Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11821 til 11840 af 25374
-
Nogen der kan hjælpe??
ForumindlægHejsa . Jeg skal skrive en historie på 10 sætninger, hvor hvert sætning kun skal have et komma. Kan slet ikk finde på noget :/.. -
Mule Killers
ForumindlægHej Er der nogen som har skrevet et engelsk essay om "Mule Killers"? Hvis der er vil i så ikke fortælle hvad der er temaerne eller moralen i historien? -
Hvordan kom Cubakrisen til udtryk?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i historie i næste uge. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal besvare spørgsmålet "hvordan kom Cubakrisen til udtryk?" -
Pest og mennesker
ForumindlægJeg har om pesten i middelalderen, nogle der har gode kilder? Fagene er Biologi A og Historie A -
globalisering! hjææælp!
ForumindlægHej! jeg skal op i historie på onsadg og jeg har brug for nogle eksempler på globalisering. jeg håber at nogle kan hjæpe mig. -
Spørgsmål om ophævelsen af slaveriet
ForumindlægHej (; Er der nogen, der kan hjælp med historie? Det her spørgsmål skal besvares: Hvilke motiver havde man til at ophæve slaveriet? og hvorfor blev slaveriet ophævet? Mange tak for hjælpen (: -
DIO - Emne: Kriser
ForumindlægHej. Emnet i min DIO er "kriser" .. Skal skrive i fagene Engelsk og Historie.. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad man kunne skrive om? -
Analyse model til "De Røde Sko" eventyr
Forumindlæghvilken analyse model vil passe bedst ind i historien De Røde Sko af H.C. Andersen? et svar er meget velkommen. :D -
HJÆÆÆLPPP !
Forumindlæg1. Sæt gobelinen ind i sin rette samtid 2. Redegør kort for gobelinens historie -
Hi everybody! Hjæælp til Tony´s story!
ForumindlægEr der nogle her, der kender, Tony´s story? Hvad kan man sige om "the sitting" i denne historie? PLease... hjælp!:) -
Metode His og NG
ForumindlægNogle der evt kan hjælpe mig med metode i Historie(humaniore) og Naturvidenskab? mit emne er global opvarmning. -
Leibniz' differential
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig Leibniz' metode til at udregning til denne ligning: y=x^2 . Dette omfatter fagene historie og matematik. -
HISTORIEOPGAVE Rette..??
ForumindlægHej! Er der nogen der så har tid/lyst til at rette min Historie opgave..?? Det vil gøre mig rigtig glad DINA:) -
HJÆLP - The National Health System NHS
ForumindlægJeg skal beskrive etableringen af NHS. NOGEN der kender en god hjemmeside med historien bag NHS på Dansk?? -
SSO (fodnote)
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO i historie. Men nu er jeg blevet i tvivl om hvornår jeg skal bruge fodnote/sidenote? Er der nogle der vil fortælle mig hvordan og når jeg skal bruge det? På for hånd tak! -
Engelsk stil - HJÆLP !
ForumindlægHej.. Er der nogen der har skrevet en stil om Eating Sugar, og som kan hjælpe mig med at analysere historien, for kan ikke rigtig se hvordan "eating sugar" skal fortolkes? -
Første gang jeg laver analyse
ForumindlægDet er her i ottende vi har en historie analyse af stormen på Bastillen og jeg har 2 kilder men jeg ved ikke hvad jeg rigtig skal med det :( håber nogen svarer -
''hælp''
Forumindlæghej, jeg har valgt at skrive om (Hindusime i Indien) i Religion og Historie i mit Eksamnsprojekt. spørgsmålt så er om der er nogen der kan hjælpe mig med mit problemformulering -
Hjælp tak!
ForumindlægHejsa. I forbindelse med et AT projekt omkring klima, vil jeg hører om der er nogen af jer der har en idé til en mulig problemformulering. Fagene er historie og samfundsfag. -
SRP mod betaling
ForumindlægEn som kan hjælpe i faget (matematik & historie) mod betaling og kan mødes på Københavns Bibliotek?
