Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 1161 til 1180 af 35503
-
Eksamen!
ForumindlægHejsa Jeg trak "tab og sorg" i fordybelssområde i dansk. Nogle som har en ide hvad jeg vælge? Jeg må selv bestemme om det er en kortfilm, novelle, osv. Har i også nogle tekster? hjælp!!! -
Eksamen
ForumindlægHejsa Jeg trak "Tab og sorg" som fordybelsesområde i dansk. Jeg vil spørge om nogle har nogle tekster, som handler om tab og sorg? På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHejsa Jeg trak "Tab og sorg" som fordybelsesområde i dansk. Jeg vil spørge om nogle har nogle tekster, som handler om tab og sorg? På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHej Da jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket kortfilm, har jeg derfor valgt at arbejde med en kortfilm, som hedder Mohammad-mit system" og jeg vil bare lige spørge om der er nogen som kan hjælpe med at analysere den eller har arbejdet med den før?? På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette :) 1: Hvad er fordele og ulemper ved at avende den psykoanalytisk læsestategi 2: hvilke fordele og ulpemer er der ved at anvende den kvantitative og den kvalitative motode i samfundsfag? På forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen som har læst "The Pearl" af John Steinback? -
Eksamen hjælp!
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at læse op til mundtlig spansk. Er der en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med at forstå i hovedtræk, hvad der står i nedstående uddrag. Jeg finder det meget forvirrende. Tak. El pasado año un número especial dedicado a Ibiza aportaba pistas sobre el pr... -
Eksamen
ForumindlægSkal snart op til dansk mundligt, og træk ungdomsliv men er helt lost på gode ting. Nogen der kender et godt novelle/kunstbillede man kan analysere som har noget at gøre med ungdom? Tak på forhånd -
Eksame
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive om hvordan statskirken og det moderne trossamfund har ændret det danske samfund, indtil videre har jeg talt om nogle overgangsritualer og religionsfrihed. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers kan skrive om. Det ville være en stor hjælp hvis nogle ... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket fordybelsområdet : Science Fiction noveller. Ville høre om der var nogen der havde nogle gode noveller man kunne bruge -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægKan man være arveligt disponeret for livsstilssygdomme? Og hvad vil det sige at en egenskab er arvelig? Hvordan kan man bruge krydsningsskemaer og stamtavler til at forudsige hvilke egenskaber/sygdomme ens børn får? -
Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde gode analysepunkter til science-fiction novellen "Terra" af Cecilie Eken? -
Eksamens læsning
ForumindlægHvor meget er det nødvendig at læse op til eksamen? Behøver man at kunne alt det, der står på de opgivne sider? -
Hvor er oplægget til eksamen?
ForumindlægForleden dag var der et oplæg om nogle gode råd til den mundtlige eksamen, om elever der havde scoret gode karakter ud fra den eksamensdispostion. Hvor ligger den oplæg? -
Biologi eksamen 24 timer: Søger biologilærer!
ForumindlægJeg har trukket temaet genetik, bioteknologi og evolution hvor jeg bl.a. skal lave nogle problemstillinger på de tre taksonomiske niveauer ud fra et bilag. Jeg leder efter en biologilærer der kan hjælpe med dette, og jeg er selvfølgelig villig til at betale! -
old eksamen
ForumindlægHey...hvordan læser I op til old? sys det er lidt stenet bare at læse historierne igen... -
TYSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej alle, er der nogle der har læst teksten "Angst" af Jutta Richter??? Jeg forstår virkelig ikke teksten, såsom budskab osv. er der nogle der kan hjælpe? mvh. Karen -
Analyse: Remarks by The First Lady at The Partnership for a Healthier America Summit (2015)
ForumindlægHej, Er der nogen der har analyseret denne tale af Michelle Obama eller måske har nogle ideer til hvilke begreber man kan inddrage? Skal analyse den, men har svært ved at finde noget at analysere i talen. Tak på forhånd. https://obamawhitehouse.archives.gov/the-press-office/2015/02/26/remarks-... -
Eksamens prøverr
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk? -
DANSK EKSAMEN!
ForumindlægHej. jeg skal op til dansk eksamen og ville repetere lidt på billedanalyser, men jeg kan ikke finde noget ordentligt om: centralperspektiv, aksonometrisk perspektiv, isometrisk perspektiv, atmosfærisk perspektiv eller cavalierperspektiv.. derfor ville jeg høre, om der er nogle der ved noget om ...
