Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 12061 til 12080 af 44201
-
Hjælp haster om eksamen
ForumindlægHej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål, angående afgangseksamen. Jeg er nemli blevet optaget på gymnasium HF, men skal op i 3 hovedfag dansk, engelsk, matematik. Jeg tænker på hvis jeg dumper en af fagene det kan eventuelt være mundtlige eller skriftlig, har man mulighed for at komme ind på... -
SRP - EMNE
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne... Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-) Mvh. Felicia -ps skal vælge om 30 min, så håber der kommer nogle hurtige bud :) ellers god dag!!! -
Engleske skolesystemer?
ForumindlægHey. Har en lille fremlæggelse til imorgen hvor jeg skal forklarer om det engelske system. Nogle der kan sige nogle korte ord om hvad der foregår i "primary school" - "secondary school" og 6th form. Har fundet ud af hvor gammel man er i hver kategori. Men hvad k... -
Søger en hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er en pige på 16 år, der går i 10.kl. som søger en hjælpelærer til engelsk og matematik, som ikke lige er min stærke side. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums niveau og op efter. Jeg vil rigtig gerne have at undervisningen skal forgå hjemme hos mig i Vallensbæk N. Og ja løn ... -
Latin A/Græsk A
ForumindlægJeg begynder snart på gymnasiet, men har fortrudt mit valg af studieretning, og er derfor splittet mellem at skifte over på en studieretning med latin og græsk, og på at skifte til kinesisk og engelsk, og vil derfor godt høre lidt mere om linjen. Har man kun undervisning i selve sprogene på A-niv... -
AT 2015 opgave b - Har I erfaring med dette?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive AT synopsis. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har lavet opgave B og haft god/dårlig erfaring med det? -
AT metoder og materiale?
ForumindlægHej med jer. Jeg forstår simpelthen ikke den måde man skal bruge metoder og materiale på i en AT synopsis/opgave??? Hvis jeg har dansk og historie, hvad så? God aften :) -
Ung rejs
ForumindlægEr der nogen der har laver en ung rejs synopsis, som de har lyst til at ligge ud på denne side, eller bare komme med et par af deres problemer. -
Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter?
ForumindlægHej skal skrive en synopsis i AT og en af spørgsmålene lyder: Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter? -
berlin
Forumindlægjeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig???? -
Hjælp! eksamen i historie B
ForumindlægHej jeg ville spørge om der er nogen af jer der måsake har en synopsis fra da i selv gik til historie B eksamen, som jeg måske kunne låne. Jeg skal til historie eksamen om næsten 2 uger og da jeg havde været meget syg, har jeg ikke kunnet følge så godt med i timerne og jeg er derfor nu usikker p... -
AT - skørbug - eksamen
ForumindlægHej, Er der en derude, som ville gide at læse min synopsis igennem ang. skørbug og hjælpe mig med hvad jeg skal fremlægge om til eksamen? -
mikroøkonomiske styring
ForumindlægHej- jeg sidder med en synopsis og vil gerne bekræftes i, at tilbagetrækningsreformen er mikroøkonomisk styring men jeg er i tvivl. Tak -
Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914
ForumindlægHej, Er der en derude som har skrevet en synopsis og en fremlæggelse i AT til emnet "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914"? Kunne godt bruge lidt inspi og hjælp.... På forhånd tak :) -
Metode når man studere kort
ForumindlægHej Jeg skriver synopsis om James Cook og hans rejse til Australien.. Hvilken metode bruger man når man studere kort ?? KH. Niels -
har brug for hjælp
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge min synopsis igennem. jeg vil virkelige sætte et stort pris hvis der er nogen der ville kigge det igennem på forhånd tak -
hjælp søges
ForumindlægHej allesammen, jeg skal skrive en synopsis om fagene religon og biologi, men kan simpelthen ikke finde en emne, kan nogle give mig ideer? -
Perspektivering: tjernobyl-manhatten
ForumindlægJeg sidder med min AT synopsis.. tlnkte på, om jeg kunne perspektivere Tjernobylulykken til Manhattenprojektet? Hvis ja, på hvikle punkter? -
AT..
ForumindlægJeg skal skrive synopsis om vulkanudbrud. Og ville høre om der var nogle emner som der var vigtige at komme ind på, når det gælder vulkanudbrud. -
identitetsproblemer
Forumindlæghej alle - jeg har brug for noget hjælp, jeg sidder og skriver en synopsis og har brug for at få beskrevet hvad identitetsproblemer er ?? tak på forhånd
