Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 11981 til 12000 af 40685
-
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Kierkegaards tre stadier
ForumindlægHej folkens :) Jeg sidder og læser til religions eksamen (skal op mandag) og er nået til Eksistentialismen, hvor jeg har lidt problemer med at forstå Kierkegaards tredje stadie; Det religiøse stadie. Er der mon nogen der kan hjælpe med forståelsen ? :) På forhånd tak! -
Noter til matematik på C niveau?
ForumindlægHej Studieportalen Er der om nogen som muligvis har noter til matematik på C niveau (Gerne HHX, dog er STX, HTX og HF ok) Tak på forhånd. -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
Fransk hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde eksamenssættet for Fransk A begyndersprog stx 2018? På forhånd tak! -
opium
ForumindlægMARX: Religionen er folkets opium.-->hvad betyder det? -
dommedag
Forumindlæghej, er der nogen herinde der kan se nogen fejl i min indledning Indledning Religion har altid haft indflydelse på verden. Der findes mange mennesker på jorden der lever efter Koranen og Biblen og mange andre religioner. I disse to store religioner, Koranen og Biblen, er der beskrevet at der en ... -
Fransk hjææælp!
ForumindlægHejsa derude Jeg skal snart op til termin, i fransk. Er der nogen som kan lægge nogle gamle eksamenssæt op? Jeg har virkelig brug for dem. På forhånd tak -
Skriftlig engelsk?
ForumindlægHej, hvad består de enkelte dele af i en skriftlig eksamensopgave i engelsk? Tak. -
Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?
ForumindlægSom sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda. -
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
Mundtlig Kulturfag - Synopsis
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i kulturfag ( Historie - samfund - religion samlet ) mundligt hvor jeg har haft 2 uger til at lave min synopsis, og har afleveret den, så nu skal jeg op her snart... Eksamen vare i 45min hvor der står at jeg har 15min til at fremlægge min synopsis, og resten af ... -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
Gymnasial supplering - eksamenssæt
ForumindlægKan man finde tidligere matematik A eksamenssæt for gymnasial suppering? :) -
Faglig suppleringskursus på VUC
ForumindlægHej alle ;-) Jeg har lige et spørgsmål. Jeg går i 3.g på STX og afsluttede engelsk B sidste år. Næste år, når jeg er blevet student, overvejer jeg at opgradere engelsk til A-niveau. Mit spørgsmål er da, om min afsluttende karakter/eksamenskarakter SKAL tælle med i mit samlede gennemsni... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
LEJ EN HISTORIE LÆRER
ForumindlægHej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher -
Tjek dansk
ForumindlægHej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak -
2.g og 3.g - hvad skal jeg op i?
ForumindlægHej. Jeg har i år afsluttet kemi, biologi og musik. Næste år får jeg Matematik og Samfundsfag på A-niveau. I 3.g vil jeg enten vælge engelsk eller erhvervsøkonomi.Mit spørgsmål er, hvad tendensen er mht. mundtlig eksamen i 2.g og 3.g, når man har været oppe i biologi i 1.g.1) Lad os antage, at je... -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen.
