak på forhånd
  • AT 2011

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op i AT - overvågning & iscenesættelse i fagene dansk A og mediefag C. Kunne godt bruge lidt inspiration med hensyn til emnevalg. :)
  • Eksamens analyse hvorledes?

    Forumindlæg
    Hej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det
  • Gode råd til eksamen (teoretisk)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!!
  • kortfilm pistol

    Forumindlæg
    heeey har brug for hjælp til mediefag. jeg skal finde ud af hvordan kortfilmen nåleøjet kan bruges som perspektivering til kortfilmen pistolen. nogen der ved hvordan???
  • Perspektivering Pistol og Nåleøjet

    Forumindlæg
    heeey har brug for hjælp til mediefag. jeg skal finde ud af hvordan kortfilmen nåleøjet kan bruges som perspektivering til kortfilmen pistolen. nogen der ved hvordan???
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal vælge linjen Mat A sam A og vil derfor høre om jeg kan have mediefag som valgfag?
  • Lærer bedst

    Forumindlæg
    Hvordan lære man bedst engelsk. Jeg er ikke særlig go til engelsk, hverken at tale eller skrive. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre. Lære man meget ved at se en film med engelske undertekster eller ?
  • B-menneske

    Forumindlæg
    Hvordan oversættes "b-menneske" til engelsk? Min ordbog er vist for gammel.
  • Karakter.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man ''Standpunktskarakterer eller Årskarakter'' på engelsk?
  • Word - hjælp med at sprog

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg kan ikke ændre det sprog jeg er ved at skrive i. Det er på dansk, men jeg skal have det lavet om til engelsk, men ikonet nedenfor er der ikke? Jeg håber at nogle kan hjælpe, har selv søgt på nettet dog uden held.
  • dumpe i et fag

    Forumindlæg
    hej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag?????
  • Hjælp - Haster!

    Forumindlæg
    Jeg er virkelig på skideren, jeg skal aflevere dansk-synopse i morgen og der skal være et højt læsningsstykke.. Jeg har valgt dette: På den anden side skal man være blind på det ene øje og have klap for det andet, hvis ikke man et eller andet sted i de mange informationer, der lægges frem, kan se...
  • Ketohexoser og seliwanoffs væske

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med min SRP, og jeg skal forklare teorien bag Seliwanoffs væsken. Jeg har fået denne reaktionsskema af min lærer, men jeg forstår desværre ikke helt, hvad der sker. Er der nogen der kan forklare det? Eller bare hjælpe mig med at forstå den? Tak på forhånd :)
  • Hvor meget skal punkterne fylde?

    Forumindlæg
    Hej venner! I min SRP skal jeg både redegøre, lave en sammenlignende analyse over to tekster, samt skrive en diskussion. Hvor meget skal hvert punkt fylde? Den forventede omfang på min SRP er 15-20 sider.
  • 13 tal

    Forumindlæg
    hvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det?
  • Komma regler

    Forumindlæg
    Hej hej.... hvordan er det lige det er med komma regler på engelsk?? Mvh. Patricia
  • ordbog

    Forumindlæg
    HeyJeg ved der er nogle fra mit engelskhold, som har en anden ordbog en den almindelige røde fra Gyldendal. Den skulle være grøn, men jeg kan ikke huske hvilket forlag. Er der nogle jer der kender den, og kan sige mig om den er væsentlig bedre end Gyldendals? så ville jeg nemlig prøve at høre run...
  • Passivform

    Forumindlæg
    Hej Hvordan danner man passivform på Engelsk?
  • eksamen a niveau

    Forumindlæg
    er der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse...