Søgning på: tysk notater. Resultater: 11961 til 11980 af 18469
-
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
Hjælp til "Der Teppichtempel"
ForumindlægHej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak, -
(Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.
ForumindlægHvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :) -
Rettelse af en lille tekst.
ForumindlægEr er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-) -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Et par råd med på vejen?
ForumindlægHey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig! -
Terminsprøve 2011
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :) -
Oversættelse
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!! -
Hjælp!
ForumindlægHej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak -
en sætning, oversættelse
Forumindlæget hurtigt spørgsmål:vi får se, hvad (der) sker. oversæt til tysk?er det: wir werden sehen, was geschieht.synes ikke, det lyder helt rigtigt,..?? -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
Ressourcer i fremtiden
ForumindlægHej, ' Jeg skal op til TYSK TERMINSPRØVE:0 Jeg skal fremlægge om emnet ressourcer i fremtiden på tysk. Jeg ville hører om der var nogen der kendte nogle tyske kilder/ links, de kunne anbefale, da alle mine kilder skal være tyske. Har i evt. nogen idér eller noget imput, om hvor... -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Hjælp mig, please!!! :)
Forumindlægjeg har lavet en tysk stil, men jeg er ikke så god til sådan noget med at rette den for fejl, er der nogen af jer kloge folk, som er vil hjælpe mig med det? :) -
Individuel opgave til eksamen.
ForumindlægHej allesammen! Har I nogle forslag til, hvad man f.eks. kunne fortælle eller have om, som ens individuelle opgave til tysk eksamen? Vi har: Liebe Drogen Judenverfolgung Sport På forhånd tak! :-) -
Die DDR. Nogle der kan hjælpe ?
ForumindlægJeg leder efter nogle der ved lidt om die DDR som jeg kan bruge i min Tysk opgave. Alle svar er velkommende :) På Forhånd tak -
Kort oversættelse
ForumindlægHeej.. Nogen som lige vil kigge på min korte tysk oversættelse? Så ville jeg blive rigtig glad... / Kathrine -
KORT sætning :)
ForumindlægAben forstillede sig følgende: ------------------------------------------------- Der Affe vorstellt sich folgend: Er det oversat korrekt - fra dansk til tysk? -
Terminsprøve
ForumindlægHej:) Jeg skal til terminsprøve i morgen i tysk, og så ville jeg blot høre, om der nogen ting man specielt skal øve sig på? F.eks., konjuktiv og sådanne ting:)
