Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11761 til 11780 af 61667
-
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
Rækkefølge i eksamen (mundtlig)
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk mundtlig her til sommer, og jeg har valgt at skulle analysere et billede, men jeg ved ikke helt hvordan det hele skal foregå. Med det mener jeg selve analyse-rækkefølgen, når det kommer til at analysere et billede, hvad ville være bedst at starte med fra start til slut? ... -
FYSIK C EKSAMEN! HJÆÆÆLP
ForumindlægHej alle Hvad er stjernehimlen, hvordan er den opstået og hvad bliver den brugt til??? -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Kemi eksamen aug. 2005
ForumindlægNogen der har Kemi A niveau eksamensopgave svar fra august 2005? Tak! -
FIGUR, biologi b eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med med at forklare hvad denne figur går ud på???? Tak på forhånd :-) -
Oktelreglen (Eksamen i morgen)
ForumindlægHvordan opnå de forskellige atomer oktetreglen? Nogle der kan fortælle lidt om dubletreglen? Det ville være en stor hjælp :) -
SAMFUNDSFAG EKSAMEN B HJÆLP !!
ForumindlægHej søde mennesker :) jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak på forhånd mange tak -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Eksame i 1. år i STX
ForumindlægJeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig? -
Eksamen idag!!! Analyse: Hjælp!
ForumindlægJeg har fordybelsesområdet: "Kærlighed og identitet", og jeg har valgt teksten "Barndom" af Yahya Hassan. Men er lidt i tvivl om analysen, den lyder sådan her: Selve historien - analyse af “Barndom”: I det klip vi har set, kan vi høre at der er tale om en palæst... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej derude jeg skal op i mundtlig Dansk A i morgen og meget nervøs .Jeg skal lave en disposition og er der en, som vil hjælpe lidt med, hvordan man stiller dispositionen op? ve... -
Hvordan forbereder I jer til matematik i morgen?
ForumindlægHey alle, Hvordan forbereder I jer på matematik i morgen? FSA selvfølgelig. Hvad ville være en god ting lige at repetere? -
SRP EGYPTISK MATEMATIK
ForumindlægHej allesammen Nogen der kan hjælpe mig med min analyse del i srp om egyptisk matematik: Fra en krukke med øl, hvis pesu er 2, hældes væk. Den fyldes op med vand. Hvad er pesu for det fortyndede øl? (hjælp: Sæt mængden af det ufortyndede øl til 1 des (1 des er en enhed) -
FSA matematik forberedelse
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i skriftlig FSA matematik på onsdag, og er lidt nervøs for prøven. Jeg vil gerne forberede mig så meget så muligt, men er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det. Udover det må vi også have alle hjælpemidler, så er der nogen, der har et godt råd om vigtige ting at have med til... -
SRP - metoder i matematik
ForumindlægHej! Jeg er igang med min SRP og er ikke helt sikker på hvilke metoder det er jeg bruger.. Jeg skriver om genterapi og immundeffekt, og i matematik bruger jeg binomialfordelingen til at bestemme sandsynligheden for at der i en tilfældig gruppe på 10.000 pers er ingen, en, to eller flere end t... -
Re-eksamen spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal begynde KU her til vinter, og prøver at få styr på "re-eksamen"s begrebet. Må ærligt indrømme at jeg ikke forstår det helt: jeg har hørt, at hvis man DUMPER, så får man mulighed for re-eksamen..... men så kan man jo gå til re-eksamen og få fx et 12-tal? Og hvis man så ...
