Søgning på: historie noter stx. Resultater: 12041 til 12060 af 33650
-
Søger en eksamensopgave!!!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
Das Paket...?
ForumindlægHej alle sammenEr der nogle af jer derude, som sidder inde med "STX maj 1994 TYSK BEGYNDERSPROG HØJT NIVEAU" -med titlen : "Das Paket"...?Hvis ja så pleaseeeee skriv tilbage.PÅ forhånd TAKVH Sasha -
Fravær?
ForumindlægHej sp:) Jeg står i en sitution med 9,09% fravær for periode og 6,11% for året (stx nørre g) Er det for meget? eller er jeg stadig under grænsen? skal lige siges at jeg har været en del syg osv. -
Hjælp til matematikprøve
ForumindlægHej :D Jeg skal til prøve i matematik her på onsdag, og jeg skal op i rettelinjer og rentesregning. Det er på omkring stx c/b-niveau. Nogle, der ved hvad jeg sådan ca. skal kunne og hvad jeg kan komme ud for? :D På forhånd tak :) -
Eksamensæt 2014
ForumindlægHej, nogen herinde der har lavet eksamensættet fra maj 2014 i engelsk B, STX?? Både delprøve 1 og 2 :-) men hvis I kun har et af dem er det også fint Hvis ja, smid mig en besked og vi kan aftale nærmere. Er villig til at betale, hvis det skal være det :-) -
tandlæge
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe med For at komme ind dom tandlæge skal man have et snit på 9.8. Mit spørgsmål er så om det er for de 5 adgangsgivende fag eller er det for hele ens stx fag? -
sygeplejerske
ForumindlægHeej :) jeg er bliver færdig med stx her til sommer og mit snit ligger indtil videre kun 4,9 kan jeg læse til sygeplejerske?? eller er mit snit for lavt vil helst i odense eller kbh helst starte her til sommer -
Bedømmelse af kronik
ForumindlægGod dag kære venner! Min søster var op til terminsprøve igår i dansk (stx), med en kronik, og hun ved ikke rigtigt hvordan hun har gjort det. Er der en der kan kigge den igennem, og give en bedømmelse? Jeg kan desværre ikke helt bedømme det selv :-) -
KEMI - EKSAMENOPGAVER
ForumindlægHej folkens, Jeg søger facit til opgavesættene for kemi a stx 2014 (Juni - August) - En syre i AlgeFriN - Khat -Titan - Laurinsyre - Coltan -Levulionsyre -Et enzym til produktion af B2-vitamin -Halogenpærer Er der tilfældigvis en af jer, der har lavet en af dem og gider dele dem med mig... -
Matematik studentereksamen 2010
ForumindlægHej derude. Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, som har lavet studentereksamen STX 2010 i matematik Der er delprøven med hjælpemidler og uden hjælpemidler. Hvis i ikke har lavet den kender i så nogle der har lavet den, fordi jeg mangler at lave nogle opgaver, som jeg ikke helt forstår. -
Rekursiv følge?! :O
ForumindlægHej Jeg sidder med forberedelses materialet til mat A STX skriftlig eksamen og det handler om følger. I denne forbindelse er jeg stødt på rekursive følger; hvad er det, for der står ikke noget, og hvordan skriver man en rekursiv følge op? Tak. -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i biotek. Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
Matematik B-niveau eksamen 2008 og 2007
ForumindlægHejsa :-) Er der mon en af jer, der har et eksamenssæt fra sygeeksamen og almindelig eksamen fr 2008 eller 2007 liggende? Eller evt bare opgaver fra hæftet "matematik stx b-niveau" 2008 eller 2006? Jeg håber, at I kan hjælpe... -
Analyseskema
ForumindlægHey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak! -
Hej, haster! - eksamen..
ForumindlægHej, Er der nogle, der sidder inde med de tidligere eksamenssæt i kemi stx A? - Det kunne være så dejligt, hvis i havde, for jeg skal op lige om lidt, og jeg føler mig slet ikke klar.. Jeg vil nemlig gerne øve mig på dem! De bedste hilsner, Mikkel S. -
Spansk eksamen
ForumindlægHej Er det muligt at finde de tidligere eksamenssæt i skriftlig Spansk fra STX, så man kan forberede sig på den skriftlige oversættelsesdel, del A? Eller er der nogen som har nogle gode råd til hvordan man bedst forbereder sig til skriftlig spansk ? Mvh Lømlen -
Bekendtgørelser
ForumindlægNu har jeg længe forgæves ledt efter bekendtgørelserne for 2.G stx, men jeg kan virkelig ikke finde dem! Nogle der er bedre end jeg, og evt. ved hvor de ligger? Ifl. min lærer skulle de nemlig være til rådighed på nettet. :-) -
Åbent hus!
ForumindlægBesøg Horsens Statsskole i Horsens. Læs vedhæftet brev og kontakt os hvis du er interesseret at starte på STX Bedste hilsner / God sommerferie Anna Kathrine Høg Eriksen (AE)
